Zaloguj się, aby obserwować  
Gram.pl

Nowe wyniki sprzedaży SimCity

16 postów w tym temacie

Niekoniecznie, teraz po końcu problemów z serwerami ujdzie. Mam tylko nadzieję, że wreszcie AI naprawią. Straż pożarna na sygnale przepuszczająca pieszych i inne pojazdy na skrzyżowaniu to już FAIL do kwadratu.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Strasznie się napaliłem na tę grę (obejrzawszy gameplaye na YT) i kupiłem niedługo po premierze. Nie powiem, gra jest bardzo fajna, ale ilość niedorzeczności w niej zawarta poraża... Wspomniana wyżej straż pożarna czy policja czekająca na czerwonych światłach, albo pożar budynku i straż jeżdząca wkoło palącego sie domu, brak deszczu uzupełniającego wodę grunktową, skopany hazard (ponoć naprawiony w ostatnim patchu) itp.

Do gry na pewno wrócę, ale poczekam jeszcze ze 3 patche ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

> Fakt, jak dla mnie nawiekszy zakupowy fail roku. W sumie fail dekady, jakbym sie lepiej
> zastanowil.


Według mnie failem dekady jest Aliens Colonial Marines :) ewentualnie Duke Nukem Forever, niemniej jednak nie postarali się z tym Sim City.

Gdyby tak połączyć tą grę z Cities XL to była by idealna gra o budowaniu miasta jak dla mnie :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Gdyby gra była singlowa, mnóstwo rzeczy mogliby dodać modderzy, którzy wspaniale rozwinęli SC4.

No cóż, na pohybel.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ostatnią grą z gatunku rozwój miasto państwo w czasie rzeczywistym którą kupiłem było Anno 2070 i chyba dobrze bo to simcity zrzyna nieudolnie z wielu jej aspektów zwłaszcza tych związanych z bycia online oraz ogólnie jest zacofana w stosunku do SimCity 4.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Kupie za rok, jak zejdzie do normalnej ceny 60 zł, bo po ilości hejtu i pomyi wylanych na nią sądze że nie zasługuje na swoje 130 zł.

Nie mówiąc o tym że po sprawdzeniu jej funkcji wygląda faktycznie na krok wstecz w stosunku do czwórki.
I jeszcze ta konieczność bycia online o której nie było mowy przed premierą. To miała być gra singlowa, a zaraz po premierzez zaczęto puszczać Bullshit że to gra na wskroś MMO...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 09.05.2013 o 13:39, Darkstar181 napisał:

I jeszcze ta konieczność bycia online o której nie było mowy przed premierą.

>

Dnia 09.05.2013 o 13:39, Darkstar181 napisał:

nie było mowy przed premierą.

http://www.gamefront.com/sim-city-5-wont-support-mods-will-require-persistent-internet/
Posted on March 28, 2012

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 09.05.2013 o 13:43, Dared00 napisał:

> I jeszcze ta konieczność bycia online o której nie było mowy przed premierą.
>
> nie było mowy przed premierą.
http://www.gamefront.com/sim-city-5-wont-support-mods-will-require-persistent-internet/
Posted on March 28, 2012

Cóż, wszystkiego w necie nie czytam. Ale z zapowiedzi w CDA wynikało że może będzie opcja offline. Może.
Tak czy inaczej to zwykłe DRM.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Jak widać DRM wymagający stałego dostępu do sieci nie przeszkadza, gra sprzedaje się jak świeże bułeczki. Jak rzucą na promocję to jeszcze bardziej podbiją ten wynik. Wnioski nasuwają się same.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

> Jak widać DRM wymagający stałego dostępu do sieci nie przeszkadza, gra sprzedaje się
> jak świeże bułeczki. Jak rzucą na promocję to jeszcze bardziej podbiją ten wynik. Wnioski
> nasuwają się same.

Zobaczymy jak do Single''a wrzucą DRM i po 2 godzinach grania w takiego RPG gdzie nie ma autosave''a wyrzuci ci neta i 2h postępu szlag trafi. Po za tym z tego co wiem wyszedł nieoficjalny działający offline patch do tego :D. I znów EA 0:1 Gracze ;].

Darkstar181 Ja się dziwie że żadna grupa hakerska tego nie zlamała mając dostęp do offline patcha no ale widać gra nie jest aż tak warta uwagi =D.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Gra jest pożeraczem czasu, pomimo drma i małego obszaru do budowania miasta gra się miodnie, gramy ze znajomymi dosyć sporo, dodając do tego fakt że dostaliśmy za free dead space 3 do gry na co-opie chociaż same simcity kupiliśmy po tych problemach z serwerami :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Grając w grę grający ma 3 stadia.

1. Zaczyna grę, jeszcze nie zna mechanizmów.
Gra jest świetna, ale fajnie się stawia budynki, jest podział na specjalizacje i można współpracować z innymi. Hurraaa!

2. Powoli zaczynasz dostrzegać, że coś tu nie działa jak powinno.
Jakoś dziwnie jeżdżą te autobusy, hmm dlaczego policja nie działa? A tak właściwie to czemu moje fabryki tak chaotycznie działają i jakie dochody mam z tego budynku...

3. Szukasz w internecie wskazówek, ewentualnie sam sobie uświadamiasz jak to właściwie wszystko działa.
Złość na tytuł, złość na EA, chęć wywalenia gry do kosza. Ekonomii gra nie posiada, wszystko jest chaotyczne i bez sensu. Gra jest banalnie prosta, a trudność wynika jedynie z źle i nielogicznie zaprojektowanych systemów (choćby całe AI poruszania się simów).
Simowie nie posiadają domu i pracy, codziennie jadą do najbliższej pracy (trasa się aktualizuje w miarę zajmowania kolejnych stanowisk w firmach), po czym wracają do najbliższego domu na tych samych zasadach (i nie ważne czy to $, $$, $$$).
Brakuje nam wielu informacji o finansach poszczególnych budynków, ciężko cokolwiek planować.

To gra o symulacji miasta gdzie aspekt symulacji leży i kwiczy. Wygląda ślicznie i pierwsze stadium grania, póki nie uświadomisz sobie realiów i nie zapragniesz kontrolować miasta jest bardzo fajne, potem wszystko traci sens.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Kijkowaty : Jest dokładnie tak jak mówisz. Typowa gra nastawiona na dobre pierwsze wrażenie (by zgarnąć pozytywne recenzje pisane przed premierą) a po dłuższym czasie zdenerwowani gracze już i tak nie zagrożą wynikom sprzedaży.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Zaloguj się, aby obserwować