Zaloguj się, aby obserwować  
Gram.pl

War Thunder - recenzja

51 postów w tym temacie

Dnia 10.05.2013 o 14:42, KeyserSoze napisał:

spokojnie, nawet jeśli tak było, to to się zmieni. Z World of Tanks było identycznie,
ruskie czołgi były przegięte, póki największą grupą płacącą byli Rosjanie. Gdy zaczęli
dominować gracze z Europy, to nagle się okazało, że można zbalansować wszystko. Tu będzie
tak samo.

Ruskie czołgi nadal są przegięte, gdyż wedle statystyk najpopularniejszymi tankami wśród europejskich graczy są radzieckie KV1 oraz KV1-S. Niewiele zmieniono pod tym względem, może jeśli chodzi o przepakowane lekkie chińskie bydlaki ze względu na Azjatów.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

> Ruskie czołgi nadal są przegięte, gdyż wedle statystyk najpopularniejszymi tankami wśród
> europejskich graczy są radzieckie KV1 oraz KV1-S.

oczywiście, bo jak w całym drzewku jest jeden dobry tier na jednej gałęzi, to całe drzewko jest OP, choć wyraźnie nie jest, co wie każdy, kto jeździł ruskimi medami albo heavy a potem spróbował na przykład niemieckich i miał porównanie... Teraz już wiem skąd się biorą te lamenty - ludzie mało o grze wiedzą i nie umieją grać, a winę zwalają na OP i imba zamiast po prostu wyrobić skilla i przestać lamić

> Free to play (aka pay to win) i nie czytam dalej.

Zdecydowanie nie czytaj, bo i po co miałbyś się dowiedzieć, że jest inaczej niż sobie wymyśliłeś? To może wywołać traumę, takie wyjście z niewiedzy :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

> Co do mało rozwiniętych drzewek:
> http://warthunder.com/en/game/releasetree/
> Tu jest w praktyce lista wszystkich samolotów, które znajdą się w grze.
> @Apusan - ciekawe, a mi odpowiedział, że to bug gruntu.

na topicku 100+ stron flejmu po patchu 1.29 pierwsza odpowiedz była taka jak cytowałem. Nie muszę oczywiście dodawać że DREWNIANE Yaki nie tylko drzewa cięły ale również inne maszyny. Nastego dnia topiku już nie było, co było później to już nie wiem bo mnie gość przekonał. Poczekam jak gra wyjdzie i nie będę musiał uczestniczyć w takich jajcach bo te mnie najbardziej zniechęciły. Gameplay, grafa i optymalizacja były piekne.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

> Rozumiem, że bardzo historyczne jest to, że większość ruskich samolotów potrafiła ścinać
> drzewa i taranować przeciwników i spokojnie lecieć sobie dalej. Spoko.
> Do tego Iły 2 skręcające na super małych prędkościach lepiej niż japońskie Zera.
> No i jeszcze Jery, które są chyba wykonane z wąsów Stalina i napędzane miłością do wiecznie
> żyjącego Lenina.
Znam ten ból. Zacząłem latać japońskimi samolotami, bo było to coś czego nie było w World of Warplanes. Z początku, na dwupłatach, wszystko było jak w MMO być powinno- nie było graczy, którzy wybijaliby się z wynikiem ponad innych tylko dlatego, że mieli lepszy samolot. Dotrwałem do Hayabusy i Hiena. Dalej po prostu nie dałem rady, gdyż maszyny z innych drzewek latały dużo lepiej od tych japońskich, że o sile ognia nie wspomnę. Dopóki ktoś nie wpadnie na pomysł, że gracze jednak chcą latać czymś innym niż Mustang czy Iliuszyn nie wrócę do tej gry. Tak się po prostu nie robi.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 10.05.2013 o 18:21, KeyserSoze napisał:

> Ruskie czołgi nadal są przegięte, gdyż wedle statystyk najpopularniejszymi tankami
wśród
> europejskich graczy są radzieckie KV1 oraz KV1-S.

oczywiście, bo jak w całym drzewku jest jeden dobry tier na jednej gałęzi, to całe drzewko
jest OP, choć wyraźnie nie jest, co wie każdy, kto jeździł ruskimi medami albo heavy
a potem spróbował na przykład niemieckich i miał porównanie... Teraz już wiem skąd się
biorą te lamenty - ludzie mało o grze wiedzą i nie umieją grać, a winę zwalają na OP
i imba zamiast po prostu wyrobić skilla i przestać lamić

Poczytaj sobie fora dotyczące gry to się dowiesz czemu te tanki są OP. Z mechaniką mi nie wyskakuj, bo już parę razy udowadniano że taka rzecz jak penetracja w grze jest najczęściej losowa, zdarzało się nie przebicie boku tankietki 4 tieru przez czołg ze 122mm działem.

Swoją drogą to trzeba być niezłym naiwniakiem żeby wierzyć w balans przy 5 różnych nacjach :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 10.05.2013 o 20:07, kingslayer napisał:

Mustang

P51 to akurat kiepski samolot, ale do Iła się zgodzę - w Arcade jest zbyt mocny (problem jednak znika w Historycznych - tam dominują Niemcy).

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

> A z czego wtedy żyliby twórcy, skoro grę każdy może sobie za darmo ściągnąć?

Z tego ze podstawka bylaby raz platna.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 10.05.2013 o 18:21, KeyserSoze napisał:

Zdecydowanie nie czytaj, bo i po co miałbyś się dowiedzieć, że jest inaczej niż sobie
wymyśliłeś? To może wywołać traumę, takie wyjście z niewiedzy :)


Spoko, ile juz wydales na te samolociki? 50zl? 100? I do ilu samolotow nie masz jeszcze dostepu? Zapewne do wiekszosci. No to sobie przelicz czy sie oplacalo i czy nie lepiej byloby zaplacic te 100 i miec dostep do wszystkiego. Z ciekawosci zajrzalem do tekstu i widze czystej wody zdzierstwo- 40 pln za miesiac, 25 za samolot, chyba na glowe upadli z tymi cenami.

No chyba ze grasz calkiem za darmo, to wtedy powodzenia z grindem zeby odblokowac cos sensownego. Sam piszesz o tysiacu pktow za mecz, kiedy samolot kosztuje 100k. No thanks.

Gralem sporo w Lola i tanki i nikt mi nie wmowi ze tego typu gry nie sa pomyslane tak, aby cie kosic z kasy.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 11.05.2013 o 13:33, Harunia napisał:

Spoko, ile juz wydales na te samolociki? 50zl? 100? I do ilu samolotow nie masz jeszcze
dostepu? Zapewne do wiekszosci.


Nic nie wydałem. I bardzo mnie cieszy, że nie mam dostępu do większości, bo odblokowywanie kolejnych nadaje grze sens.

Dnia 11.05.2013 o 13:33, Harunia napisał:

No chyba ze grasz calkiem za darmo, to wtedy powodzenia z grindem zeby odblokowac cos
sensownego. Sam piszesz o tysiacu pktow za mecz, kiedy samolot kosztuje 100k. No thanks.


O tysiącu punktów za fatalnie przegrany mecz. Za wygrany można nawet w okolicach 5 poziomu zrobić 20k.

Dnia 11.05.2013 o 13:33, Harunia napisał:

Gralem sporo w Lola i tanki i nikt mi nie wmowi ze tego typu gry nie sa pomyslane tak,
aby cie kosic z kasy.


Tanki owszem, ale LoL? Grałeś sporo w LoLa i uważasz, że ta gra kosi z kasy? Gra, w której kupuje się tylko skórki? No to faktycznie LOL.

Dnia 11.05.2013 o 13:33, Harunia napisał:

Dziękuję, dobranoc.


Niezłe "osiągi" jak za trzyminutowe bitwy :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

na grę trafiłem przypadkiem kilka miesięcy temu szukając jakiegoś dostepi do bety World Of Warplanes. Odpaliłem i wciągnąłem się na długie godziny. Gra jest genialna. System gry przypomina ten znany z World of Tanks, ale jej miodnośc to po prostu poezja! Polecam wszystkim fanom gier lotniczych.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Zraziłem się do takich gier lotniczych po chwili gry w betę World of Warplanes, ale po tej recenzji stwierdziłem że zobaczę czy faktycznie to War Thunder jest takie fajne jak pan Serafin napisał... i faktycznie, gra jest świetna. Bardzo przyjemny model lotu, WoWp przy tym wysiada.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 11.05.2013 o 14:08, KeyserSoze napisał:

Niezłe "osiągi" jak za trzyminutowe bitwy :D

Tak to jest jak się gra bombowcem w historycznych.
Screeny wziąłem z oficjalnego forum, a czas tak szybki, bo procedura jest prosta - start - dolot nad cel - zrzut i wtedy zwykle już mamy myśliwce na ogonie i spadamy.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 11.05.2013 o 15:04, Lisun napisał:

> Niezłe "osiągi" jak za trzyminutowe bitwy :D
Tak to jest jak się gra bombowcem w historycznych.
Screeny wziąłem z oficjalnego forum, a czas tak szybki, bo procedura jest prosta - start
- dolot nad cel - zrzut i wtedy zwykle już mamy myśliwce na ogonie i spadamy.


no właśnie to mnie strasznei wkurza - te cholerne bombowce są zbyt szybkie i za małe jest okno czasowe, żeby je dorwać zanim zrzucą bomby i uciekną. Później też tak jest? Czy tylko na ranku 6-8?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

> > Niezłe "osiągi" jak za trzyminutowe bitwy :D
> Tak to jest jak się gra bombowcem w historycznych.
> Screeny wziąłem z oficjalnego forum, a czas tak szybki, bo procedura jest prosta - start
> - dolot nad cel - zrzut i wtedy zwykle już mamy myśliwce na ogonie i spadamy.

Potwierdzam. Maks co sam wyciągnąłem to jakieś 56 tys exp i coś koło 38 tys kasy przy mnożniku 1.5 czyli standardowym bonusie za pierwsze zwycięstwo. Najlepsze warunki są na Ruhr Niemcami gdzie jadą spore kolumny pancerne. Bierze się Ju 88 albo He 111 bo te mają spory zapas bomb w luku. Wszystko zależy od dobrego pozycjonowania przy podejściu do bombardowania ilości myśliwców jakie siedzą nam na ogonie. Nieraz lądowałem awaryjnie w polu na jednym silniku. Emocje i frajda jeśli uda się posadzić dwusilnikowy bombowiec w polu niesamowite. ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dnia 11.05.2013 o 16:23, KeyserSoze napisał:

no właśnie to mnie strasznei wkurza - te cholerne bombowce są zbyt szybkie i za małe
jest okno czasowe, żeby je dorwać zanim zrzucą bomby i uciekną. Później też tak jest?
Czy tylko na ranku 6-8?



Co? Przelot bombowcem w otoczeniu wrogich myśliwców tego poziomu to samobójstwo. Jeżeli chodzi o bitwy historyczne oczywiście. Rzadko wraca się do bazy kiedy serwer jest pełny. Dobra eskorta to podstawa, niestety ciężko o pomocnych pilotów myśliwców.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 11.05.2013 o 13:33, Harunia napisał:

Gralem sporo w Lola i tanki i nikt mi nie wmowi ze tego typu gry nie sa pomyslane tak,
aby cie kosic z kasy.

LoL kosi z kasy? Grałem dobry rok w LoLa i nie wydałem ani złotówki, wciąż bawiąc się świetnie i mając kilkanaście postaci na koncie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 11.05.2013 o 13:33, Harunia napisał:

Gralem sporo w Lola i tanki i nikt mi nie wmowi ze tego typu gry nie sa pomyslane tak,
aby cie kosic z kasy.


Stek bzdur, ot co. O ile faktycznie WoT ma taki system mikropłatności nastawiony na koszenie kasy, to w przypadku LoLa to są po prostu brednie. Ba, LoL jest jedną z niewielu gier w których mikropłatności są całkowicie nieinwazyjne.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Nie w tego rodzaju grach.

Pisałem.
Masz do tego typu zabawy serię Ił, która także posiada możliwość grania w sieci nawet dla 128 osób i są to bardzo fajnie pomyślane tzw. "Wirtualne Fronty".

Gry typowo online jak WoT czy War Thunder robione są właśnie tylko i wyłącznie po to by twórcy mogli kosić na nich kasę.
Można zrobić to w tak brutalny sposób jak twórcy przeglądarkowych Ogame czy Dark Orbit w szczególności, gdzie bez płacenia realnego keszu nie masz żadnych szans z ludźmi którzy płacą.
A można zrobić to tak, jak w WT czy WoT, gdzie płacenie pieniędzy tylko przyspiesza grind, a do wszystkiego możesz i tak dojść za darmo (w przypadku WoT''a nawet za złoto nie musisz płacić jeśli będziesz wystarczająco dobry, by wygrywać konkursy...).

Zresztą śmieszne nieco jest rzucanie się na gry, które od samych pierwotnych założeń miały być grami online w bezpłatnej dystrybucji i mikropłatnościami, gdy rynek "gier za które płacisz tylko raz" i tak sprowadza się względnie do tego samego za sprawa rozbuchanego DLC "kup pan konia do gry singleplayer"...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Zaloguj się, aby obserwować