Zaloguj się, aby obserwować  
Gram.pl

ArenaNet przygotowuje dodatek do Guild Wars 2

21 postów w tym temacie

Raczej otwierać portfele, chociaż jeżeli mają zamiar wprowadzić tylko nowe lokacje + nowe questy w personal story to ja podziękuję; nie potrzebuję DLC do multiplayera, który robi z niego single playera. Więcej nacisku na życie jako gildia no i rywalizacja inna niż sPvP czy WvWvW.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Tego czego oczekuję od potencjalnego dodatku to:
- oczywista oczywistość czyli nowe lokacje (conajmniej wielkości połowy tego co teraz jest dostępne)
- rozbudowany system sojuszy gildiowych + guild halle
- nowe tryby pvp (przynajmniej coś na podobieństwo GvG z jedynki czy HA, tak żeby całe pvp nie opierało się tylko na conteście jak to jest teraz), ogólnie najlepiej jakby całe obecne sPvP wypieprzyli i zrobili od nowa, ale to raczej nierealne.
- większa możliwość konfiguracji interfejsu
Jak to będzie to wtedy mogę się zacząć zastanawiać nad wydaniem kasy na dodatek.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Jak dla mnie to systemy PVP powinny być dla wszystkich a nie siakieś dodatki.
Obecne sPVP jest po prostu do bani.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 14.05.2013 o 15:26, Selv napisał:

Obecne sPVP jest po prostu do bani.


Moim zdaniem PvP w tej grze jest nie do odratowania bez całkowitej zmiany mechaniki gry, zwłaszcza leżenia/dobijania po stracie hp i systemu broni/skillów. Nowe tryby tutaj nie pomogą.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Na pewno nie zaszkodzą. Ja przestałem grać ponieważ zanudziły mnie na smierć postacie w stylu "bunker" i tak naprawdę jeden tryb - przejmij 3 punkty i utrzymaj. Z ciekawymi trybami - kto wie. Napewno brakuje rożnorodności której nie brakowało w GW1.
W każdym razie, od bet pisałem na forach AN na temat balansu/mechaniki ale zawsze się trafiali spece którzy pisali "jest super, bawimy się ekstra". Niech się teraz bawią ;P

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 14.05.2013 o 15:34, Selv napisał:

Na pewno nie zaszkodzą. Ja przestałem grać ponieważ zanudziły mnie na smierć postacie
w stylu "bunker" i tak naprawdę jeden tryb - przejmij 3 punkty i utrzymaj.


Ostatnio jak wpadłem na sPvP to była jakaś mapa z orbem. Ale nie wiem, co się z nim robiło, bo wyszedłem po minucie.
Co do bunkrów - pełna zgoda.

Dnia 14.05.2013 o 15:34, Selv napisał:

Napewno brakuje rożnorodności której nie brakowało w GW1.


Oprócz tego, że sPvP się nie umywa do HA, GvG czy nawet jakichś głupich AB, winne jest przede wszystkim to, że dobór skilli jest faszystowsko ograniczony w stosunku do GW, samych skillów, spośród których można wybierać jest mniej, a większość tego co można wybrać i tak jest bezużyteczne.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ja czekam z niecierpliwoscia na dodatek. Marzy mi sie pare(nascie) nowych krain zarowno do lvlowania jak i wysoko poziomowych. Poza tym klasa rytualista oraz jakas nowa rasa:). Jakies nowe mini gierki tez xd. Moze to duzo, ale mam nadzieje, ze pojda podobnym krokiem jak w pierwszych GW gdzie kazda czesc byla duza i oferowala wiele rzeczy. Cena nie gra roli skoro jest to tylko jedno razowa formalnosc:].

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Nowe klasy, lokacje z dodatków GW1 i nowe skille i itemy. Jakoś mało jest fajnie wyglądających zbroi (np. w Dark Souls co druga to lepsza - niech tam szukają inspiracji) i broni. Może podwodne miasto?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 14.05.2013 o 15:26, Selv napisał:

Jak dla mnie to systemy PVP powinny być dla wszystkich a nie siakieś dodatki.

No to oczywiste żeby jakiekolwiek zmiany PvP były dla wszystkich, inaczej sobie tego nie wyobrażam. Ja tu tylko myślałem o tym, że dodatek to po prostu dobra okazja przy której można by zrobić coś większego dla PvP.

Dnia 14.05.2013 o 15:26, Selv napisał:

Obecne sPVP jest po prostu do bani.

AN wydaje się tego nie widzieć w ten sposób :/

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Mi też chodzi o coś większego (tryby etc) bo od czasu premiery, jeśli chodzi o sPVP, gra nie jest kompletna.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

> Moim zdaniem PvP w tej grze jest nie do odratowania bez całkowitej zmiany mechaniki gry,
> zwłaszcza leżenia/dobijania po stracie hp i systemu broni/skillów. Nowe tryby tutaj nie
> pomogą.


Jestem dokładnie tego samego zdania. Nawet dodanie prawdziwego healera/supportera raczej by nie pomogło. Elity są gówniane jak i cały system tworzenia buildów. To pasuje do WvW, a nie do PvP którym stało GW.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Nie gram w PvP i nie ubolewam w jedynce było świetne ale tu jest WvW co a to już coś nowego i to jest bardzo dobrze zrobione, ale jeśli chodzi o dodatek to ja i tak kupię za wiele czasu poświęciłem na grach tej firmy żeby skończyć bo jakieś PvP nie jest tak dobre jak w jedynce a w dodatku chce kolejnego smoka i może nowej rasy. Nie wiem na koniec gry coś mówili że czas się zająć Jormagiem bo już zbyt zniszczył krainy Nornów mogliby zrobić grywalnych Quaggan !!! :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ja mam nadzieje że dodatek będzie przede wszystkim trudniejszy i bardziej skupiony na kooperacji szczególnie w obrębie gildii. Misje gildyjne to według mnie był krok w bardzo dobrym kierunku.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

> Oszukani gracze PvP nie dadzą złodziejom ani złotówki!

dziecko, co ci niby ukradli? ja przed premierą wiedziałem co będzie jak wyglądać więc ty też mogłeś...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 15.05.2013 o 10:11, Ostrowiak napisał:

dziadku, obiecali rewolucję

wyszło byle co


No przecież była rewolucja i wyszło rewolucyjnie, czyli źle.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Zaloguj się, aby obserwować