Gram.pl 3 Zgłoś post Napisano Maj 17, 2013 Patryk Purczyński Anomaly 2 trzyma wysoki poziom, do którego przyzwyczaiła nas już zresztą część pierwsza. "Dwójka" bazuje na jej rozwiązaniach, ale potrafi dołożyć też coś od siebie. Przeczytaj cały tekst "Anomaly 2 - recenzja" na gram.pl Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Jo99i 0 Zgłoś post Napisano Maj 17, 2013 :) Mała prośba do redaktora tworzącego gameplay :) idź do fryzjera ok wygladasz jak ruski żebrak Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Agius 0 Zgłoś post Napisano Maj 17, 2013 Trochę dziwi dlaczego nie zostało opisane AI naszych podkomendnych. Wyłączamy wieżę "do póki nie zostanie zaatakowana", a nasi łoją do niej aż miło (mogli by chociaż zająć się innymi wieżami, które strzelają, a tą zostawić na później). Napotkałem też wielokrotnie problem, w którym ustawiając artylerię jako pierwszą omijała ona wieżę, która nie może być ''zniszczona'' przez pojazd z karabinem, gdyż pod ciągłym ogniem się aktywuje. Przez co jadący za nią ogar, niewiele myśląc wali do niej bez końca... Na ''normalnym'' poziomie trudności tego nie widać, bo i wieże zadają takie obrażenia, że prawie nie musimy używać dodatkowych zdolności, jednak na trudniejszych, gdzie jesteśmy ''na 2 strzały'' gra staje się mocno niegrywalna, gdyż nasze pojazdy giną w bezmyślny sposób. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
kauach 0 Zgłoś post Napisano Maj 19, 2013 > Wyłączamy wieżę "do póki nie zostanie zaatakowana", a nasi łoją do niej aż miło (mogli by chociaż zająć się> innymi wieżami, które strzelają, a tą zostawić na później).Masz zdolność aim właśnie po to żeby odciągać ogień o takich wież. oddział grzeje do pierwszej lepszej wieży i tyle.> Napotkałem też wielokrotnie> problem, w którym ustawiając artylerię jako pierwszą omijała ona wieżę, która nie może> być ''zniszczona'' przez pojazd z karabinem, gdyż pod ciągłym ogniem się aktywuje.Artyleria ma zasięg minimalny - jak coś jest bliżej to nie strzeli i tyle. A jeśli nie w tym problem - masz zdolność aim i po sprawie. Jak Ci działko strzela do tej ładującej się wieży zmorfuj go (jak się morfuje to nie strzela). Na wyższych poziomach trudności takich sztuczek jest więcej - dlatego to wyższe poziomy trudności =)> Na ''normalnym'' poziomie> trudności tego nie widać, bo i wieże zadają takie obrażenia, że prawie nie musimy używać> dodatkowych zdolności, jednak na trudniejszych, gdzie jesteśmy ''na 2 strzały'' gra staje> się mocno niegrywalna, gdyż nasze pojazdy giną w bezmyślny sposób.Mam generalnie wrażenie, że nie do końca zakumałeś ideę - oddział to banda idiotów waląca do pierwszej lepszej wieży i cała mechanika bazuje na tym, że używając zdolności dowódcy zmienia się ich w zabijaków =) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach