Zaloguj się, aby obserwować  
Gram.pl

Anomaly 2 - recenzja

4 posty w tym temacie

Trochę dziwi dlaczego nie zostało opisane AI naszych podkomendnych. Wyłączamy wieżę "do póki nie zostanie zaatakowana", a nasi łoją do niej aż miło (mogli by chociaż zająć się innymi wieżami, które strzelają, a tą zostawić na później). Napotkałem też wielokrotnie problem, w którym ustawiając artylerię jako pierwszą omijała ona wieżę, która nie może być ''zniszczona'' przez pojazd z karabinem, gdyż pod ciągłym ogniem się aktywuje. Przez co jadący za nią ogar, niewiele myśląc wali do niej bez końca... Na ''normalnym'' poziomie trudności tego nie widać, bo i wieże zadają takie obrażenia, że prawie nie musimy używać dodatkowych zdolności, jednak na trudniejszych, gdzie jesteśmy ''na 2 strzały'' gra staje się mocno niegrywalna, gdyż nasze pojazdy giną w bezmyślny sposób.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

> Wyłączamy wieżę "do póki nie zostanie zaatakowana", a nasi łoją do niej aż miło (mogli by chociaż zająć się
> innymi wieżami, które strzelają, a tą zostawić na później).

Masz zdolność aim właśnie po to żeby odciągać ogień o takich wież. oddział grzeje do pierwszej lepszej wieży i tyle.

> Napotkałem też wielokrotnie
> problem, w którym ustawiając artylerię jako pierwszą omijała ona wieżę, która nie może
> być ''zniszczona'' przez pojazd z karabinem, gdyż pod ciągłym ogniem się aktywuje.

Artyleria ma zasięg minimalny - jak coś jest bliżej to nie strzeli i tyle. A jeśli nie w tym problem - masz zdolność aim i po sprawie. Jak Ci działko strzela do tej ładującej się wieży zmorfuj go (jak się morfuje to nie strzela). Na wyższych poziomach trudności takich sztuczek jest więcej - dlatego to wyższe poziomy trudności =)

> Na ''normalnym'' poziomie
> trudności tego nie widać, bo i wieże zadają takie obrażenia, że prawie nie musimy używać
> dodatkowych zdolności, jednak na trudniejszych, gdzie jesteśmy ''na 2 strzały'' gra staje
> się mocno niegrywalna, gdyż nasze pojazdy giną w bezmyślny sposób.

Mam generalnie wrażenie, że nie do końca zakumałeś ideę - oddział to banda idiotów waląca do pierwszej lepszej wieży i cała mechanika bazuje na tym, że używając zdolności dowódcy zmienia się ich w zabijaków =)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Zaloguj się, aby obserwować