Zaloguj się, aby obserwować  
Gram.pl

Metal Gear Rising: Revengeance trafi również na PC

26 postów w tym temacie

Robią port bo słabo się sprzedaje. Taka sobie ta gra aby nie powiedzieć słaba. A Pc-towcy jak znam życie dostaną spolszczoną wersje. Z resztą co mnie to, ja i tak nawet za 20zł nie kupię tej gry.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Gierka dobra jak ktoś patrzy poprzez pryzmat METAL GEAR SOLID to trochę źle robi bo sama gra nazywa się METAL GEAR RISING ,mała różnica ,a każdy aaa to nie jest mgs z snake''m itd. b.dobry spin off DLC jakie wyszły dotychczas też są super :)
Mam nadzieje ,że wersja PC dostanie HD tekstury bo te z konsol są słabiutkie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Pogralem chwile w demo ale mnie nie ruszylo, niby ciekawy patent z tym cięciem jak sie chce, ale w praniu (czytaj walce z wrogami) jest to powolne i nieprecyzyjne i zazwyczaj siecze sie na oslep. Jednak wole skradankowe MGS, zamiast slashera. Inna rzecz ze ja w ogole nie lubie grac na padzie, a jesli juz to gram w wolniejsze gry (rpgi czy wlasnie skradanki, gdzie malpia zrecznosc nie jest wymagana). Byc moze na pc ta gra bedzie znacznie fajniejsza ze wzgledu na sterowanie myszką.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Grałeś kiedykolwiek w innego slashera? Z tego co piszesz wygląda ma to, że nie jeśli nazywasz walkę w risingu "siekaniem na oślep"

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

> Grałeś kiedykolwiek w innego slashera? Z tego co piszesz wygląda ma to, że nie jeśli
> nazywasz walkę w risingu "siekaniem na oślep"

Chodzilo mi o to ze w tutorialu sobie bezproblemowo tniemy te arbuzy i papierowe modele terrorystow przetrzymujacych zakladnikow (mozemy sobie ladnie wybrac plaszczyzne ciecia), natomiast w ferworze walki takie dokladne ciecia (przynajmniej dla mnie) się nie sprawdzaja i konczylo sie na mashowaniu 2 przyciskow. Byc moze jestem za slaby/wolny na tak szybkie i dokladne sterowanie padem (jestem od zawsze graczem pecetowym) ale mi to zwyczajnie przeszkadzalo i gra wiele przez to tracila na przyjemnosci. Gdyby w to zagrac mysza i sterowanie byloby sensowne to mozna poszalec.
A slasherow raczej nie lubie, chyba ze takie z widokiem z gory (diablopodobne). Takie w stylu God of war czy DMC omijam szerokim lukiem, nudza mnie. Darksiders i Catlevania to wyjatki potwierdzajace regule, ale one oprocz walki maja tez eksploracje i zagadki.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Mi to jakoś nie sprawiało problemów kiedy korzystałem z przycisków ataku to wykonywania cięć. Robiąc to samymi gałkami było gorzej, ale to już kwestia praktyki.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

No dokladnie o tym mowie- przyciskami spoko, ale jak juz bym chcial dokladnie okreslic plaszczyzny galkami podczas rzeczywistej walki- to juz nieco trudniej. Mysle ze myszką byloby latwiej o szybsze precyzyjne ruchy, mozna by to rak rozwiazac ze myszą niejako "rysowaloby sie" ciecia.
Samej gry nie hejtuje jako takiej, mi po prostu na padzie sie w nia nie za wygodnie gralo.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Inaczej: nawet przed premierą dużo mówiono na temat ewentualnego lądowania MGR na PC. Pojawiały się różne teksty - że tak, że nie. Teraz jest już to potwierdzone i bardzo się z tego powodu cieszę. Podobała mi się postać Raidena i też gameplaye obejrzane swego czasu zaostrzyły mi apetyt na ten tytuł. Nie jestem wielkim fanem wydawania portów na PC z konsol, ale akurat w ten zagrać bym zagrał i raczej nie spodziewam się tego, że ludzie od Kojimy coś zrąbią w nim.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

. Takie

Dnia 17.05.2013 o 19:08, Harunia napisał:

w stylu God of war czy DMC omijam szerokim lukiem, nudza mnie. Darksiders i Catlevania
to wyjatki potwierdzajace regule, ale one oprocz walki maja tez eksploracje i zagadki.


W DMC masz sporo zagadek choć z części na część jest ich coraz mniej ,a co do eksploracji w Catlevani to tam z reguły jest zamknięty świat i guzik sobie pozwiedzasz i poodkrywasz. Dopiero w 2 części LofS2 ma być otwarty świat.

Co do MGSR walisz spowolnienie i tniesz precyzyjnie. Można zawsze kupić sobie konwerter Eagle Eye czy inne cudeńko dzięki czemu możemy myszką i klawiaturą z emulować pada w praktycznie każdej grze . Wiem że MGS4 można tak grać. Nie mniej urządzenie kosztuje tak ze 300zł. Fajna i przydatna rzecz szczególnie do FPS :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 17.05.2013 o 21:48, Kopiec napisał:

Znakomicie, przyda się porządny slasher na pc po tej porażce zwanej DmC.


DmC porażką może nie było... Był trochę inny niż wcześniejsze DmC jeżeli chodzi o klimat. Ale jeżeli chodzi o resztę to tak naprawdę rozwiązana zaprezentowane w DmC mogłyby wcześniej czy później pojawić się w DMC ze "starym Dante".

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Akurat elementy slasherowe są bardzo ubogie w MGR i jeśli chodzi o sam gameplay to wyśmiewany tutaj DMC jest po prostu lepszą grą ;)

MGR jest specyficzny a momentami niestety - po prostu słaby :(

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Zaloguj się, aby obserwować