Zaloguj się, aby obserwować  
Gram.pl

Marcin Iwiński z CD Projekt marzy o ogromnym sukcesie Wiedźmina 3. Czy będzie to ostatnia część sagi?

59 postów w tym temacie

Panowie, nie mam wątpliwości że wasz, a także nasz (bo Polski) Wiedźmin 3, po wspaniałej przygodzie w poprzednich częściach gry, odniesie sukces. Wiem że gra jest jeszcze we wczesnej fazie produkcji, ale ufam wam i wiem że nas nie zawiedziecie. Mam ogromną nadzieje że nie będzie to ostatnia część przygód Geralda z Rivii, tak jak czytałem w poprzednich newsach. Nie mam nic przeciwko zakończeniu obecnego wątku przygód Białego Wilka, ale można też zacząć nową jego przygodę, nieprawdaż. Wiedźmin ma ogromny światowy potencjał i szkoda byłoby tak szybko z niego rezygnować. Liczę że dane mi będzie zagrać w kolejne części tego wspaniałego świata fantasy.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Marketingowego bełkotu ciąg dalszy. Niech przynajmniej dopracują grę na dzień premiery, to wtedy będą szczerze mogli się czymś pochwalić. Szczególnie to mnie rozbawiło:
"Natomiast absolutnie nie zależy nam na szybkim „skoku na kasę”. Jeśli w naszej ofercie pojawią się nowości, to będą to produkty wybitne w swojej klasie."
Czyli puzzle nie są rozdrabnianiem marki i skokiem na kasę? Ciekawe.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 17.05.2013 o 22:37, Arcling napisał:

Czyli puzzle nie są rozdrabnianiem marki i skokiem na kasę? Ciekawe.


Nie są. Raz że w sprzedaży oficjalnych gadżetów z Wiedźmina praktycznie nie ma, dwa że puzzle są naprawdę dobrze przygotowane. Tylko cena trochę wysoka jak na układankę tej wielkości, da się przeżyć. Rozdrabnianie miałoby miejsce, gdyby rynek zalały dziesiątki tandetnych pierdół (pozdro, George).

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

> "CD Projekt sprostał oczekiwaniom fanów RPG i twórczości Sapkowskiego, tworząc dwie
> świetne gry o Wiedźminie."

> Nie sprostał ani w pierwszym ani tym bardziej w drugim przypadku.

Możesz wyjaśnić czemu? Grałeś? Przeszedłeś? (dwa ostatnie pytania są zadane z czystej ciekawości) Chętnie poznam twoją opinię tyle że nieco bardziej rozbudowaną.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Oj chlopaki z CDP beda musieli sie postarac zeby zachecic mnie do kupna. Jesli nie pojda troche w inna strone niz w poprzedniej czesci, to pewnie bede wolal wrocic do risena 2, badz serii gothic.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

> Oj chlopaki z CDP beda musieli sie postarac zeby zachecic mnie do kupna. Jesli nie pojda
> troche w inna strone niz w poprzedniej czesci, to pewnie bede wolal wrocic do risena
> 2, badz serii gothic.
Czyli do gierek które się nawet nie umywają do Wiedźminów, z całym szacunkiem dla PB, ale oni zatrzymali się w rozwoju, nic ciekawego w swoich grach nie oferują wg mnie ;x Chociaż nie powiem Risen 2 nie był zły, ale w porównaniu z Wiedźminem 2 to nie ta klasa.

Od wiedźmina 3 oczekuję osobiście postawienie mocno na elementy RPG, dobry rozwój postaci bo w I jak i II był słaby, coś podobnego jak skyrim byłoby niezłe oraz dobrego systemu walki, coś podobnego do Risena 1, gdzie będziemy mogli sami wyprowadzać kilka różnych rodzaji ciosów które będziemy mogli łączyć w kombinacje itd itd

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Risen hahah no wezcie, moze jeszcze jakies inne niszowe beznadziejne rpgi przyrownacie do Wiedzmina. Gdzie Rzym a gdzie Krym...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Mam nadzieję, iż walka i sama fabuła będzie przybliżona tej z pierwszej części, trzy razy podchodziłem do drugiej części i ani razu nie znalazłem sił aby ją przejść, podczas gdy pierwszą przeszedłem już niezliczoną ilość razy.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Rozwój postaci w Skyrimie dobry? Tfu, tfu, jak dla mnie jeden z najgorszych. Jak najdalej od tego partactwa.
Dobry system rozwoju postaci był w...w... starych grach cRPG :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 18.05.2013 o 01:18, Harunia napisał:

Risen hahah no wezcie, moze jeszcze jakies inne niszowe beznadziejne rpgi przyrownacie
do Wiedzmina. Gdzie Rzym a gdzie Krym...


Juz nie przesadzaj, poki co to wiesiek moze buty czyscic dla gier piranii. Wszystkie ich gry przeszedlem minimum jeden raz(gothica 2 - 10 razy, za risena dwojke teraz sie biore trzeci raz), za to wieska 2 nawet nie dalem rady, po prostu flaki z olejem, nudny system walki, wielki las to raptem kilka tunelow, wiesiek nawet podskoczyc porzadnie nie potrafil. Pewnie zaraz dostane ostry hejt od wiedzminskich fanow, ale takie jest po prostu moje zdanie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

i jesteś w stanie z ręką na sercu przyznać, że pierwszy gothic miał w pełni przemyślaną mechanikę?

jeżeli tak, nie mam pytań

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 18.05.2013 o 09:37, Ostrowiak napisał:

i jesteś w stanie z ręką na sercu przyznać, że pierwszy gothic miał w pełni przemyślaną
mechanikę?

jeżeli tak, nie mam pytań


Oczywiscie ze nie, pierwszy gothic, tak samo jak drugi i trzeci(chociaz tutaj to akurat wina wydawcy) posiadal wady, miedzy innymi w mechanice, w optymalizacji, zacinaly sie postaci itp itd. Tylko Gothic 1 powstal w 2001 roku, wiec troche wczesniej niz wiesiek. Wiesiek mial przed soba milion erpegow od ktorych mogl sie uczyc, Gothic takiego szczescia nie mial, pomijam juz fakt ze w czasach gdy wyszedl Gothic piranie byly bardzo mala firma, napewno mniejsza niz CDP, a mimo wszystko juz wtedy stworzyli cos niedoscignionego. Zywy swiat, tak zywy ze do dzisiaj takiego w zadnej innej grze nie widzialem.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

> "CD Projekt sprostał oczekiwaniom fanów RPG i twórczości Sapkowskiego, tworząc dwie
> świetne gry o Wiedźminie."

> Nie sprostał ani w pierwszym ani tym bardziej w drugim przypadku.

A kim ty jestes, ze wypowiadasz sie za innych ? Zarowno autor jak i ty nie macie zadnego prawa ani podstaw wypowiadac zdania za innych.

Mnie sprostala jedynka w edycji EE, a tym bardziej dwojka.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 18.05.2013 o 09:20, Leos8 napisał:

Rozwój postaci w Skyrimie dobry? Tfu, tfu, jak dla mnie jeden z najgorszych. Jak najdalej
od tego partactwa.
Dobry system rozwoju postaci był w...w... starych grach cRPG :D

Podpisuja sie pod tym. Rozwoj postaci w ogole w calej serii TES to jakas porazka na calej linii, a zaznacze, ze w TESy gralem od Daggerfalla. Combat tez niemilosiernie nudny.

W ogole nie jest intuicyjny. Zeby na glowne skille warrior bral magie, tylko po to by nie wbij zbyt wysokiego levelu zbyt szybko z malymi skillami (bo z lvl przeciwnicy stawali sie znacznie silniejsi) i zeby mial maksymalne bonusy.

JEsli ktos uwaza, ze rozwoj postaci byl dobry to pojecia nie ma o jego fundamentalnych wadach.

Kazdy kto chcial dobrze rozwijac postac to np magowi dawal glowne skille bronie, a wojownikom magie i inne skille, ktorymi rzadziej sie poslugiwal. wszystko po to by na lvl up miec np maks +5 do stata/ow a nie +1/2

To might and magic 8 ktorego wczoraj ponownie zainstalowalem po latach ciekawszy jest;p

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 18.05.2013 o 09:20, Leos8 napisał:

Rozwój postaci w Skyrimie dobry? Tfu, tfu, jak dla mnie jeden z najgorszych. Jak najdalej
od tego partactwa.
Dobry system rozwoju postaci był w...w... starych grach cRPG :D


W Skyrimie przynajmniej rozwija się te umiejętności, których najczęściej się uźywa - prosty i jednocześnie genialny system :D W porównaniu do niego system AD&D, na którym leciał choćby Baldur''s Gate jest może bardziej rozbudowany, ale możesz rozwijać umiejętności, których w ogóle nie używasz :D
Bethesda powinna swój system jeszcze bardziej rozwinąć, ale moim zdaniem idzie w dobrym kierunku :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 18.05.2013 o 10:26, pawbuk napisał:

W Skyrimie przynajmniej rozwija się te umiejętności, których najczęściej się uźywa -
prosty i jednocześnie genialny system :D W porównaniu do niego system AD&D, na którym
leciał choćby Baldur''s Gate jest może bardziej rozbudowany, ale możesz rozwijać umiejętności,
których w ogóle nie używasz :D

Kiedyś byłem na paru lekcjach boksu. Oczywiście byłem na nich po to, żeby zdobyć wszystkie mistrzowskie pasy. System D20 odzwierciedla system treningów. Doskonale pokazano to w końcu w "torment", gdzie mogłeś sobie mieć punkty do rozdania, ale musiałeś pójść do kogoś, kto cię wyszkoli i jeszcze często trzeba było mieć do tego gadkę. To że w BG nie było trenerów, nic nie zmienia, jest to po prostu zwykłe uproszczenie. Z resztą jak sobie dajesz biegłości w halabardę, a walisz z miecza, to o czym to świadczy, o grze, czy o graczu? AD&D to gra wyobraźni, jak bierzesz wszystko dosłownie, to po prostu nie graj, bo jej nie masz.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Niech i będzie to system treningów :D W Skyrimie też można szkolić się za pieniądze, ale można też dojść do wszystkiego samemu, często wykorzystując daną umiejętność :D Jest to droga wolniejsza (jak zawsze), ale znacznie tańsza :D
Grałem dużo czasu w fabularne RPG (D&D3), gralem wiele czasu w komputerowe oparte na tym systemie (albo jego wcześniejszych edycjach). Ten system jest tak zaprojektowany, że de facto nie trzeba w ogóle używać danej umiejętności, żeby ją szybko rozwijać. Stwierdziłem tylko fakt :) Nie krytykowałem, nie chwaliłem. Ale też nie uważam, żeby system ze Skyrima był gorszy. To prawda, jest mniej rozbudowany, ale nie masz choćby sztywnych klas - możesz zostać kim chcesz :) Rasa trochę ogranicza, ale niczego nie uniemożliwia :D Jesli chcesz zostać łotrzykiem, który używa głównie magii - proszę bardzo. Rozwijaj zdolności magiczne, a w końcu staniesz się najlepszy w swoim fachu :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Zaloguj się, aby obserwować