Zaloguj się, aby obserwować  
Renzov

Xbox One - temat ogólny

1856 postów w tym temacie

Nieekskluzywnych indie gierek, które zazwyczaj są rozpikselowane i mają poważne problemy. Rozumiem. Niektórzy stawiają na dużo małego. Ja średnio dużo średnio dużego. W tej sytuacji PS4 będzie miało dużo Home''ów i Lone Survivorów, a Microsoft będzie miał mniej dumnych twórców z większym doświadczeniem. To jest oczywiście moja spekulacja. Poczekamy, zobaczymy.

Poza tym to jest skrajnie idiotyczny argument.
Cześć MS, chcę wydać grę na Xboxa
Ok, ale będziesz musiał to zrobić w ramach MSS albo u jakiegoś wydawcy.
Nie, dzięki. Odpuszczę sobie tę platformę, bo nie chce zarobić.
[dalsza argumentacja oczekuje na potwierdzenie]

Poza tym, z DayZ byłyby chyba problemy z licencją. Nie jestem pewien czy twórca posiada prawa do tytuły i silnika. Jeśli do silnika nie posiada, to nowe DayZ nie będzie tym samym. Poza tym takie coś wydaje mi się być skokiem na kasę. Ani to nie wygląda dobrze, anie szczególnie dobrze nie działa. Jest za to popularne. Dlaczego więc nie wrzucić tego na konsole?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 20.06.2013 o 18:00, Sigu napisał:

Nieekskluzywnych indie gierek, które zazwyczaj są rozpikselowane i mają poważne problemy.


Tak tak, PS4 w ogóle dostanie ochłapy. :P

Dnia 20.06.2013 o 18:00, Sigu napisał:

Rozumiem. Niektórzy stawiają na dużo małego. Ja średnio dużo średnio dużego. W tej sytuacji
PS4 będzie miało dużo Home''ów i Lone Survivorów, a Microsoft będzie miał mniej dumnych
twórców z większym doświadczeniem. To jest oczywiście moja spekulacja. Poczekamy, zobaczymy.


Nie, będzie więcej i tego i tego. :) To, że PS4 będzie bardziej otwarte na gry indie nie znaczy przecież, że na PSN będą pojawiały się głównie jakieś amatorskie gierki. Zapowiedziano już m.in. Don''t Starve, Outlast i Transistor, a i taki Tim Schafer bardziej chwali sobie konsolę Sony.

Dnia 20.06.2013 o 18:00, Sigu napisał:

Poza tym, z DayZ byłyby chyba problemy z licencją. /.../


Oj, już nie baw się w domysły, bo jak wszyscy wiemy kiepsko ci to wychodzi. :P

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 20.06.2013 o 18:38, Diabolicus napisał:

Oj, już nie baw się w domysły, bo jak wszyscy wiemy kiepsko ci to wychodzi. :P


Moje domysły mają w sobie rzadko nic z prawdy. DayZ to mod do Arma 2. Jest możliwe, że Bohemia ma prawo do moda. Na pewno ma prawo do silnika. Nie jestem na bieżąco w tym temacie, więc się po prostu zastanawiam.

To ile crapu będzie się pojawiało zależy od procesu certyfikacji. Jeśli będzie tylko peer review (jak swojego czasu na Steamie, kiedy było jeszcze można się samopublikować w pełni), to nie wróże usłudze dobrze. Będzie kilka perełek i shit.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiem że dosyć mocno się cofnąłem, ale czy zdajesz sobie sprawę, że jeśli gra, którą masz na płycie ale na pudełeczku ma napis Steam required, to oznacza, że niezależnie czy masz dysk czy nie, jeśli platforma padnie, to twoje płytki będą warte tyle, ile podkładka pod piwo?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wtedy będę miał prawo pobrać sobie cracka... Ale, niestety, wiem to. Jestem nieco zły na Skyrima z tego powodu. Teraz mam dwa. Żadnego nie mogę się pozbyć :/
Chyba, że sprzedam konto Steam, jednak nie jest to do końca legalne i... nikt mi nie zapłaci tyle, ile ono jest warte.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 20.06.2013 o 20:12, Sigu napisał:

Wtedy będę miał prawo pobrać sobie cracka... Ale, niestety, wiem to. Jestem nieco zły
na Skyrima z tego powodu. Teraz mam dwa. Żadnego nie mogę się pozbyć :/
Chyba, że sprzedam konto Steam, jednak nie jest to do końca legalne i... nikt mi nie
zapłaci tyle, ile ono jest warte.


Wiesz, gdybyś go nie dodawał do biblioteki, zawsze możesz zrobić trade, co jak co, ale Steam Community jest w tym aspekcie bardzo rozwinięte.

Jednak co jak co, ale gier które nie są podpięte do żadnej platformy cyfrowej (Uplay, Origin, Steam) to teraz niemalże ze świecą szukać. Niestety, wady, bądź też zalety, XXI wieku.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

When your family member accesses any of your games, they’re placed into a special demo mode. This demo mode in most cases would be the full game with a 15-45 minute timer and in some cases an hour. This allowed the person to play the game, get familiar with it then make a purchase if they wanted to. When the time limit was up they would automatically be prompted to the Marketplace so that they may order it if liked the game.

The difference between the family sharing and the typical store demo is that your progress is saved as if it was the full game, and the data that was installed for that shared game doesn’t need to be erased when they purchase the full game!

http://www.heyuguysgaming.com/news/12507/heartbroken-xbox-one-employee-lets-rip-must-read

Czyli innymi słowy - gratuluję wszystkim, którzy myśleli, że będą mogli się dzielić swoimi grami na Xboksie bez żadnych limitów.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 21.06.2013 o 07:11, Henrar napisał:

Hmm... masz jakieś inne źródło? Bo to równie dobrze może być fake, zwłaszcza że Pastebin nie jest zbyt wiarygodnym źródłem informacji.

Tak czy siak, nie ma co bluzgać nad rozlanym mlekiem. Nieważne, czy to 45 minut czy pełna wersja, i tak tego nie będzie, więc po co zaprzątać sobie tym głowę.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 21.06.2013 o 08:12, Dared00 napisał:

Hmm... masz jakieś inne źródło? Bo to równie dobrze może być fake, zwłaszcza że Pastebin
nie jest zbyt wiarygodnym źródłem informacji.

Ta informacja została podana przez CBOATa (jak przeglądasz GAFa, to wiesz o kogo chodzi). Ergo, jest prawdziwa.

Zresztą, pomyślmy przez chwilę - wydawcy narzekają na rynek używek, MS robi wszystko, by się tego pozbyć w cholerę a tu nagle dają możliwość dzielenia się jedną grą dziesięciu osobom kupując tylko jeden egzemplarz? Coś tu się nie zgadza.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 21.06.2013 o 08:31, Henrar napisał:

> Hmm... masz jakieś inne źródło? Bo to równie dobrze może być fake, zwłaszcza że Pastebin
> nie jest zbyt wiarygodnym źródłem informacji.
Ta informacja została podana przez CBOATa (jak przeglądasz GAFa, to wiesz o kogo chodzi).
Ergo, jest prawdziwa.

A, chyba że tak.

Dnia 21.06.2013 o 08:31, Henrar napisał:

Zresztą, pomyślmy przez chwilę - wydawcy narzekają na rynek używek, MS robi wszystko,
by się tego pozbyć w cholerę a tu nagle dają możliwość dzielenia się jedną grą dziesięciu
osobom kupując tylko jeden egzemplarz? Coś tu się nie zgadza.

Czy ja wiem? MS nie chciał się pozbyć rynku używek. Po prostu chciał się bawić w "kopia pudełkowa jest też cyfrową", więc potrzebował kontroli nad używkami. Problem w tym, że ich PR już nie tyle kulał, co miał amputowane obie nogi, więc wyszło jak wyszło i MS stał się pośmiewiskiem i workiem do bicia.

Mimo wszystko liczyłem, że MS zostanie przy swoim. Mielibyśmy faktyczną wojnę konsolową, a nie "wojenkę", jak w tej generacji.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Haha, na forach już niektóre wierne fanboje twierdzą że to tylko genialna strategia marketingowa M. i że od początku chcieli wydać xboxa bez drm, tyle że musieli narobić szumu wokoł konsoli, nawet tego negatywnego.

Co za naiwniacy. Ciekawe co powiedzą jak im w którejś łatce przywrócą te wymogi.

Śmród pozostał. Nie tknę tego dwumetrowym kijem. Robie combo PC + PS4 i do widzenia.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 21.06.2013 o 09:12, Darkstar181 napisał:

Haha, na forach już niektóre wierne fanboje twierdzą że to tylko genialna strategia marketingowa
M. i że od początku chcieli wydać xboxa bez drm, tyle że musieli narobić szumu wokoł
konsoli, nawet tego negatywnego.

Co za naiwniacy. Ciekawe co powiedzą jak im w którejś łatce przywrócą te wymogi.

Śmród pozostał. Nie tknę tego dwumetrowym kijem. Robie combo PC + PS4 i do widzenia.


Nie wiem, czy zauważyłes, ale znowu pojawiły się wojenki fanbojów. W zasadzie od konca 2011 nie wiedziałem zadnej konkretnej (nie liczac trolli). Potem cały interent jezdzil po ms i tez byl spokoj. Teraz znowu sie zaczeło. O tempora, o mores.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 21.06.2013 o 09:12, Darkstar181 napisał:

Haha, na forach już niektóre wierne fanboje twierdzą że to tylko genialna strategia marketingowa
M. i że od początku chcieli wydać xboxa bez drm, tyle że musieli narobić szumu wokoł
konsoli, nawet tego negatywnego.


Żaden ze mnie "fanboj" MS, ale to jest genialna strategia marketingowa.
Mów, że utniesz ludziom rękę, ale utnij im tylko palec. Jeszcze będą ci dziękować i całować stopy łaskawego pana.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 20.06.2013 o 20:29, Sigu napisał:

Konsole obecnej generacji :D


Przecież dokładnie taka sama sytuacja nastąpiłaby w XB1, którego polityki broniłeś. Tam też gry byłyby przypisane do konta, dysk NIC BY NIE ZNACZYŁ.

@Darkstar181

Ano właśnie.

http://www.vg247.com/2013/06/19/xbox-one-drm-policy-changes-waited-on-gamers-knowing-complete-story/

"Finally, Whitten could not give any reassurance that Microsoft will not change its policies in the future."

Zbyt mi to śmierdzi żeby nawet rozważać kupno XB1. W pewnym momencie w przyszłości mogą dać update firmware''u (bo oczywiście nowsze gry przestaną bez niego działać) i przywrócić DRM, tym razem nie dając w zamian niczego.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 21.06.2013 o 10:32, Zajanski napisał:

Żaden ze mnie "fanboj" MS, ale to jest genialna strategia marketingowa.
Mów, że utniesz ludziom rękę, ale utnij im tylko palec. Jeszcze będą ci dziękować i całować
stopy łaskawego pana.


Bez przesady, w tym przypadku- po prostu dobra. Zgadzam się, że cały ten szum w połączeniu z ostatnią aferą o wadliwym patchu na ps3 wyszedł bardzo korzystnie dla MS, ale generalnie- cóż, pewnymi rozwiązaniami dzielili się na E3, dotarły one do osób, które były zainteresowane targami, a informacji o tej zmianie mogą już one nie dostać. Wydaje mi się, że grono osób, do których docierały konsolowie wieści z E3 jest większe niż to, do których docierają newsy związane z ostatnimi zmianami. Dodając do tego aktywną krytykę związaną z dużo lepszą prezencją PS4 na targach i grupę osób, które zupełnie się zraziły do Xone przez pierwsze doniesienia- ta strategia nie może być traktowana jako genialna. Just fine. Naprawianie błędów, ale koniec końców raczej nie zadziała ona lepiej, niż brak tak negatywnie odebranych "nowości" na E3.

Panowie z MS po prostu nadrabiają. Ale cały czas są trochę w tyle przez złe decyzje na początku. Przynajmniej tak to dla mnie wygląda. Może się mylę...
Najbardziej jednak boję się sytuacji, w której Sony/PS4 zaliczy jakąś ostrą wpadkę. Bo wpadka na samym początku jest bolesna, ale poważna wpadka przed samą premierą... Wiele osób może się przestraszyć i jednak zainwestować w X1. Mam nadzieję, że moje obawy są bezpodstawne i nic takiego się nie zdarzy. Ale trochę się tego obawiam...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bardzo ważny jest czas przeszły, którego użyłeś...

@Henrar
Nie czepiajcie się. Nie macie czego. Powrót do starego systemu niesie za sobą brak rozwiązań z nowego. Normalne, nie? Chyba wiedzieliście co odrzucacie, co?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 21.06.2013 o 10:32, Zajanski napisał:

> Haha, na forach już niektóre wierne fanboje twierdzą że to tylko genialna strategia
marketingowa
> M. i że od początku chcieli wydać xboxa bez drm, tyle że musieli narobić szumu wokoł

> konsoli, nawet tego negatywnego.

Żaden ze mnie "fanboj" MS, ale to jest genialna strategia marketingowa.

To nie jest strategia marketingowa tylko ratowanie tonącego statku, bądź jak kto woli tzw. "Damage control".
Zobaczyli że PS4 ich zmiecie więc musieli się zaadoptować.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Jeszcze jedno:

"Produkcje korzystające z chmury (wsparcia zewnętrznych serwerów) lub zawierające multiplayer będą wciąż wymagały utrzymywania połączenia z siecią."

Wystarczy ze MS postawi warunek, ze kazda gra musi choc w minimalnym stopniu korzystac z chmury i juz ma konsole znow podlaczone do sieci :P

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Utwórz konto lub zaloguj się, aby skomentować

Musisz być użytkownikiem, aby dodać komentarz

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto na forum. To jest łatwe!


Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Masz już konto? Zaloguj się.


Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować