Zaloguj się, aby obserwować  
Gram.pl

Gier z Xboksa 360 nie uruchomimy na Xbox One

31 postów w tym temacie

czyli jak zwykle najlepszy pc kompatybilność wsteczna praktycznie nieskończona, ale i tak załuje bo myslałem ze kupie nowego xboxa i bede mogł pograć w tytuły jakie opusciłem po sprzedaży 360tki, szkoda ANI gry z 360 nie pójdą, ANI gry pożyczyć od kolegi nie bedzie można (bez płacenia microsoftowi)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

> > > To lipa totalna. Teraz jestem pewien na 100% że biorę Ps4.
> > Tak bo na Ps4 odpalisz gry z Ps3...
> Odpalisz w chmurze

MOŻE, w przyszlości. Na chwilę obecną nie ma żadnej wstecznej kompatybilności.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Taaaaaaaa, a te prowadzenie 360 po wyjściu One będzie normalnie "takie wspaniałe". Przecież Microsoft obciął dotacje na starego Klocka o 63% dawnych dotacji. Zwykłe zachwalanie czegoś, co bez opinii "zewnątrz"; nie będziesz pewnien co tak naprawdę kupujesz.
Lepiej poczekajmy na E3 i popatrzmy co się innego CIEKAWEGO święci na rynku gier (w końcu zazwyczaj to jest najciekawsze, zwłaszcza, że nadchodzi nowa generacja :D)
Póki co wychwyciłem najważniejszą, domniemaną informacje z raprtów z pokazu. Nowe konsole mogą wyjść wcześniej niż się spodziewamy (oby listopad) :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 21.05.2013 o 21:34, porckypizgus napisał:

> > To lipa totalna. Teraz jestem pewien na 100% że biorę Ps4.
> Tak bo na Ps4 odpalisz gry z Ps3...

Czyli jak zwykle wygrywa Nintendo.


Jak kojarzę Wii od 2009 roku klepie biedę. Udział Wii w rynku spadł z 50% w 2009, do 39% w 2010 roku i szybuje w dół. Nie mówiąc już że w europie wo gule nie było praktycznie na nią popytu. Jak Nintendo nie zrobi mocnej nowej konsolki to czeka ich nowe dzieło podobny los. Na starcie troszkę wyprzedzą czołówkę, ale finisz znów będą mieć kiczowy.


Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 21.05.2013 o 21:54, Thermalcake napisał:

> Xbox One opiera się na architekturze x86
A nie mówili coś czasem o 64 bitach?

x86 to cała rodzina architektur (oryginalnie 16 bitowa). Nie oznacza od razu, że procesor jest 32 bitowy. Poza tym, teraz chyba 32 bitowych x86-tek nikt nie robi.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 21.05.2013 o 22:05, Renchar napisał:

Jak kojarzę Wii od 2009 roku klepie biedę. Udział Wii w rynku spadł z 50% w 2009,
do 39% w 2010 roku i szybuje w dół
. Nie mówiąc już że w europie wo gule nie było
praktycznie na nią popytu. Jak Nintendo nie zrobi mocnej nowej konsolki to czeka ich
nowe dzieło podobny los.

Historia pokazuje, że najsłabsza i najtańsza (głownie przez to, że jest najsłabsza) konsola zawsze wygrywa. A przynajmniej pozwala na zarobek. Tak było, jest i będzie. Nintendo na mocnych konsolach już się przejechało wiele razy (Nintendo 64).

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

To ja tak... bo wiele tych newsów na temat XOne jest to ja pokażę to:

https://fbcdn-sphotos-g-a.akamaihd.net/hphotos-ak-frc3/970105_610268872319582_1123059051_n.png

Faktycznie jestem "dzięcię Playstation" i zawsze byłem za konsolką Sony czy to tą kieszonkową czy stacjonarną. Dlatego też kupię i PS4 jak już będę kupował.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 21.05.2013 o 22:12, Henrar napisał:

> Jak kojarzę Wii od 2009 roku klepie biedę. Udział Wii w rynku spadł z 50% w 2009,

> do 39% w 2010 roku i szybuje w dół
. Nie mówiąc już że w europie wo gule nie
było
> praktycznie na nią popytu. Jak Nintendo nie zrobi mocnej nowej konsolki to
czeka ich
> nowe dzieło podobny los.
Historia pokazuje, że najsłabsza i najtańsza (głownie przez to, że jest najsłabsza) konsola
zawsze wygrywa. A przynajmniej pozwala na zarobek. Tak było, jest i będzie. Nintendo
na mocnych konsolach już się przejechało wiele razy (Nintendo 64).


A to nie przez to, że uparli się na cartridże? I dlatego trudno było zrobić lepszą grę, gdyż brakowało miejsca? No i te ceny, po 300+ za sztukę gry.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 21.05.2013 o 22:39, maniekk napisał:

A to nie przez to, że uparli się na cartridże? I dlatego trudno było zrobić lepszą grę,
gdyż brakowało miejsca? No i te ceny, po 300+ za sztukę gry.

Kartridże były jednym z problemów. Głównym i tak był hardware.

Bądźmy szczerzy, w tamtym czasie gry na CD były wypchane filmikami w FMV a nie właściwą grą.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Zaloguj się, aby obserwować