Zaloguj się, aby obserwować  
Gram.pl

Dying Light nową grą Techlandu! Screeny, wymagania sprzętowe, pierwsze szczegóły

23 postów w tym temacie

Mateusz Stanisławski

Techland ni stąd, ni zowąd zapowiedział całkowicie nową grę z gatunku survival horror, Dying Light. Produkcję wyda Warner Bros. – zarówno na pecetach, jak i konsolach, także następnej generacji.

Przeczytaj cały tekst "Dying Light nową grą Techlandu! Screeny, wymagania sprzętowe, pierwsze szczegóły" na gram.pl

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Directx 11, dobre sobie, ja tu teselacji dalej nie widzę, popatrzcie na but na 6 screenie, to jest parodia a nie nowa generacja grafiki. I tak w zagram jak będzie dobra fabuła, bo to jest najważniejsze, ale z drugiej strony jak tak się chwalą nowym silnikiem to niech go pokażą, jak chwalą się DX11 to niech pokażą tego DX11, bo ja nie wierzę, że tutaj zastosowali chociaż połowę ficzerów tych bibliotek. Parodia

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wygląda na to, że ta gra ma być dokładnie tym czym MIAŁBY BYĆ w pierwotnych zamierzeniach Dead Island. ;)

Jeżeli tak, to jestem jak najbardziej za. Lubię gry z otwartym światem, a od czasu wydania Dark Souls na pecety pokochałem na nowo gry, które pastwią się nad biednym graczem.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Good Night Good Luck

Dobre. :D

Swoja drogą, mi bardziej niż Dead Island, zapachniało I Am Legend w Brazylii. ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dokładnie, myślę, że Techland na siłę próbuje stworzyć sobie nową markę, a ta gra równie dobrze mogłaby się nazywać Dead Island 2.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Sam nie wiem co o tym Techlandzie myśleć. Z jednej strony cieszę się, że ich gry się nieźle sprzedają z drugiej jednak, zaczyna to przypominać taśmowe wypluwanie niedopracowanych gier opartych na tych samych schematach. Poza tym pozapowiadali masę tytułów przez lata i co? Nic. Gdzie zapowiedziany Chrome i Warhound?
IMO Techland powinien przysiąść i popracować nad jakąś JEDNĄ grą przez powiedzmy 3 lata i wypuścić wielki, dopracowany, pełnoprawny tytuł. Nie tylko kolejne wariacje na temat Dead Island czy Call of Juarez- gdzie każda kolejna gorsza od poprzedniej.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Jest tylko jedno pytanie, czy ten wielki tytuł opłaci się z ekonomicznego punktu widzenia.
Techland nie zajął jeszcze jakiegoś wielkiego miejsca w produkcji gier, więc na pewno bardzo zależy mu na porządnych dochodach, a myślę, że więcej kasy zarobi wydając tytuły, które są już znane graczom np. Dead Island czy Call of Juarez.
Poza tym, nie zgodzę się z tym, iż każda kolejna gra z tych serii jest gorsza od poprzedniej, Dead Island Riptide było dość udaną produkcję, która nie miała być przełomowa, tylko dobrze się sprzedać, a nowy CoJ to akurat udany powrót do korzeni serii i porzucenie nieudanej przygody ze współczesnością.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bardzo podoba mi się setting gry, miasto wygląda znakomicie. Do tego wygląda na to, że Techlandowi w końcu udało się wyzbyć efektu plastikowości w swoim silniku, a i postacie wyglądają znacznie lepiej niż w pozostałych ich tytułach. Zombie to małe dzieło sztuki. Progres graficzny jest zauważalny na pierwszy rzut oka. No i rzeczywiście przypomina to nieco Dead Island z pierwszych zapowiedzi. Jestem za!

A dla tych, którzy oczekiwali kolejnego DI - prawa do marki posiada pewnie Deep Silver, tak samo jak za CoJ odpowiada UbiSoft. Nowy wydawca - nowa marka.

Co do Warhounda - imo gra zginęłaby pośród innych militarnych strzelanek dziejących się we współczesnym świecie, bardziej szkoda mi Chrome 2, bo mechy z pierwszych screenów wyglądały naprawdę majestatycznie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dnia 23.05.2013 o 15:56, Cygi napisał:

Swoja drogą, mi bardziej niż Dead Island, zapachniało I Am Legend w Brazylii. ;)


Dokładnie, identyczne odczucie. Mogliby nawet dać podobną fabułę. I niech wszystko skończy się źle, to takie nudne, gdy gry kończą się wypełnieniem misji założonej w fabule. Zwyczajnie fajnie by było, gdyby gra kończyła się nieuchronną porażką.

Uważam, że okładka jest świetna, tak jak i screeny, i generalnie idea otwartego świata, w którym chodzi o przetrwanie. Jeżeli się postarają, to to może być gra, która zbierze naprawdę dobre oceny...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 23.05.2013 o 16:20, Arthas97 napisał:

Jest tylko jedno pytanie, czy ten wielki tytuł opłaci się z ekonomicznego punktu widzenia.

Niezaprzeczalną zaletą devu w Polsce jest to, że jest tanio. W US $25k/rok to psia pensja, a ludzie w studiach AAA jak jeden mąż koszą $100k+. W Polsce $25k rocznie to prawie 5k PLN miesięcznie na rękę. Podnieśmy to do $35-40k rocznie i mamy pensję, którą mało kto pogardzi. ~1/3 ceny, ta sama praca. Nieruchomości też są znacznie tańsze, niż za oceanem.
Czyli można taniej zrobić dużo więcej, a i zarobić na tym potem łatwiej.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Jeśli ta kooperacja będzię na jedną konsolę (next-geny), to się nawet skuszę. Ciekawe na kiedy premiera....

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

> W US $25k/rok to psia pensja, a ludzie w studiach AAA jak jeden mąż koszą $100k+.

Się uśmiałem :P Pojechałeś z tym 100k. Czemu od razu nie 500k albo jeszcze więcej? :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

nooooo, widze że pomysł oparty na filmie "Jestem legendą". Mam nadzieję, że będzie to premyslana i sensowna gra bo pomysł świetny a po Dead Island należy spodziewać się świetnej gry. Trzymam kciuki. Tylko te wymagania strasznie wysokie...Na laptopie już nie pogram. Mogli by zrobić jednak opcje dla DX9

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

> Dokładnie, identyczne odczucie. Mogliby nawet dać podobną fabułę. I niech wszystko skończy
> się źle, to takie nudne, gdy gry kończą się wypełnieniem misji założonej w fabule. Zwyczajnie
> fajnie by było, gdyby gra kończyła się nieuchronną porażką.
>
> Uważam, że okładka jest świetna, tak jak i screeny, i generalnie idea otwartego świata,
> w którym chodzi o przetrwanie. Jeżeli się postarają, to to może być gra, która zbierze
> naprawdę dobre oceny...

W 100% się zgadzam. Mam nadzieję że otrzymamy podrasowany "Project Zomboid" w 3d

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Zaloguj się, aby obserwować