Zaloguj się, aby obserwować  
Gram.pl

Techland precyzuje wymagania sprzętowe Dying Light. Wysokie!

59 postów w tym temacie

Mateusz Stanisławski

Zmierzający na konsole nastepnej generacji Dying Light prezentuje się nad wyraz apetycznie na udostępnionych materiałach graficznych. Nic jednak za darmo – Chrome Engine 6 robi swoje i wygląda na to, że gra solidnie przetestuje nasze maszynki.

Przeczytaj cały tekst "Techland precyzuje wymagania sprzętowe Dying Light. Wysokie!" na gram.pl

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 23.05.2013 o 19:12, MisioKGB napisał:

Przy tak brzydkiej grafice taka karta graficzna i procesor? Ktoś tu chyba nie chodził
na zajęcia z programowania...


Woot? Mistrzu, nauczaj.

Wymagania świetne. Nareszcie brak wsparcia dla archaizmów typu XP czy DX9, nareszcie wsparcie dla 64 bitowych systemów, nareszcie wymóg więcej niż 4GB RAM i zrobienie z nich użytku. No i wreszcie wymóg posiadania karty za więcej niż 300 PLN. Chrome zawsze był dobrze zoptymalizowanym silnikiem i jeśli pierwsze gry na next-geny idą w taki sprzęt, to bezdyskusyjnie trzeba będzie zrobić potężny upgrade flaków, bo wymagania gier zaliczą ogromny skok :] I dobrze. Wszakże tylu chciało aby coś się ruszyło. To się ruszy. W portfelu również :]

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

@MisioKGB - Zdajesz sobie sprawę, że sama jakość grafiki to nie wszystko? Liczy się też wielkość i otwartość świata, rodzaj loadingów albo ich zupełny brak, animacje i tak dalej i tak dalej.

A wymagania nie są tragiczne. Praktycznie większość gier ostatnio działa płynnie na kompach za niecałe 2000 złotych, w końcu z next-genami trochę zaczną wzrastać wymogi.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Screeny są extra! :D Wszystko ślicznie zrobione!
Mój komp prawie daje - VGA do wymiany. A gierka - na tyle, na ile ją widzę - "must have"!

@Misio: Leć gościu do Techlandu i zrób im optymalizację silnika - na pewno sowicie Cię wynagrodzą.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 23.05.2013 o 19:20, aope napisał:

Wszakże tylu chciało aby coś się ruszyło. To się ruszy.

Ale po co? Jak dla mnie grafika osiągnęła już satysfakcjonujący poziom.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

> Screeny są extra! :D Wszystko ślicznie zrobione!
> Mój komp prawie daje - VGA do wymiany. A gierka - na tyle, na ile ją widzę - "must have"!
>
> @Misio: Leć gościu do Techlandu i zrób im optymalizację silnika - na pewno sowicie Cię
> wynagrodzą.

Przecież nawet dla przykładu panowie z Bethesdy przy Skyrimie stworzyli coś co wcale nie musi chodzić pod 7900 w dodatku z 500 modami poprawiający wygląd oraz optymalizację silnika, a wygląda niesamowicie. Panowie z Techlandu chwalą się możliwościami DX11, a widocznie nie wiedzą nawet czym jest teselacja, której w tej grze po prostu nie ma. Ta gra nie wygląda naprawdę na 7900 oraz 8GB RAM. Tyle lat chodzę na tej ziemi a jeszcze takich wymagań względem takiej gry nie widziałem. To wyłudzanie pieniędzy niczym przy premierze GTA IV kiedy to każdy potrzebował 2GB RAM na GPU, żeby odpalić grę na maksymalnych ustawieniach, co okazało się kompletnym nieporozumieniem i mistyfikacją. . Cieszę się, że wreszcie coś ruszy na 4 rdzeniach i 8 GB RAM, ale niech to jeszcze wygląda na te wymagania, sam mam dobry komputer, lecz te wymagania są absurdalne

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

(miała być odpowiedź do MisioKGB) Śmieszny jesteś. Gra została dopiero zapowiedziana, jest wciąż w produkcji, ciągle zmieniana i ulepszana, a ty sądzisz że te screeny są tym co maksymalnie pokaże gra? W dodatku skąd możesz wiedzieć czego w grze nie ma nie grając w nią, nie widząc gameplayów i większej ilości screenów z późniejszej fazy produkcji?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Akurat jakość grafiki rzadko się poprawia od czasu zapowiedzi do premiery. Takie rzeczy tylko w małych firemkach lub indie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Pecetowcy chcieli "wykorzystywania pełnej mocy" i "braku ograniczania przez zacofane konsole" to mają. Czemu nie robią fapfestu?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 23.05.2013 o 20:17, Sipso2008 napisał:

Akurat jakość grafiki rzadko się poprawia od czasu zapowiedzi do premiery. Takie rzeczy
tylko w małych firemkach lub indie.


Hmmm ... przecież np. pierwsze i jak na razie jedyne screeny z " Wiedźmina 3 " też są robione na starym silniku, więc o jakość grafiki nie martwiłbym się zawczasu.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ważne jest,że coś robią, wypuszczają gry. Nie musi to być hit, jest fajnie, bo będzie w co grać. Dead Island jest przeciętne, a i tak wielu z nas dobrze się bawi.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Okej, ale jasno było postawione, że na starym silniku, a gra będzie gotowa na nowym. Tutaj chyba tak nie będzie, co?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

> (miała być odpowiedź do MisioKGB) Śmieszny jesteś. Gra została dopiero zapowiedziana,
> jest wciąż w produkcji, ciągle zmieniana i ulepszana, a ty sądzisz że te screeny są tym
> co maksymalnie pokaże gra? W dodatku skąd możesz wiedzieć czego w grze nie ma nie grając
> w nią, nie widząc gameplayów i większej ilości screenów z późniejszej fazy produkcji?

Wprowadzą teselację? Chyba sam w to nie wierzysz

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Szczerze mówiąc mało mnie to interesuje, bo nie pociągają mnie gry o zombie, ;) ale wieszanie psów na producencie nie wiedząc prawie nic i tyle samo widząc jest trochę bez sensu. Poczekajmy, aż będzie więcej screenów, jakieś filmy z gry itp. bo teraz jest trochę wcześnie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Podłoże wygląda słabo a tekstury na nim rozmazane,liście na drzewkach również
połowę sprzętu zarzyna tutaj SSAO,HDR,BLOOM,DOF które jebią po oczach ,że bolą
a bajerów DX11 brak

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Zaloguj się, aby obserwować