Zaloguj się, aby obserwować  
Gram.pl

Techland precyzuje wymagania sprzętowe Dying Light. Wysokie!

59 postów w tym temacie

Dnia 23.05.2013 o 20:58, bangbangbang21 napisał:

Podłoże wygląda słabo a tekstury na nim rozmazane,liście na drzewkach również
połowę sprzętu zarzyna tutaj SSAO,HDR,BLOOM,DOF które jebią po oczach ,że bolą
a bajerów DX11 brak


Nawet nie wiadomo jeszcze, z jakiej platformy są te screeny, więc nie panikujmy. ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Kurde, czytając te wszystkie komentarze nie wiem, czy to ja jestem dziwny, czy z innymi "egzemplarzami" jest coś nie tak. Dla mnie gra prezentuje się znakomicie i nie wiem skąd te narzekania. Chociaż z drugiej strony - mi dalej nie przeszkadza silnik CoD. Cieszę się, że gram już tyle czasu, aby nie przejmować się głupimi liśćmi na drzewach (nawet nie przyszło mi na myśl, aby na nie spojrzeć, skoro całość wygląda świetnie)...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

> Kurde, czytając te wszystkie komentarze nie wiem, czy to ja jestem dziwny, czy z innymi
> "egzemplarzami" jest coś nie tak. Dla mnie gra prezentuje się znakomicie i nie wiem skąd
> te narzekania. Chociaż z drugiej strony - mi dalej nie przeszkadza silnik CoD. Cieszę
> się, że gram już tyle czasu, aby nie przejmować się głupimi liśćmi na drzewach (nawet
> nie przyszło mi na myśl, aby na nie spojrzeć, skoro całość wygląda świetnie)...
Tak, gra wygląda dobrze już na pierwszych skrinach, ale bez przesady. W zalecanych gtx670 za 1.5k? Wiadomo, że to wstępny cfg i być może specjalnie go zawyżyli by zrobić trochę "szumu", ale jednak jakiś balans by się przydał. Skoro ma toto działać na starych konsolach, to skąd takie wymagania względem pc?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dnia 23.05.2013 o 21:46, Valmar napisał:

Tak, gra wygląda dobrze już na pierwszych skrinach, ale bez przesady. W zalecanych gtx670
za 1.5k? Wiadomo, że to wstępny cfg i być może specjalnie go zawyżyli by zrobić trochę
"szumu", ale jednak jakiś balans by się przydał. Skoro ma toto działać na starych konsolach,
to skąd takie wymagania względem pc?


Może chodzi o to, że nowe konsole będą posiadać PC - tową architekturę i specyfikę?
poza tym, taki " Max Payne 3 " też miał w zalecanych 12 GB RAM i pamiętam te krzyki na forach, a wyszło jak wyszło.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dnia 23.05.2013 o 21:51, lis_23 napisał:

Może chodzi o to, że nowe konsole będą posiadać PC - tową architekturę i specyfikę?
poza tym, taki " Max Payne 3 " też miał w zalecanych 12 GB RAM i pamiętam te krzyki na
forach, a wyszło jak wyszło.

Też prawda. Ostatecznie na 4gb ramu & grafice z średniej półki spokojnie można było pograć.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

niedawny update komputera pozwoli mi spokojnie na fullu grać w full HD, a wracając do tematu, screeny faktycznie nie wyglądają na takie wymagania

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Nie martw się, nie jesteś sam :D Dla niektórych najważniejszym elementem każdej gry są chyba ustawienia graficzne, bo w tematach o grach jest mnóstwo o to zapytań :D Przez kilka lat grałem w większość gier na minimalnych ustawieniach graficznych (a i tak nie było płynności) i to mnie chyba tak zahartowało - potrzebuje jedynie FullHD, bo na dużym monitorze niższe rozdzielczości źle wyglądają :D Nie rozumiem za to zupełnie szału na tą teselację - moim zdaniem są ważniejsze rzeczy i na pewno brak teselacji nie pogorszy świetnej gry, a jej obecność nie poprawi słabej :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

> Tak, gra wygląda dobrze już na pierwszych skrinach, ale bez przesady. W zalecanych gtx670
> za 1.5k? Wiadomo, że to wstępny cfg i być może specjalnie go zawyżyli by zrobić trochę
> "szumu", ale jednak jakiś balans by się przydał. Skoro ma toto działać na starych konsolach,
> to skąd takie wymagania względem pc?

Może to screeny z wersji na X360, PS3 :) Dla mnie nie jest najważniejsza grafika tylko chodzi mi o całą absurdalną sytuację, kiedy gra która nie jest zbyt piękna graficznie i nie prezentuje skomplikowanych obliczeń czyli np, 1000 zombie biegnących w twoją stronę potrzebuje karty za 1,5 kafla. Może to wersja alpha, pożyjemy zobaczymy

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

To jest niby pierwsza gra, do której wymagania sprzętowe są idiotyczne i znacznie zawyżone? ;D Wymienianie procesorów w minimalnych woła o pomstę do nieba - na de facto jednym poziomie ustawiono C2D, Athlona 64 X2 i i5 :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

> To jest niby pierwsza gra, do której wymagania sprzętowe są idiotyczne i znacznie zawyżone?
> ;D Wymienianie procesorów w minimalnych woła o pomstę do nieba - na de facto jednym poziomie
> ustawiono C2D, Athlona 64 X2 i i5 :D
>

W sumie tak, i GTA IV takie miało, STALKER również, Metro 2033, choć tutaj wymagania odzwierciedlały poziom szczegółowości jak w żadnej innej grze :) Metro Last Light również jest śliczne, gra świateł powala i nie potrzebuje 10 GB RAM i 7900 najlepiej w Crossfire

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Popatrzyłem na screeny z tej gry i od razu mi się jakoś skojarzył "I am Legend" tyle że w Faveli ;] Z wymagań to nawet cieszy mnie że pierwszy raz widzę zalecany Quad. Pomysł fajny i może być niezły klimat w tej gierce.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Nie ma jak to oceniać grę na podstawie screenów. I do pana MisioKGB. Czy Ty w ogóle wiesz jak działa teselacja, na jakiej zasadzie tworzy się dla niej tekstury? Bo z Twojego opisu widzę, że kompletnie nie masz o tym pojęcia a się wypowiadasz.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

> Wymagania świetne. Nareszcie brak wsparcia dla archaizmów typu XP czy DX9, nareszcie
> wsparcie dla 64 bitowych systemów, nareszcie wymóg więcej niż 4GB RAM i zrobienie z nich
> użytku. No i wreszcie wymóg posiadania karty za więcej niż 300 PLN. Chrome zawsze był
> dobrze zoptymalizowanym silnikiem i jeśli pierwsze gry na next-geny idą w taki sprzęt,
> to bezdyskusyjnie trzeba będzie zrobić potężny upgrade flaków, bo wymagania gier zaliczą
> ogromny skok :] I dobrze. Wszakże tylu chciało aby coś się ruszyło. To się ruszy. W portfelu
> również :]

Wymagania gier żadnego skoku nie zaliczą bo Next-Geny nie mają wcale o wiele lepszych podzespołów od starych konsol. Stagnacja wymagań dalej się szykuje i tyle.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Nadszedł w końcu moment, w którym 5-cio letni sprzęt jest niewystarczający na nowe produkcje. Czas się obudzić i opowiedzieć po jednej ze stron, konsola albo upgrade pc.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

> Nie ma jak to oceniać grę na podstawie screenów. I do pana MisioKGB. Czy Ty w ogóle wiesz
> jak działa teselacja, na jakiej zasadzie tworzy się dla niej tekstury? Bo z Twojego opisu
> widzę, że kompletnie nie masz o tym pojęcia a się wypowiadasz.

Nie oceniam gry, tylko grafikę oraz wymagania, jak mógłbym oceniać całość gry patrząc tylko na screeny? To absurd. Pracuje w modelach które używają nawet najprostszego displacement mapping, które było podstawami do stworzenia teselacji, Metro 2033 już jakiś czas temu zastąpiło wrażenie iluzji gry świateł i cieni właśnie teselacją i wyszło pięknie. Jednakże, większość twórców niestety dalej boi się wykorzystywać tą technologie i wychodzi jak wychodzi

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

No wymagania rekomendowane sa wysokie. Ale przymierzam sie od dawna na haswell jak wyjda i na upgrade ramu to wtedy wciagnie nosem :>

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Zaloguj się, aby obserwować