Zaloguj się, aby obserwować  
Gram.pl

Watch Dogs - nowy developer diary wyjaśnia po co komu motion capture

17 postów w tym temacie

Tak, to znacznie ułatwia robotę i dodaje tej pięknej animacji, to już jest sztuka, to nie tworzenie gier, to sztuka, tak samo jak było przy L.A. Noire kiedy nawet i twarze aktorów potrzebowały dużej dawki stylizacji do nagrywania świetnego Face MoCap

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 02.06.2013 o 15:25, cHICEK napisał:

A to trzeba komuś wyjaśniać ?


Mnie na przykład, bo ja w tym żadnej sztuki nie widzę.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 02.06.2013 o 15:57, MisioKGB napisał:

> > A to trzeba komuś wyjaśniać ?
> Mnie na przykład, bo ja w tym żadnej sztuki nie widzę.
Wystarczy ich posłuchać

Słucham, i słyszę sporo marketingowej papki.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

> > A to trzeba komuś wyjaśniać ?
>
> Mnie na przykład, bo ja w tym żadnej sztuki nie widzę.

A w białym kwadracnie na czarnym tle sztukę widzisz?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Kłócą się, a obrazka dalej nikt nie pochwali. Dla kogo ja się męczę.

Swoją drogą fajnie, że omawiamy poszczególne elementy etapu produkcji gry względem przynależności do sztuki. Nie wiem jak, po co, ale jeśli to się porządnie rozkręci, to nie zapominajcie, że tworzenie postaci zaczyna się zawsze od modelowania nagiego korpusu.
SZTUKA.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Mam nadzieję, że się grubo pomylę, ale mam dziwne obawy, że będzie to jeden z najbardziej przehajpowanych tytułów. Niemniej dobrze, że dalej jest miejsce dla nowych marek w tym przemyśle.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 02.06.2013 o 16:45, ww3pl napisał:

Kłócą się, a obrazka dalej nikt nie pochwali. Dla kogo ja się męczę.

Jak drama jest w komentach, to nawet do niusa nie zaglądam.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Piszę do informatyka, będą obrazki z newsów na forum. Miałem pisać, że daruję sobie drama-newsy, ale to jak darować sobie coca-colę.
Te kalorie są takie pyszne - Wasze łzy kiedy ze sobą walczycie podobnie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach



> Te kalorie są takie pyszne - Wasze łzy kiedy ze sobą walczycie podobnie.

A ja właśnie leżąc sobie na plaży i pijąc piwko wyciągnąłem popcorn czekając aż znawcy sztuki zderza się z hipsterami i będzie wojna :-Dżartuje a Co do obrazka to świetny rozbawił mnie :)

.Co do samego Watch.DoDogs to nie ma zbyt .dużego hypeu na sama produkcję więc nie obawiam się zbytnio o grę może być dobra

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

> ale to jak darować sobie coca-colę.


Pepsi, dude, pepsi.
BTW. nie wiem dlaczego, ale na gameplayu, uderzenia palką sprężynową/teleskopową wyglądały trochę sztucznie, ale reszta jest spoko ^ ^

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

> Kłócą się, a obrazka dalej nikt nie pochwali. Dla kogo ja się męczę.
>
> Swoją drogą fajnie, że omawiamy poszczególne elementy etapu produkcji gry względem przynależności
> do sztuki. Nie wiem jak, po co, ale jeśli to się porządnie rozkręci, to nie zapominajcie,
> że tworzenie postaci zaczyna się zawsze od modelowania nagiego korpusu.
> SZTUKA.

Nie no obrazek jest genialny i pierwsze co mi sie w oczy rzucilo!!! Te wystajace ucho tez jest COOL - dobra robota :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Zaloguj się, aby obserwować