Zaloguj się, aby obserwować  
MatLes

Odbiór cyfrowej telewizji naziemnej

7 postów w tym temacie

Witam.

Na wstępie nadmienię, że zupełnie nie znam się na tych rzeczach.

Chcę zainstalować sobie telewizję. Mieszkam w Krakowie, w okolicach placu Matejki, na trzecim piętrze. Mam tuner cyfrowy i antenę pokojową podłączoną do prądu.

Wyszukiwanie automatyczne znalazło 9 kanałów, takich jak Polsat News, Polsat Film, Kino Polska, Nickelodeon, TVP Seriale. Wszystkie te programy są zakodowane.

Próbowałem szukać w ustawieniach, tam są jakieś "kanały" i częstotliwości, jednak urządzenie pokazuje, że intensywność sygnału na "kanałach" innych niż ten obecny (46) jest żadna, a jakość sygnału się zmienia cały czas i osiąga wartości od 0 do 70 procent.

Antena jest podłączona do prądu.

Chcę odbierać podstawowe programy: TVP, TVN, Polsat, TVN7 itp.

Bardzo proszę. Pomóżcie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Do odbiuru wystarczy zwykla antena i w takim Krakowie wzmacniacza raczej nie potrzebujesz. Może spróbuj odłączyć od prądu wzmacniacz (antenę)? I ustaw ją tak jak ustawione są anteny sąsiadów (chyba na Kraków Chorągwica MUX-1 k.25 506 MHz 100 kW MUX-2 k.23 490 MHz 100 kW MUX-3 k.50 706 MHz 100 kW).
Kanały które wymieniłeś nie są standardowymi kanałami nadawanymi z nadajników naziemnych (DVB-T), tylko są kodowanymi kanałami Polsatu. Na DVB-T standardowo dostępne są kanały:
MUX1 - TVP1 HD, TVP2, TVP INFO (wersja regionalna), Eska TV, TTV, Polo TV, ATM Rozrywka
MUX2 - TVN, TV4, TV6, TV Puls, TV Puls 2, Polsat, Polsat Sport News, TVN 7
MUX3 - TVP1, TVP2 HD, TVP INFO (wersja regionalna), TVP Kultura, TVP Polonia, TVP Rozrywka,
TVP Historia

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 02.06.2013 o 17:23, kerkas napisał:

Zalecam korzystanie z wyszukiwarki
na screenach poniżej odpowiednie tematy dla twojego zapytania
ewentualnie to forum
http://forum.satkurier.pl/