Zaloguj się, aby obserwować  
Gram.pl

Multiplayer The Last of Us: Gameplay, screeny i tona szczegółów w jednym miejscu!

17 postów w tym temacie

Zupełnie mi się nie podoba. Wygląda jak Uncharted "bez jaj". Wiem, że założenia tych gier się różnią, ale tutaj nie ma dynamiki. Po co dodawać MP na siłę?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Jeszcze parę dni. No wiadomo że z konsoli bo tylko na konsole się to pojawia :D ciekawe czy w media markt już mają :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

> Zupełnie mi się nie podoba. Wygląda jak Uncharted "bez jaj". Wiem, że założenia tych
> gier się różnią, ale tutaj nie ma dynamiki. Po co dodawać MP na siłę?

Mi też się nie podoba. W zasadzie co to ma wsólnego z samą rozgrywką singleplayer? Pierwsze wrażenie miałem takie jakbym oglądał jakieś multi o II Wojnie Światowej.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Rozumiem że te osoby które powiedziały że wygląda zupełnie jak Uncharted, oglądnęły tylko filmik i nie przeczytał tekstu artykuł. Ponieważ w tekście są wskazane różnice między tymi dwiema produkcjami tj. system craftingu, rozgrywka podzielona na dni, wspólnie gromadzone zapasy itp.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 04.06.2013 o 13:58, Jbl napisał:

Rozumiem że te osoby które powiedziały że wygląda zupełnie jak Uncharted, oglądnęły tylko
filmik i nie przeczytał tekstu artykuł.


Jeśli coś wygląda jak Uncharted, to znaczy że wygląda, a nie że jest jak Uncharted. Crafting, rozgrywka podzielona na dni itp. - to są szczegóły, drobne dodatki, które nie zmieniają ogólnego odbioru. Wciąż multiplayerowi z TLoU bliżej do Uncharted niż do jakiejś innej gry.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Po co do gry typowo singlowej, gdzie niby wazna jest historia i emocje itp. robia na sile jakies czerstwe multi, w ktore bedzie grac 5 osob?

>> Widać że z konoli po płynności celowania
> Raczej to nie przeszkadza, bo każdy ma tak samo

Przeszkadza jak komus zalezy na precyzji i szybkosci, a nie na niedokladnych, powolnych ruchach. Mnie np. takie nedzne konsolowe porty gdzie mysz dziala jakby "plywala" strasznie irytuja.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

> Przeszkadza jak komus zalezy na precyzji i szybkosci, a nie na niedokladnych, powolnych
> ruchach. Mnie np. takie nedzne konsolowe porty gdzie mysz dziala jakby "plywala" strasznie
> irytuja.

Ja jestem w stanie tak samo szybko celowac padem co i myszka. W The Last of Us specjalnie jest zrobione takie celowanie zeby utrudnic gre, to nie ma nic wspolnego z padem czy konsola. Jak dopadna Cie juz zombii to nie bedzie tak ze sprzedasz mase headshotow i koniec, to nie Resident Evil. Celownik tak sie buja ze ciezko trafic nawet kogos kto stoi przed toba, a to buduje dodatkowe napiecie i zmusza do eliminacji jak najwiekszej liczby wrogow po cichu zanim dojdzie do otwartej walki. Jak gralem na Hardzie w demo to najlepiej zeby w ogole do niej nie dochodzilo ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Pan powyzej ma racje. Np. w Far Cry 3 tez najlepiej unikac walki bezposredniej. Na najwyzszym poziomie trudnosci niewiadomo bylo, z kad strzelaja, a co dopiero wszystkich szybko zalatwic.

PS: Nie wie ktos, czy bedzie demo?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Zaloguj się, aby obserwować