Zaloguj się, aby obserwować  
Gram.pl

Saints Row IV - wymagania sprzętowe ujawnione

33 postów w tym temacie

Mateusz Stanisławski

Wymagania sprzętowe Saints Row IV są wyraźnie wyższe od tych cechujących „trójkę”. Dość rzec, że na konfigurację minimalną składają się komponenty, które poprzednio mieściły się w specyfikacji rekomendowanej.

Przeczytaj cały tekst "Saints Row IV - wymagania sprzętowe ujawnione" na gram.pl

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Według mnie to zwykłe zawyżanie wymagań sprzętowych (jak w przypadku COD Black Ops 2) gra pod względem gameplayu lokacji i wszystkiego innego niczym się nie różni. Jeżeli gra obsługuje Direct 9 (jak w przypadku Far Cry 3) i tak spokojnie uruchomimy ją na Windowsie XP

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bez problemu bez problemu, akurat w tej grze o wymagania się nie martwiłem :P Z tym, żeby bani za bardzo nie ryła jak 2 i 3, bo czułem się jakbym wygrał bilet do pokoju bez klamek

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

> Tak wymaga direxa 11 bez widocznego direxa 11 dziękuje. Grałem w III i jakoś mnie graficznie
> i gameplayowo nie zachwyciła

Większość gier nie pokazuje możliwości DX11 niestety, Deweloperzy są bardzo oporni, nawet Crysis 3 tylko liznął najważniejsze cechy biblioteki, Metro już o wiele lepiej pokazało jak piękna może być grafika w grach, na szczęście oprócz grafiki w tej grze jest również klimat i grywalność, gra się niesamowicie. Ale ja tu o Metro a o SR IV przecież mowa :) Oczekuje od tej gry miłej odskoczni od świata rzeczywistego, bo przecież nikt normalny nie lata po mieście z gumowym dildo :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

> Bez problemu bez problemu, akurat w tej grze o wymagania się nie martwiłem :P Z tym,
> żeby bani za bardzo nie ryła jak 2 i 3, bo czułem się jakbym wygrał bilet do pokoju bez
> klamek

Przecież o to w tej grze chodzi od samego początku. Ma być chora, niedorzeczna i ryć banię... Bez tego byłaby nudna i nikt by na nią nie zwracał uwagi, mając na dysku np. GTA.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

> > Bez problemu bez problemu, akurat w tej grze o wymagania się nie martwiłem :P Z
> tym,
> > żeby bani za bardzo nie ryła jak 2 i 3, bo czułem się jakbym wygrał bilet do pokoju
> bez
> > klamek
>
> Przecież o to w tej grze chodzi od samego początku. Ma być chora, niedorzeczna i ryć
> banię... Bez tego byłaby nudna i nikt by na nią nie zwracał uwagi, mając na dysku np.
> GTA.

Zgadzam się, ale po ostatniej części 2 dni chodziłem do tyłu zamyślony jak można zrobić tak chorą grę hehe :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

EEE mnie się wydaję, że rekomendowane to minimalne, a minimalne to rekomendowane, bo to zestawienie nie ma kompletnie sensu. Minimalne są wyższe. Chyba coś się pomyliło.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Zawsze mnie śmieszą te komentarze o dx11, że twórcy nie liznęli możliwości itp.
Dx11 po prostu nie ma możliwości.. Największą zmianą w stosunku do 10 jest przecież teselacja, a teselacja to taka tam popierdółka na którą prawie nikt nie zwróci uwagi. Kto będzie się przyglądał kamieniom czy są bardziej kształtne czy kwadratowe?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Crysis 3 miał mniej efektów DX11 niż Crysis 2 po DX11 Upgrade więc gadanie że liznął tego DX11 to debilizm w czystej postaci.

Co do wymagań jasna cholera ja się boję bo bądźmy szczerzy porty gier Saints Row na PC to techniczne buble jakich mało. np. tutaj wymagania SR3

OS: WindowsŸ XP
Processor: 2GHz Dual Core Processor (IntelŸ Core 2 Duo or AMD Athlon™ X2) or higher
Memory: 2GB System RAM or more
Graphics: 320MB Video RAM GPU w/ Shader Model 3.0 support. NVIDIAŸ GeForceŸ 8800 series or better. ATI Radeon™ HD3800 series or better
DirectXŸ: 9.0c
Hard Drive: 10GB
Sound: 100% DirectXŸ 9.0C compliant sound card or equivalent onboard sound
Co-Op Play:NVIDIAŸ GeForceŸ 8800 cards require 640MB of Video RAM. ATI Radeon™ HD3800 cards require 1GB of Video RAM

zalecane

OS: MicrosoftŸ WindowsŸ 7
Processor: Any Quad Core Processor (IntelŸ Core i5 or AMD Phenom™ II X4) or 3.0+ Dual Core CPU
Memory: 4GB System RAM or more
Graphics: 1GB Video RAM GPU w/ Shader Model 4.0 support. NVIDIAŸ GeForceŸ GTX 400 series or better. ATI Radeon™ HD5000 series or better
DirectXŸ: DirectXŸ 11
Hard Drive: 10 GB
Sound: 100% DirectXŸ 9.0C compliant sound card or equivalent onboard sound

i nawet jak ktoś miał sporo powyżej ze sprzętem to i tak gra była wujowo zoptymalizowana. Więc czego się spodziewać po SR4.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dlaczego dużo ludzi nie potrafi pojąć jednego - że DX11 to nie tylko efekty specjalne, ale to też ułatwienia dla developerów. To, co w DX9 często zajmuje ponad 90 linijek kodu, w DX11 zamuje aż 3. Każdy widzi tylko czubek swojego nosa. I czas najwyższy zmienić już przestarzały WinXP na coś nowego.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Pękam ze śmiechu od tekstów z "wysokimi wymaganiami" czy "problemami z optymalizacją". Przecież w wymaganiach zalecanych jest sprzęt, który swoją premiere miał w 2008 roku. To co byście chcieli? Żeby działało na sprzęcie z 2005? Tekst o braku wsparcia dla 12 letniego systemu operacyjnego przemilcze, bo już słów brak. Licze natomiast na informacje czy zadziała na Windows 95. W obliczu narzekań na "zastój technologiczny" - super zabawne.

Spokojnie czekam na premierę, zapowiada się świetnie :]

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 08.06.2013 o 14:02, aope napisał:

Licze natomiast na informacje
czy zadziała na Windows 95. W obliczu narzekań na "zastój technologiczny" - super zabawne.


Przecież to konsole hamują PC master race z XP na pokładzie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Zaloguj się, aby obserwować