Zaloguj się, aby obserwować  
Ecko09

Star Wars Battlefront od DICE

300 postów w tym temacie

Dnia 02.07.2015 o 16:49, Ecko09 napisał:

Wyciekło kilka filmików z alfy. Tak oglądając mnie naszła mnie przerażająca myśl, że
u nas mogą zechcieć zrobić polski dubbing...

A niech sobie robią. W BFie można sobie przełączać na inne języki to i tutaj pewnie będzie taka opcja.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 02.07.2015 o 17:01, Damianuss1 napisał:

> Wyciekło kilka filmików z alfy. Tak oglądając mnie naszła mnie przerażająca myśl,
że
> u nas mogą zechcieć zrobić polski dubbing...
A niech sobie robią. W BFie można sobie przełączać na inne języki to i tutaj pewnie będzie
taka opcja.


Problem jest właśnie, że w Battlefield 4 nie można zmienić języka, tylko polski dubbing. Też podzielam obawy, że może taka sytuacja się powtórzyć.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 03.09.2015 o 10:37, Shinigami napisał:

https://twitter.com/EAStarWars/status/638780598300078080?s=09

Podsumuję to tak: ha, ha, ha. Kto w tej firmie wpada na takie pomysły nie mam pojęcia
;D

Wpadać to sobie może... kto je popiera za to? Kto się na to godzi?
Brak choćby jednego pozytywnego komentarza... i wcale się nie dziwię.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 03.09.2015 o 10:37, Shinigami napisał:

Podsumuję to tak: ha, ha, ha. Kto w tej firmie wpada na takie pomysły nie mam pojęcia
;D


Na całe szczęście ma być beta, więc sprawdzi się wcześniej jak to działa ;)
Zawsze się mogą jednak z tego pomysłu wycofać ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Pewnie tną koszty, utrzymanie battleloga kosztuje, a tak mają to z głowy, część graczy zresztą też.

EA lubi zaskakiwać ludzi, im bliżej premiery tym ciekawsze pomysły ;D

@UP Działać będzie świetnie, tego możesz być pewien. Tylko czy gracze będą zadowoleni.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 03.09.2015 o 11:39, Shinigami napisał:

Pewnie tną koszty, utrzymanie battleloga kosztuje, a tak mają to z głowy, część graczy
zresztą też.

EA lubi zaskakiwać ludzi, im bliżej premiery tym ciekawsze pomysły ;D

Dzięki bogu, od czasu premiery BF3 ten cały pomysł z battlelogaiem i odpalaniem gry w przeglądarce był dla mnie wymysłem szaleńca. Mam tylko nadzieje że nie dotyczy to tylko konsol.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dokładnie. Takie rozwiązanie powinno trafić do gry, wybór map / serwerów / w tym dedykowanych, powinien być dostępny obok takiego szybkiego MM, tylko z poziomu głównego menu. Pewnie, za ciężko to zrobić :P

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 24.09.2015 o 22:16, pawbuk napisał:

Ogólnodostępna beta Battlefronta od 8 października:


Bedzie sie dzialo. Dobrze sie sklada, bo akurat siedze w domu na zwolnieniu (nudzilo mi sie, wiec dla rozrywki zlamalem sobie noge), wiec jest okazja wycisnac z bety ile tylko sie da :]

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 24.09.2015 o 22:33, Ring5 napisał:

Bedzie sie dzialo. Dobrze sie sklada, bo akurat siedze w domu na zwolnieniu (nudzilo
mi sie, wiec dla rozrywki zlamalem sobie noge), wiec jest okazja wycisnac z bety ile
tylko sie da :]


Ja 7 zaczynam zajęcia na uczelni, ale później jest weekend, więc sobie pogram :D Ech, też nie mogę się doczekać :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Pierwsze wrażenia po dniu grania. Udało mi się wbić lvl cap (czyli "aż" piąty poziom), odblokować trochę sprzętu, pograć we wszystkie tryby, w związku z czym chciałem się podzielić uwagami, spostrzeżeniami, zachwytem i narzekaniem. W tekście mogą znajdować się spoilery dotyczące trybów, unlocków itp, jeśli ktoś z zamkniętymi oczami czeka na premierę gry - NIE CZYTAĆ!

Właściwie wypadałoby zacząć od stwierdzenia, że to jest pierwszy FPS w jakiego gram na konsoli i padzie. Wprawdzie wcześniej brałem udział w becie BF Hardline, ale zbyt wiele czasu w niej nie spędziłem. Gra się... no cóż, zdecydowanie inaczej. Przyzwyczaiłem się do grania w FPSy na myszce/klawiaturze, mam więc wrażenie, że ruszam się jak mucha w smole - wolno się odwracam, mało precyzyjnie celuję, czasem zamiast strzelać, rzucam granatem itp. Rezultatem jest K/D (na które niektórzy zwracają uwagę) na poziomie 0,5... To oczywiście tylko i wyłącznie moja wina, nie gry, ale chciałem to podkreślić, bo może rzutować to na moją opinię o grze.

Grać zacząłem wczoraj wieczorem (podziękowania dla Zdenka117) i, żeby się nie zbłaźnić, zacząłem od trybu Survival dla jednego gracza, żeby zobaczyć, jak się strzela, czym się kuca itp. O dziwo, bez większych problemów pokonałem wszystkie fale przeciwników, ginąc przy tym tylko raz - gdy stałem na krawędzi przepaści i z zachwytem wpatrywałem się w majestatyczną sylwetkę Gwiezdnego Niszczyciela, unoszącą się wysoko nad powierzchnią planety. A jest na co patrzeć.

Upewniwszy się w ten sposób, że nie jestem ostatnią ofiarą losu, postanowiłem spróbować swych sił w trybie, na który czekam z największą niecierpliwością - Walker Assault na Hoth. I znowu zamiast grać, stałem i z rodziawionym pyskiem patrzyłem na okolicę - to naprawdę jest Hoth! Wprawdzie były już gry, w których rzekomo na tej planecie byliśmy (The Old Republic, chociażby), to dopiero teraz miałem wrażenie, że jestem częścią Imperium Kontratakuje, że to jest TO! W końcu pozbierałem szczękę z podłogi i wziąłem się za granie. Walker Assault wciągnął mnie do tego stopnia, że do Survival nie wróciłem, a Drop Zone na Sullust spróbowałem tylko raz. Nie mówię, że tamte tryby są złe, bo nie są. Po prostu nie dzieją się na Hoth :D

Jeśli miałbym się przyczepić do jednej rzeczy w tym trybie, byłaby to chyba trudność, z jaką Rebelii przychodzi zwycięstwo. Przez cały wczorajszy wieczór oraz dzisiejszy dzień, mojej drużynie udało się wygrać dosłownie DWIE potyczki jako Sojusz. Jako Imperium nie przegraliśmy żadnej. To chyba o czymś świadczy... Ok, ja rozumiem, że Hoth było jedną z największych porażek Sojuszu, że MA być ciężko, ale nie wiem, czy to nie jest trochę przegięte. Z drugiej strony, warto jednak brać też poprawkę na to, że nie wszyscy grają tak, by wygrać. Wiele osób biega bez ładu i składu, zbierając fragi. Jakby to miało jakieś znaczenie (ale o tym zaraz). Dopiero w momencie, gdy trafi się ekipa, która gra z głową, aktywuje nadajniki, wzywa naloty Y-wingów na AT-AT, zwycięstwo jest możliwe. A zsynchronizować to wszystko nie jest łatwo. I dobrze!

Wspomniałem wcześniej o fragach - do tej pory szlag mnie trafiał w FPSach, gdy widziałem, że jakiś camper siedzi na końcu mapy, często w bazie, i zbija tylko kille, nie martwiąc się o zwycięstwo drużyny. Tu taka zabawa mija się kompletnie z celem, bo fragi zupełnie się nie liczą. Mamy nieograniczoną liczbę ticketów i możemy się odradzać w nieskończoność. Być może to dlatego nie zauważyłem ani jednej kampiącej osoby. Jak dla mnie - bajka!

W komentarzach pod artykułami o becie widziałem, że niektórzy narzekają na brak odrzutu w broni. Żabki moje kochane - w Gwiezdnych Wojnach rzadko która broń ma odrzut. To są BLASTERY, nie broń prochowa. Ale nawet ci narzekacze mogą spać spokojnie, bo w niektórych giwerach odrzut jest. Niewielki, ale zawsze coś.

Wiem, że skaczę z tematu na temat, ale piszę "na gorąco", mając na telewizorze cały czas logo Battlefront i konsolę, czekającą, aż skończę pisać i wrócę grać. Przejdę zatem teraz do kolejnego zagadnienia, czyli pilotażu. W trakcie Walker Assault możemy pobawić się w pilota (TIE Fighter i TIE Interceptor po stronie Imperium, X-Wing, A-wing oraz Snow Speeder po stronie Sojuszu i muszę przyznać, że zabawa jest przednia. Wiem, że pewnie wielu w drużynie mnie przeklinało, ale często na początku meczu rzucałem się biegiem w stronę najbliższego powerupa, pozwalającego na wcielenie się w pilota. Jest to o tyle dziwne, że co do samego latania mam bardzo mieszane uczucia... Z jednej strony daje ono niesamowitą frajdę, z drugiej... nie wiem, miałem momentami wrażenie, że jest niedopracowane. Strzelanie laserami jest trochę jak loteria - przeciwnik może być bezpośrednio przed nami, a mimo to w niego nie trafimy. Nie rozgryzłem jeszcze, na jakiej zasadzie to działa. Dlatego najczęściej korzystałem z rakiet (choć strzelanie torpedami protonowymi do TIE Fighterów jest przesadą), bo mają większą szansę na trafienie w cel.

Mógłbym tu jeszcze napisać kilka stron, ale powiem krótko - nie mogę się już doczekać premiery pełnej wersji. Absolutnie muszę mieć tę grę i jeśli czegoś żałuję, to tego, że EA nie zdecydowało się na wydanie edycji kolekcjonerskiej Battlefronta (no dobra, Walmart będzie miał edycję Deluxe z minilodówką - http://www.walmart.com/ip/Star-Wars-Battlefront-Deluxe-Edition-with-Han-Solo-Fridge-Xbox-One/46708209 ). A przecież dostali gotowy pomysł, na który ludzie zareagowali BARDZO entuzjastycznie :( Tak czy siak, w Battlefroncie się zakochałem i coś mi mówi, że spędzę dłuuuugie godziny z tym tytułem.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Czy tylko mi się tak mocno podoba grafika w tej grze? Gram na jakichś niskich ustawieniach, bo trochę mi komputer na Hoth nie wyrabiał, ale gra jest piękna, szczególnie dobre wrażenie robią na mnie wszelkie efekty związane ze światłem, iskry, wybuchy itd.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 08.10.2015 o 16:55, Ring5 napisał:

Tak czy siak, w Battlefroncie się zakochałem i coś mi mówi, że spędzę dłuuuugie godziny z tym tytułem.


Dobrze, że jesteś tak entuzjastycznie nastawiony. Ten typ gier chyba już nie jest dla mnie, szczególnie przy braku wyszukiwarki serwerów, gdzie z czasem zgromadziłaby się zgrana ekipa.

W każdym razie, również na gorąco:

< hitboxy, nic nowego - myślałem że będzie lepiej, a tutaj znowu strzelasz koło głowy, w ramię i co? Headshot!
< netcode, tego chyba nie uda im się nigdy poprawić, wiem, że to nie ma znaczenia jak wszędzie latają granaty, naloty i każdy spamuje z blastera, mimo wszystko wygląda to śmiesznie,
< brak odrzutu to norma w większości ''nowych'' FPSów - więc tutaj nie powinno być zaskoczenia, dla mnie to oczywiście minus, patrz wyżej pod ''spam'' do przegrzania,
< zaprezentowane mapy (oraz tryby) wyglądają solidnie, tylko z drugiej strony: polatałem, postrzelałem, obroniłem, zrobiłem maskarę mieczem świetlnym i pomimo tego, że dobrze się przy tym bawiłem, jakoś nie mam ochoty odpalać gry jeszcze raz, chyba jestem spaczony przez taktyczne FPSy, gdzie ważna jest komunikacja z drużyną,

Natomiast wcale się nie dziwię, że gra się podoba, ot rozwalić się z padem na kanapie, coś tam postrzelać, przejąć i zabić z jednym okiem otwartym w łapie trzymając ciepłe mleko.

Odpuszczam. Może kiedyś za 5$ ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Utwórz konto lub zaloguj się, aby skomentować

Musisz być użytkownikiem, aby dodać komentarz

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto na forum. To jest łatwe!


Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Masz już konto? Zaloguj się.


Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować