Zaloguj się, aby obserwować  
Ecko09

Star Wars Battlefront od DICE

300 postów w tym temacie

Dnia 09.10.2015 o 13:57, Net_com napisał:

Ktoś gra na ps4?


Ja gram. Oczywiscie, ze jest i na konsole, powinna byc do pobrania z PS Store. Jesli idzie o ograniczenia, to na konsolach sa chyba mniejsze bitwy, no i troche gorsza grafika ("tylko" Full HD).

@Pawbuk

> Ja mam nadzieję, że ta mapa na Tatooine będzie w pełnej wersji w trybie Drop Zone,

Tez mi sie bardzo spodobal jej wyglad. Niech zrobia z Jakku kompletne pustkowie (jak Hoth, tylko pustynne), a Tatooine niech ma troche skal.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dnia 09.10.2015 o 14:18, Ring5 napisał:

Jesli
idzie o ograniczenia, to na konsolach sa chyba mniejsze bitwy, no i troche gorsza grafika
("tylko" Full HD).


900p, 50-60FPS z odpowiednikiem PCtowego high, więc całkiem nieźle. To na PS4, o XOne może nie będziemy wspominać...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 09.10.2015 o 14:29, fenr1r napisał:

900p, 50-60FPS z odpowiednikiem PCtowego high,


O, no prosze. A bylem przekonany, ze mialo byc 1080... no nic, i tak wyglada oblednie ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Grałem parę godzin. Moje wrażenia.... jest słabo.

Grafika i udźwiękowienie - bardzo dobre. Chociaż muszę się przyczepić bo znowu wykastrowano Frostbite tak jak przy Medal of Honor - żenująco słaba destrukcja. Ja rozumiem, że uniwersum - za dużo rzeczy w SW się nie rozpadało no ale do diabła... liczyłem na coś nowego jeśli chodzi o gry SW. Jak tylko usłyszałem że gra ma działać na Frostbite miałem przed oczami batalie jak z Battlefielda i się BARDZO MOCNO zawiodłem oglądając pierwszy gameplay z gry, beta tylko pogłębiła zawód. Jedynymi strukturami które udało mi się zniszczyć to chatki/namioty w misji singleplayer, tak ogólnie to nie strzelałem za bardzo po otoczeniu na multi ale jeśli nie widzę żeby coś się rozpadało - to jest kiepsko. Chyba tylko pojemniki idzie potrzaskać. Ogromny minus.

Kolejna sprawa - brak odrzutu. Jak dla mnie karygodne w strzelaninie multiplayer. Nie obchodzi mnie że to uniwersum SW.

Kamera z pierwszej osoby ma dziwny feeling przy walce na średnią odległość. Strzelając z ramienia ma się wrażenie że trzeba przybliżyć jednak luneta jest już za dużym przybliżeniem. Trzecia osoba? Wszystko fajnie dopóki nie zechcesz strzelać zza osłony. Celownik nie pokazuje czy cel jest zasłonięty, czy nie. Kończy się na tym że nie wiemy czy wysunąć się bardziej, czy całą serię władujemy w skałę.

Bitwa sprawia wrażenie mocno rozrzuconej po mapie. Ogólnie brak tego feelingu z Battlefrontów 1 i 2. To nie jest batalia, to jest potyczka.
Sama gra niby fajna - owszem skupiłem się na niemal samych minusach, ciągle wiele ratuje klimat Gwiezdnych Wojen. Jednak w rozgrywce brakuje pewnej miodności. Ogólnie mi się nie podoba i już na 100% zrezygnowałem z zakupu. Dla mnie to kolejna z tych gier z którą niby wszystko jest w porządku ale przez pewne decyzje co do gameplayu i kształtu rozgrywki... ciągle coś nie gra.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 09.10.2015 o 14:55, nurbi napisał:

Kolejna sprawa - brak odrzutu. Jak dla mnie karygodne w strzelaninie multiplayer. Nie
obchodzi mnie że to uniwersum SW.


O ile pozostale kwestie jestem w stanie zrozumiec, to ten zarzut, szczegolnie koncowka, jast dla mnie kompletnie niepojety... to tak, jakby ktos napisal "brak czolgow w Diablo jest karygodny i nie obchodzi mnie, ze to uniwersum tak ma". Przeciez to sie kupy nie trzyma... w Gwiezdnych Wojnach bron nie ma odrzutu, w prozni slychac dzwiek, a ludzie korzystaja z Mocy. Krotka pilka - "handluj z tym" ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 09.10.2015 o 14:55, nurbi napisał:

Bitwa sprawia wrażenie mocno rozrzuconej po mapie. Ogólnie brak tego feelingu z Battlefrontów
1 i 2. To nie jest batalia, to jest potyczka.

Tu mam raczej odwrotne odczucia - jak dla mnie lepiej oddaje bitewny klimat niż poprzedniczki, więcej jest walk na kilku frontach naraz, a przy ataku na AT-AT to już w ogóle wygląda jak sceny z filmów, gdy Rebelia pruje ze wszystkiego co ma pod ręką.

Co do braku odrzutu - zupełnie mi to nie przeszkadza, i tak nie można strzelać bez przerwy, bo się broń przegrzewa.

Mam nadzieję tylko, że w pełnej wersji ewentualne bronie specjalnie, w stylu wyrzutni rakiet, będą pełnoprawną bronią, a nie "zdolnością" jak te snajperki. Chociaż wątpię, żeby tak było, biorąc pod uwagę brak amunicji.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ja piszę co myślę o tej grze i dlaczego jej nie kupię. Ten jeden zarzut jest przyczyną tego że strzelanie w tej grze jest strasznie mdłe. Jakiegoś kopa ta broń jednak mogłaby mieć, nie chcę od razu odrzutu a''la broń palna. Póki co w moim odczuciu feeling broni w Battlefroncie zwyczajnie nie istnieje.

@up jeśli w dobrym momencie wciśniesz bodajże R po przegrzaniu się - można prowadzić ogień niemal bez przerwy.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 09.10.2015 o 15:29, nurbi napisał:

Ja piszę co myślę o tej grze i dlaczego jej nie kupię.


Spoko, i dlatego nic nie mowie o pozostalych problemach, o ktorych wspomniales (choc dziwie sie, ze nie napisales nic o zrypanych hitboxach, ktore sa, moim zdaniem, najwiekszym problemem). Natomiast bron zrobili zgodnie z tym, co widzimy w filmach, inne rozwiazanie byloby co najmniej dziwne.

Dnia 09.10.2015 o 15:29, nurbi napisał:

@up jeśli w dobrym momencie wciśniesz bodajże R po przegrzaniu się - można prowadzić
ogień niemal bez przerwy.


Na PS4 jest to kwadracik. Problem polega tylko na tym, ze "okienko" szybkiego przeladowania robi sie coraz mniejsze z kazdym jego uzyciem i w koncu trzeba miec naprawde niesamowity refleks, zeby w nie trafic.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Z tym "przeładowywaniem" to na dłuższą metę będzie miał duże znaczenie skill i pamięć mięśniowa. Po jakimś miesiącu od premiery newbie będą koszeni ciągłym ogniem ludzi którzy się ograli. To będzie frustrujące w starciach 1v1.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Kilka uwag moich.

1. Cholercia, wygranie na Hoth Rebeliantami na pubie jest praktycznie niemożliwe.
2. Feeling broni jak i postaci jest OK.
3. Gra potrafi czasami chrupnąć na dwóch Titan Xach.
4. Hitbox by EA DICE™. Na początku myślałem, że to lagi albo że gra po drodze gubi jakieś pakiety, ale po kilku partiach jestem tego pewien - hitboksy znowu są skopane.
5. Trochę mało broni, mam nadzieję, że w finale będzie więcej.
6. Udźwiękowienie na plus, chyba kupię wersję PCtową i zbankrutuję na składaniu zestawu zgodnego z Dolby Atmos
7. Serwery o dziwo działają w miarę, w miarę.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 09.10.2015 o 16:14, nurbi napisał:

Po jakimś miesiącu od premiery newbie będą koszeni ciągłym ogniem ludzi którzy się ograli.


Próg wejścia w grach tego typu, nigdy nie będzie aż tak wysoki, znajomość map, rozmieszczenie bonusowych umiejętności może odgrywać przez jakiś czas kluczową rolę, sam system strzelania jest jednak na tyle prosty, intuicyjny i nieskomplikowany, że każdy się w nim odnajdzie.

Wprowadź teraz kogoś nowego do CS:GO - gwarantuje, że będzie wesoło.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 09.10.2015 o 16:14, nurbi napisał:

Z tym "przeładowywaniem" to na dłuższą metę będzie miał duże znaczenie skill i pamięć
mięśniowa. Po jakimś miesiącu od premiery newbie będą koszeni ciągłym ogniem ludzi którzy
się ograli. To będzie frustrujące w starciach 1v1.


Z tak krótkim TTK i powszechnym dostępem do snajperki jako odnawialnej umiejętność przeładowanie będzie miało znikome znaczenie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 09.10.2015 o 16:54, Henrar napisał:

1. Cholercia, wygranie na Hoth Rebeliantami na pubie jest praktycznie niemożliwe.


Teraz pytanie czy to niedostosowany balans rozgrywki, czy raczej celowy zabieg :D

Dnia 09.10.2015 o 16:54, Henrar napisał:

3. Gra potrafi czasami chrupnąć na dwóch Titan Xach.


A to dziwne - u mnie na GTX970 w Ultra i na rozdzielczości 2560x1080 nic nie chrupie :D Może to problem ze sterami do SLI?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 09.10.2015 o 17:50, pawbuk napisał:

Teraz pytanie czy to niedostosowany balans rozgrywki, czy raczej celowy zabieg :D

Raczej to że ludzie nie ogarniają, że trzeba cele misji wykonywać. Imperium ma prościej bo ATAT z automatu idą do celu.

Dnia 09.10.2015 o 17:50, pawbuk napisał:

> 3. Gra potrafi czasami chrupnąć na dwóch Titan Xach.

A to dziwne - u mnie na GTX970 w Ultra i na rozdzielczości 2560x1080 nic nie chrupie
:D Może to problem ze sterami do SLI?

Możliwe. Możliwe też że downsampling o TXAA robią swoje. Albo mam bottle necka na CPU i nie wyrabia w karmieniu kart.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Panowie, da się ustawić jakoś dźwięk, żeby był głośniej? W opcjach ten general audio mam na 100 (innych regulacji tam nie widzę) Głośniki dosłownie muszę na maksa ustawić, żeby coś słyszeć. Na słuchawkach to mogę zapomnieć, że cokolwiek usłyszę...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

> Raczej to że ludzie nie ogarniają, że trzeba cele misji wykonywać. Imperium ma prościej
> bo ATAT z automatu idą do celu.

Wydaje mi się też, że Rebelia nie ma żadnego sprzętu do niszczenia maszyn pancernych (AT-ST) Imperium - grałem teraz i jakiś gosciu latał AT-ST i po paru minutach miał już bilans 31:1 - nie mieliśmy zwyczajnie czym go zniszczyć, a żadnych osłon tam nie ma ;( Tryb jest na pewno do zbalansowania, bo przy wyrównanych drużynach Imperium ma kolosalną przewagę w sprzęcie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Co prawda grałem jakieś 2 może 3 godziny, ale sposobów na radzenie sobie z ciężkim sprzętem jest kilka. Jest ion shot, ion granade, wyrzutnia rakiet w postaci powerupa, myśliwce dobrze radzą sobie z AT-ST (zawsze można zrobić kamikaze). Prowadziłem AT-ST i przekonałem się, że można stracić go dosyć szybko. Jeżeli jednak przeciwnicy nie widzą co robić to gra zamienia się w pubstomp. Dobra miejscówka to ustawić się przed hangarem. ;)

Jeżeli chodzi o zniszczenie AT-AT, wymaga to większego zgrania ze strony rebeliantów, ale jest możliwe. Druga sprawa, że ludzie nie widzą co robić.

http://i.imgur.com/nuLjcUT.gifv

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

O, a teraz wcina tez posty...

To nie tak, ze nie ma czym zwalczac AT-ST. Jest, tylko ludzie z tego nie korzystaja.

Po pierwsze, w regularnych odstepach na mapie sa dziala. Ale ludzie nie lapia tego, ze WIDAC jak sie z nich strzela... a trzeba strzelac wtedy, gdy eSTek jest zajety innym celem, wtedy nie jest mu latwo namierzyc, skad padl strzal.

Po drugie, power-upy. Jest Vehicle Turret, jest Smart Rocket. Tylko ludzie je zbieraja i nie korzystaja :/ A jak widze, ze ktos tak robi mi z mysliwcem (podnosi i biegnie dalej), to krew nagla mnie zalewa.

Po trzecie, wlasnie mysliwce. Nie dodano ich nad Hoth ot tak, sobie a muzom, tylko wlasnie do zwalczania walkerow. Dobrze prowadzony mysliwiec jest w stanie zniszczyc AT-ST dwoma nalotami (jedngm, jesli uzyje sie rakiet lub ma sie naprawde wprawna reke do celowania). Dziwie sie, widzac maszyny Sojuszu latajace bez celu nad polem bitwy, czekajac na mysliwce Imperium, podczas gdy na ziemi sa chicken walkery. Glupota kompletna.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

> Panowie, da się ustawić jakoś dźwięk, żeby był głośniej? W opcjach ten general audio
> mam na 100 (innych regulacji tam nie widzę) Głośniki dosłownie muszę na maksa ustawić,
> żeby coś słyszeć. Na słuchawkach to mogę zapomnieć, że cokolwiek usłyszę...

Jeżeli regulacje w systemie/sterownikach karty masz na 100, to obawiam się, że nic z tym nie zrobisz. U mnie też jest ciszej, ale ja akurat nie mam problemu żeby głośniki podkręcić.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Utwórz konto lub zaloguj się, aby skomentować

Musisz być użytkownikiem, aby dodać komentarz

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto na forum. To jest łatwe!


Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Masz już konto? Zaloguj się.


Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować