Zaloguj się, aby obserwować  
Gram.pl

E3 2013: Tak wygląda multiplayer w Battlefieldzie 4!

81 postów w tym temacie

Ea, shut up and take my money! Będzie zarąbista gra, nie spodziewam się oczywiście że każdy budynek będzie się dało zawalić w ten sposób ale wszystko wygląda zarąbiście. Teraz czekać na betę :) i kupić kompa :P

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Powiem szczerze, tego się nie spodziewałem :D Mam nadzieję, że coś z tego rzeczywiście będzie w grywalnej wersji. Nie mówię, żeby dało się każdy budynek tak rozwalić, ale żeby też to nie był jeden budynek i jedna zawolona ulica pod czołgiem :D
Tak swoją drogą, zacząlem swoją przygodę od BC2. O co chodzi z tym trybem Dowódcy, mógłby ktoś wyjaśnić?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Od początku zamierzałem kupić nowego Battlefielda, a dzisiejsza prezentacja jeszcze zwiększyła mój apetyt, a więc BF4 przybywaj!

We wczesnych Battlefieldach w trybie Dowódcy chodziło oto, iż jeden gracz zostawał dowódcą i wyznaczał on cele dla zespołu, dyrygował drużynami i wspierał je zsyłając m.in. pojazdy, a także prowadząc ostrzały artyleryjskie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Po BF3 i dotychczasowych urywkach kampanii byłem BARDZO sceptycznie nastawiony, ale po tym, co teraz zobaczyłem, kupili mnie w całości! Co jak co, ale motyw z zawaleniem jezdni pod czołgiem, walką na szczycie wieżowca i jego zawalenie miażdżą jądra, teraz kwiczę z wrażenia jak mała dziewczynka. Wygląda na to, że BF4 będzie tym, czym BF3 miał być od początku - system zniszczeń jest w końcu godnym następcą tego, co wcześniej widziałem w Bad Company 2. Mam tylko nadzieję, że akcja z zawaleniem rzeczywiście nie była skryptowana i nie okaże się, że budynek w każdej partii zawala się tak samo. Ciekawe, czy inne też będzie można tak potraktować? Pewnie nie, ale i tak spoko. Wygląda to bardzo realistycznie, od razu na myśl przyszły mi smutne wspomnienia ataku na WTC. Oby żaden pismak nie zrobił z tego niepotrzebnej kontrowersji.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

> Po BF3 i dotychczasowych urywkach kampanii byłem BARDZO sceptycznie nastawiony, ale po
> tym, co teraz zobaczyłem, kupili mnie w całości! Co jak co, ale motyw z zawaleniem jezdni
> pod czołgiem, walką na szczycie wieżowca i jego zawalenie miażdżą jądra, teraz kwiczę
> z wrażenia jak mała dziewczynka. Wygląda na to, że BF4 będzie tym, czym BF3 miał być
> od początku - system zniszczeń jest w końcu godnym następcą tego, co wcześniej widziałem
> w Bad Company 2. Mam tylko nadzieję, że akcja z zawaleniem rzeczywiście nie była skryptowana
> i nie okaże się, że budynek w każdej partii zawala się tak samo. Ciekawe, czy inne też
> będzie można tak potraktować? Pewnie nie, ale i tak spoko. Wygląda to bardzo realistycznie,
> od razu na myśl przyszły mi smutne wspomnienia ataku na WTC. Oby żaden pismak nie zrobił
> z tego niepotrzebnej kontrowersji.

Jest oskryptowana na 100%, jeszcze długo nie zobaczysz w grach prawdziwej fizyki.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

>> . Grafa całkiem dobra, tylko ten wygląd broni niezmiennie badziewny.

Dnia 10.06.2013 o 23:34, saborcat-14 napisał:



nie wiem o czym mówisz, w bfie zwsze są dobre modele broni.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

W BF3 sypały się sufity i budynki, ale nie na taką skalę ;)
Choć zapewne nie wiele jest takich ''zniszczalnych'' budynkóww, jest jakiś krok naprzód.
Powrót ''prawdziwego dowódcy'' z czasów BF2 również na +.

Ale i tak nie kupię w dniu premiery, nie dam się tak łatwo kupić.
Zniszczalne budynki to taki trochę fake - w podstawce dadzą parę zniszczalnych budynków i pokażą je trailerach, a w dodatkach wszystko będzie niezniszczalne (ludzie kupili premium, mamy ich w D)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 10.06.2013 o 23:31, pawbuk napisał:

Tak swoją drogą, zacząlem swoją przygodę od BC2. O co chodzi z tym trybem Dowódcy, mógłby
ktoś wyjaśnić?

Artas97 odpowiedział, ale ja rozwinę.
Tak więc w BFie2 jedna osoba w zespole mogła zostać "commanderem" zyskując kilka funkcji. W ten sposób dostawało się możliwość skanu pola bitwy (wrogie jednostki zaznaczone były na czerwono) co dawało np: możliwość oznaczania wrogich pozycji kolegom z zespołu, lub umożliwiało efektywniejsze przedzieranie się. Np: commander mógł przekazać rozkaz ataku danej drużynie na, powiedzmy punkt A, a przy tym zaznaczyć w czacie lub przez Voip, że lewa flanka jest bezpieczna. Poza tym commander miał kontrolę nad ostrzałem artyleryjskim, zrzutem zaopatrzenia czy zrzutem UAV, każde z tych rzeczy na wybraną przez siebie pozycję lub np: w odpowiedzi na prośbę squad leadera.
Commander nie dostawał punktów za fragi, a jego wynik punktowy był po prostu średnią całego zespołu. W przypadku zwycięstwa mnożoną 2x.

Generalnie funkcja ta, to była świetna sprawa i choć często różnie to wychodziło (wiadomo, jak to multi, czasem trafia się na baranów) to bardzo dobrze, że opcja ta wraca w BF4.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Jestem zmasakrowany.Grafiką i modelem zniszczeń.Jeśli tak będzie to wyglądało w finalnej wersji, to ja biorę w dniu premiery!!!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 10.06.2013 o 23:46, Ecko09 napisał:

Łeee kiepska jakość filmiku i obraz nie zsynchronizowany z dźwiękiem...


http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=iV1_vbafLt4

tu jest inny mecz przez nich nagrany.. co dziwne trochę się różni ;P a jednak to to samo.. ale jakoś dużo lepsza i jak by ciutkę rozszerzona wersja a zarazem skrócona. Tak czy siak ważne że to oni grają no chyba że to największy przekret ;P

Wiadomo że cała walka w kluczowych momentach była wyreżyserowana i ustawiona z graczami. Dlatego np. oni się w ogóle nie chowali za przeszkodami. Ale nie można liczyć że będą grać cały mecz i liczyć na szczęście w akcjach. Plan w tej grze był, skrypty raczej nie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Zaloguj się, aby obserwować