Zaloguj się, aby obserwować  
Gram.pl

E3 2013: Tak wygląda multiplayer w Battlefieldzie 4!

81 postów w tym temacie

Fajne fajne, ale i tak kupię dopiero ze wszystkimi dostępnymi DLC w cenie 120pln. . BF3 mi się specjalnie nie spodobał i skończyło się na podstawce, cóż jeszcze trochę przyjdzie mi pograć w BF:BC 2:).

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ta mapka, która była na pokazie w ogóle mi się nie podoba. Przecież to coś w stylu Przeprawy Przez Sekwanę - jednej z najgorszej mapki, jaką dali do Battlefielda. Takie mapy to do CoDa, a nie BFa. Dopóki nie zobaczę mapek na większą skalę, to BFa nie kupię.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 11.06.2013 o 08:41, naczelnyk napisał:

Jak to zwykle u EA: efekciarstwo na pokazach a w grze crap. Co, nie będzie zabijania
przeciwników granatami dymnymi? Wyskakiwania w powietrzu i odpalania rakiet>? Albo
hord snajperów? Będą panowie, nie miejcie złudzeń.


Bo to jest pokaz i jest takie efekciarstwo jak przy każdej grze na targach gier?... Idź grać w Armę jak nie pasuje.

Dnia 11.06.2013 o 08:41, naczelnyk napisał:

Widać ze was kupili tym marnym gameplayem, nic nowego jak zwykle pokazali ze niby wieżowiec
się obali, pewnie to jakiś oskryptowany event jak w BF3 gdzie po straceniu większości
ticketow antena sie walila...


Ciężko polemizować z kimś, kto nie rozumie co ogląda. Nie, nie wali się jak na caspianie. BC2 było całe oskryptowe więc nie wiem o czym mówisz. A poza tym:

"More information will come throughout the week through official channels. I highly recommend you guys watch the livestream(s) as you''ll get a lot of your questions/concerns answered, like the skyscraper trigger (hint: not scripted)."

Ciekawe jak podczerwień w czołgu ma wpływać na commandera lol...

Twoim tokiem rozumowania to bf4 to to samo co bf1942 tylko inne mapki i bronie. Nie wiem czego niektórzy oczekują po fpsach...

Dnia 11.06.2013 o 08:41, naczelnyk napisał:

Ciężko to nazwać pokazem multiplayera skoro reszta tych "graczy" robiła wszystko, żeby
po prostu pokazać widowiskowość potyczek. Z tym wieżowcem też fajna sprawa, ale pewnie,
jak to ktoś już zauważył, jest to taki sam zabieg, jak akcja z tą wieżą/nadajnikiem na
mapie Caspian Border w BF3. Po jakimś czasie po prostu się wali i tyle. Ciekawi mnie
tylko, co dzieje się z tym punktem kontrolnym na szczycie - wypada z rozgrywki, czy ląduje
gdzieś pośród gruzu? Mogliby pokazać też ciutkę więcej możliwości dowódcy - jak to wygląda
itp., a nie jedynie "Commander Online", jego komendy w tle i rakietę, którą wypuścił.
I dajcie już spokój z tymi tekstami o lepszej destrukcji w Bad Company 2.


j.w. o budyku.

Punkt zostaje w gruzach budynku.

Tu msz więcej o commanderze, a działać będzie w większości jak w bf2.
http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=dgZTeVnM5Sw

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

http://www.pcgames.de/Battlefield-4-PC-238749/News/Battlefield-4-Multiplayer-Test-1073583/


In short words:

-It looks promising
-Shanghai siege has 5 Flags, 300m each

> Ta mapka, która była na pokazie w ogóle mi się nie podoba. Przecież to coś w stylu Przeprawy
> Przez Sekwanę - jednej z najgorszej mapki, jaką dali do Battlefielda. Takie mapy to do
> CoDa, a nie BFa. Dopóki nie zobaczę mapek na większą skalę, to BFa nie kupię.

-The maps looks small but feels much larger due it''s vertical layout


-you play on three floors (down in the metro, on the ground, in the huge building)
-Levelation = Dynamical changing of the map through the players
-the huge builing can be detroyed through the players (tanks shells, c4, and so on)
-after the crash of the building the map is changed and a dust cloud is hanging in the streets (dynamical)
-if you are swimming and you are under fire you are able to dive
-there will be more water vehicles then shown in the trailer
-battlelog will be multiplattform
-you can change your layout or connect to another server via battlelog during the game
-commander via PC/Tablet/smartphone
-you can destroy the top of the underground tunnels and change the map, the dust will then move in the underground also
-you have an preview of the situation where you are going to spawn if you are clicking on a squadmember

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Od razu widać, że to oskrypowane sceny, tak samo jak upadek stacji radiowej w BF3 na mapie "Kaspijska Granica". Gimbusy się podniecają, kupią, a EA zarobi.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

> Od razu widać, że to oskrypowane sceny, tak samo jak upadek stacji radiowej w BF3 na
> mapie "Kaspijska Granica". Gimbusy się podniecają, kupią, a EA zarobi.

Jedynym gimbusem jesteś ty, czytać nie umiesz ani obejrzeć ze zrozumieniem...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 11.06.2013 o 20:01, czopor napisał:

> Od razu widać, że to oskrypowane sceny, tak samo jak upadek stacji radiowej w BF3
na
> mapie "Kaspijska Granica". Gimbusy się podniecają, kupią, a EA zarobi.

Jedynym gimbusem jesteś ty, czytać nie umiesz ani obejrzeć ze zrozumieniem...


O proszę, pierwszy oburzony gimbus, który jako 1 kupi tą grę już się odezwał.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 11.06.2013 o 19:07, Alusowy napisał:

Ponoć będą czołgi, i DLC doda bronie palne, same nowości, nic nie zaczerpnęli z poprzednich
części nic!

nic nie zaczerpnęli tylko pic polega na tym że BF3 miał sporo rzeczy z poprzednich części a mianowicie 95% więc nie obstawiam że z BF4 będzie inaczej.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

haahah beka z gimbów piszących że to skrypty -.- to akurat proszę dzieci będą działania prawdziwych graczy. Teraz będziesz mógł rozwalić budynek podstawiając C4 w odpowiednim miejscu. Pewnie nie wszystkie będzie można rozwalić i zajmie to troszkę czasu (tam jeszcze czołgi strzelały do budynku) także może gimby nie będą rozsadzały wszystkiego co się da.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 12.06.2013 o 00:11, Gi-zas napisał:

haahah beka z gimbów piszących że to skrypty -.- to akurat proszę dzieci będą działania
prawdziwych graczy. Teraz będziesz mógł rozwalić budynek podstawiając C4 w odpowiednim
miejscu. Pewnie nie wszystkie będzie można rozwalić i zajmie to troszkę czasu (tam jeszcze
czołgi strzelały do budynku) także może gimby nie będą rozsadzały wszystkiego co się
da.


Ano, beka z łatwowiernych gimbusów, którzy myślą, że to nie skrypty. W trailerze BF3 też były pokazane piękne sceny walących się budynków i spadającej wieży radiowej. Trochę rozumu na przyszłość.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Prawdę powiedziawszy nic tu nadzwyczajnego nie widzę, po prostu usprawniony BF3.
Masa skryptów, więc tu się ktoś cieszyć może z demolki wieżowca, ale to pewnie i tak będzie tak powtarzalne, że szybko się znudzi.

No i zachwyt nad nowym trybem commander. Jezu, przecież to już 7 lat ma.

A teamy deczko niewyrównane, widać, że noobów mieli za przeciwników :D

Swoją drogą jest ciekaw, co się w tej windzie będzie działo. Już widzę spory potencjał do lolcontentu.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dnia 11.06.2013 o 11:25, Baknak napisał:

I dajcie już spokój z tymi tekstami o lepszej destrukcji w Bad Company 2. Fakt, dało
się tam rozwalić wiele budynków, ale weźcie pod uwagę fakt, że w BC2 wszystkie mapy były
w pewnym stopniu otwarte, to były jakieś wioski bez wysokiego zabudowania, gdzie domki
nie były wielce istotne dla rozgrywki. W BF3/BF4 są mapy miejskie, z wieżowcami, kamienicami,
w pełni zamknięte - wszędzie budynki. Jeśli każdy dałoby się zrównać z ziemią, taka mapa
straciłaby sens.


W BC2 destrukcja byla o wiele lepsza, w BF3 niepozorna ściana która powinno dać się zburzyć nawet w niskim budynku jest niezniszczalna, sa nawet murki niezniszczalne, w BC2 było to lepsze ze jak widziałeś ścianę to na 100% możesz zniszczyć i nie było kitrania się i kampienia, choć nie tylko o to chodzi, w BF3 tylko wybrane elementy są destruktywne, i wiem ze aby zrównać z ziemia cala mapę to nie pasuje, ale niszczenie ścian tam jest jedynie kosmetyczne a nie tak jak w BC2 gdzie to miało praktyczne zastosowanie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 12.06.2013 o 00:11, Gi-zas napisał:

haahah beka z gimbów piszących że to skrypty -.- to akurat proszę dzieci będą działania
prawdziwych graczy. Teraz będziesz mógł rozwalić budynek podstawiając C4 w odpowiednim
miejscu. Pewnie nie wszystkie będzie można rozwalić i zajmie to troszkę czasu (tam jeszcze
czołgi strzelały do budynku) także może gimby nie będą rozsadzały wszystkiego co się
da.


Ostrzeżenie za obrażanie innych osób.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 12.06.2013 o 09:14, Hubiqq napisał:

> haahah beka z gimbów piszących że to skrypty -.- to akurat proszę dzieci będą działania

> prawdziwych graczy. Teraz będziesz mógł rozwalić budynek podstawiając C4 w odpowiednim

> miejscu. Pewnie nie wszystkie będzie można rozwalić i zajmie to troszkę czasu (tam
jeszcze
> czołgi strzelały do budynku) także może gimby nie będą rozsadzały wszystkiego co
się
> da.

Ano, beka z łatwowiernych gimbusów, którzy myślą, że to nie skrypty. W trailerze
BF3 też były pokazane piękne sceny walących się budynków i spadającej wieży radiowej.
Trochę rozumu na przyszłość.


dobra idź odrabiać lekcje bo do pustego łba nie dociera. ooczytaj, pooglądaj o grze i przestań gadać głupoty.

btw. nie, nie kupię gry dopóki nie zagram w betę.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Zaloguj się, aby obserwować