Zaloguj się, aby obserwować  
Gram.pl

E3 2013: Wiedźmin 3: Dziki Gon - wrażenia z pokazu

36 postów w tym temacie

> i dziwi mnie trochę takie zaprzyjaźnienie z M$
Przecież W1 wyszedł tylko na Windowsa i a W2 na Windowsa i Xboxa, nie rozumiem więc Twojego zdziwienia. Nie żebym był fanem M$ ale dobrze, że pokazali W3 na konferencji która chyba budziła największe zainteresowanie. Bo Sony gry już pokazało wcześniej.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 12.06.2013 o 18:59, RitzierComic napisał:

> i dziwi mnie trochę takie zaprzyjaźnienie z M$
Przecież W1 wyszedł tylko na Windowsa i a W2 na Windowsa i Xboxa, nie rozumiem więc Twojego
zdziwienia. Nie żebym był fanem M$ ale dobrze, że pokazali W3 na konferencji która chyba
budziła największe zainteresowanie. Bo Sony gry już pokazało wcześniej.


W2 wyszedł na xboxa bo na ps3 nie potrafili zrobić/wymagało by to większej pracy. Gry z PC dużo łatwiej jest przenieśc na xboxa 360 ALE.. uwaga.. być może coś czuje że W2 trafi na PS4 na które tak samo jest łatwo przenieść grę co z PC na 360 ;P i osobiście na to liczę;) i kupię drugą kopię wtedy Wiedźmina 2 ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 13.06.2013 o 13:14, sebogothic napisał:

Jestem ciekaw jak będą wyglądały dialogi.


W dwójce to była atrapa dialogów, w zasadzie kwestie mówione odbywały się bez żadnego wyboru ze strony gracza. Skoro wzorują się na Skyrim, możemy zapomnieć o prawdziwych, soczystych dialogach i rozbudowanych kwestiach.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 13.06.2013 o 23:09, Essau napisał:

Skoro wzorują się na Skyrim, możemy zapomnieć o prawdziwych,
soczystych dialogach i rozbudowanych kwestiach.


Bzdury pleciesz. Nigdy nikt nie mówił, że Skyri jest dla nich wzorem pod względem dialogów, fabuły czy złożoności charakterów - twierdzili dokładnie odwrotnie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dnia 13.06.2013 o 23:09, Essau napisał:


W dwójce to była atrapa dialogów, w zasadzie kwestie mówione odbywały się bez żadnego
wyboru ze strony gracza.


To też są bzdury, gdyż dialogi w dwójce były dobre i należycie " soczyste ".

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 14.06.2013 o 01:19, lis_23 napisał:



To też są bzdury, gdyż dialogi w dwójce były dobre i należycie " soczyste ".


Nie chodzi mi o jakość tekstów (rzeczywiście są ekstra),a o możliwość dania graczowi wyboru,co chce powiedzieć. To nie są dialogi, a 2/3 ogólnikowe opcje rodem z Mass Effect. Soczyste to były w Tormencie/ Falloucie.

Vojtas- Naiwniaczek z Ciebie, skoro łudzisz się, że zmieni się cokolwiek w tej kwestii względem W2. Podobał się im Skyrim, nie wytknęli ani jednej jego wady poza płytkimi postaciami.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 14.06.2013 o 02:29, Essau napisał:

Vojtas- Naiwniaczek z Ciebie, skoro łudzisz się, że zmieni się cokolwiek w tej kwestii
względem W2. Podobał się im Skyrim, nie wytknęli ani jednej jego wady poza
płytkimi postaciami.


Zwyczajnie zmyślasz albo masz amnezję, tudzież sklerozę. Obejrzyj sobie materiały jeszcze raz, jeśli masz wątpliwości.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 14.06.2013 o 10:49, Vojtas napisał:


Zwyczajnie zmyślasz albo masz amnezję, tudzież sklerozę. Obejrzyj sobie materiały jeszcze
raz, jeśli masz wątpliwości.


Ah, no tak, jeszcze będzie lepsza fabuła, wiele zakończeń, dojrzałe wybory. Zaraz,zaraz...ani słowa o dialogach. Nie ma takiego rpga, w którym kontynuacja dawałaby bogatszy wybór dialogów do wyboru. Zmiany mogą iść tylko w gorszym kierunku jeśli chodzi o ten element. Możesz być fanboyem, obłudnikiem, liczyć na gruszki na wierzbach. Oszukuj samego siebie i odszczekaj to po premierze.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 14.06.2013 o 14:29, Essau napisał:

Możesz być fanboyem, obłudnikiem, liczyć na gruszki na wierzbach. Oszukuj samego siebie
i odszczekaj to po premierze.


Gorzej na pewno nie będzie, Nie będę musiał niczego odszczekiwać. Ty zresztą też nie, bo nigdy byś się do tego nie przyznał.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

> Ja mam tylko jedną obawę - Tak duży i otwarty świat może zabić dynamikę i rozwój głównej
> historii.
>
> W drugiej części mimo "przymkniętego" świata akcja rozgrywała się dynamicznie. Mam nadzieję,
> że w 3 nie będzie inaczej :D
zauważ jak jest zazwyczaj prowadzony główny wątek, np. rozmawiasz z kimś i on daje ci wskazówkę żebyś spotkał się z daną osobą, od której dowiesz się dalszych informacji, więc tylko od ciebie zależy czy od razu udasz się do tej wskazanej osoby, czy może postanowisz puścić się w las na potwory, czy do karczmy czy jeszcze gdzie indziej... dlatego myślę że fabuła będzie opowiedziana naprawdę fantastycznie!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Nie rozumiem dlaczego niektórzy mówią "o nie otwarty swiat, to popsuje dynamikę i rozcieńczy grę" mi tam otwarty świat nigdy nie przeszkadzał, oczywiście jak sama fabula jest do niczego (skyrim) to pozostaje bezcelowe chodzenie po mapie co nie jest takie ekscytujace, ale samo przejscie na otwarty swiat nie powinno w zaden sposob budzic niepokoju, tylko radosc. Mi sie lepiej gralo w batman city niz w asylum, bo czułem się bardziej swobodnie i bardziej wczuty w klimat gry. Nie mowie ze gry bez otwartego swiata sa zle, ale dla mnie zle sie gra w dluga gre ktora nie ma otwartego swiata, dziwny jestem ale lubie tez backtracking w grach, oczywiscie w dobrych tytulach.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ta,a ciekawe ile osobom to pójdzie na PC,skoro dla niektórych już W2 był wyzwaniem.A w 3 ma być otwarty świat(do tego bardzo duży),lepsza grafa,lepszy system walki.

Teraz ciekawe ile osób kupi W3 na PC,XONE,czy może na PS4

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Zaloguj się, aby obserwować