Zaloguj się, aby obserwować  
Gram.pl

E3 2013: Thief - nowe screeny i kolejny gameplay, z którego prawdopodobnie nie będziecie zadowoleni

56 postów w tym temacie

Patryk Purczyński

Thief miał być jedną z najgorętszych produkcji tegorocznych targów E3. Gra koncentruje na sobie uwagę mediów, ale pierwsze oceny zagorzałych fanów serii są dla niej miażdżące.

Przeczytaj cały tekst "E3 2013: Thief - nowe screeny i kolejny gameplay, z którego prawdopodobnie nie będziecie zadowoleni" na gram.pl

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Tu jest wiecej Dishonored niż Thiefa :<
To mnie bardziej przekonuje że PCtowi gracze się nie liczą bo wszyscy myślą że PC to tylko gimbaza z kolejnym Codem..

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

@Dawbraa

PC z kolejnym CoDem? Przecież głównym targetem CoDa jest Xbox a nie PC, to że teraz gry są upraszczane to jest inna sprawa, między innymi właśnie aby były wieloplatformowe i aby dostosować poziom gry do gry dzieci CoD-a na Xboxie a nie odwrotnie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

A ja myślałem, że stereotyp PC to beton którego nie zadowoli wciskanie A/X aby wygrać tylko jakieś skomplikowane, dziwne gry gdzie jest dużo literek i cyfr.

Materiał oceniam tak - Thief:Deadly Shadows przy tym to klasyka a nie bublowaty port konsolowy.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Pecetowe Deadly Shadows było lepsze niż na konsoli :P. Jedyne, co mi nie pasuje to podział map na dwie części, no i garstka bugów, ale tak poza tym gra jest wybitna, wyśmienita i w ogóle super.

Szkoda, że drugiej takiej już nie będzie ;(.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Jak można było tak spieprzyć grę o takiej marce na PC.
-Po pierwsze strażnicy mają tylko 2 stopnie zaalarmowania.
- nie potrzeby system podpowiedzi (konsolowcy będą zachwyceni)
- 3 stopnie ukrycia co jest kpiną.
- kiepska grafika chodź mroczna
- nie pokazali czy latarnie gazowe da się zniszczyć.
-Brak interakcji fizycznej z obiektami 21 wieku!!!!!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 12.06.2013 o 12:22, diabolo20 napisał:

Jak można było tak spieprzyć grę o takiej marce na PC.
- nie potrzeby system podpowiedzi (konsolowcy będą zachwyceni)


Tak, bo konsolowy plebs uwielbia wszelkie uproszczenia. Wyjmij głowę z tyłka.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 12.06.2013 o 12:29, diabolo20 napisał:

O ile wiem takie zabiegi zaczęto stosować pod konsole właśnie


Tak, uproszczenia zaczęły się gdy zaczęto robić gry na konsole.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 12.06.2013 o 12:28, Niflheim napisał:

Tak, bo konsolowy plebs uwielbia wszelkie uproszczenia. Wyjmij głowę z tyłka.


Uogólniać w ten sposób oczywiście nie można, jednak, tego typu dodatki kierowane są głównie do konsolowej braci, dobrze, że będzie możliwość całkowitego zablokowania niektórych uproszczeń. Mimo wszystko po tym co zobaczyłem, gry nie kupię - żart z fanów, mają jednak czas na zmiany, mam nadzieję, że z niego skorzystają. Od słuchania opinii graczy pamiętających poprzednie odsłony wiele zależy. Być może jeszcze nie jest za późno.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 12.06.2013 o 12:29, diabolo20 napisał:

O ile wiem takie zabiegi zaczęto stosować pod konsole właśnie

Pisze to osoba, która nie miała żadnej konsoli. Kocham GPCGMR.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Jako osoba, która grała tylko w Deadly Shadows (zresztą całkiem niedawno przeszedłem go znowu), nie widzę w tym gameplayu niczego radykalnie innego... może z wyjątkiem paru przyjemnych usprawnień jak chociażby to szybkie przeskakiwanie między terenem (oj, przydałoby się w TDS)... no i z wyjątkiem tych uproszczeń, które, z tego co gość powiedział, można co do jednego wyłączyć.

Nie wiem gdzie macie te dwa stopnie zaalarmowania. Czy to nie było czasem "niezaalarmowany - podejrzliwy - rozglądający się - zaalarmowany i z wyjętą bronią"? Bo chyba "rozglądający się" to tam przynajmniej był.

Mnie ciekawi czy będzie możliwość wykorzystywania obiektów otoczenia jako broni. TDS pozwalał na podnoszenie beczek wielkości prawie ludzkiego torsu, ale rzucanie nimi we wrogów nie miało absolutnie żadnego efektu.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 12.06.2013 o 12:10, Demagol napisał:

Pecetowe Deadly Shadows było lepsze niż na konsoli :P. Jedyne, co mi nie pasuje to podział
map na dwie części, no i garstka bugów, ale tak poza tym gra jest wybitna, wyśmienita
i w ogóle super.

Chodzi mi o porównanie. Porównując Deadly Shadows do Thiefa 1 i 2 to wypada dla fanów gorzej, ze względu na portowanie i terminy etc.
Jak za horyzontem pojawia się Thief 4 to nagle uraz do Thiefa 3 znika. Magia.

Dnia 12.06.2013 o 12:10, Demagol napisał:

Szkoda, że drugiej takiej już nie będzie ;(.

Zawsze pozostej Thief2X oraz The Dark Mod.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

He he. Najlepiej wszystko zrzucić na konsole, bo to że rdzennie pctowe tytuły jak Simcity czy Civilization są coraz mniej złozone to wina tych złych konsolowców :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ja tam DS uwielbiam i trzeba tej grze przyznać, że wprowadziła sporo fajnych rzeczy, lepiej zrealizowanych niż w poprzednikach (wytrychy, sklepy).

Dnia 12.06.2013 o 13:26, SpecShadow napisał:

Zawsze pozostej Thief2X oraz The Dark Mod.


To nie jest to samo. Ten pierwszy mi zresztą nie działa, a na dodatek (hehe) jest gorszy niż oryginał, bo z tego co czytałem, to projekty etapów nie są tak rewelacyjne, że tak to ujmę.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

> He he. Najlepiej wszystko zrzucić na konsole, bo to że rdzennie pctowe tytuły jak Simcity
> czy Civilization są coraz mniej złozone to wina tych złych konsolowców :D
prawda jest taka że nie jedna dobra pctowa seria jak pierwsze trzy Rainbow Six czy Operation Flashpoint została [zepsuta] przez konsole po to żeby zrobic gre pod gusta konsolowców zresztą dzisiaj wszystkie gry są tak robione

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Zaloguj się, aby obserwować