Zaloguj się, aby obserwować  
Gram.pl

E3 2013: Beyond: Dwie dusze - wrażenia z pokazu

7 postów w tym temacie

Wiktor Keller

Wizjonerzy z Quantic Dream znowu to robią. To, czyli grę skupioną na fabule, z dziwnym sterowaniem, pełną Quick Time Eventów. Oby tylko nie popełniali tych samych błędów. Historia opowiedziana w Heavy Rain jest pełna dziur, przez co nie zachwyca tak jak powinna. Może tym razem uda się uniknąć takiej wpadki?

Przeczytaj cały tekst "E3 2013: Beyond: Dwie dusze - wrażenia z pokazu" na gram.pl

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Czyli takie QTE bez QTE. Bo będziemy musieli reagować odpowiednio. Nie będziemy mogli sprawić, by bohaterka zamiast się schylić, uskoczyła za osłonę. Może to doprowadzić do wielu frustracji tych, którzy nie domyślą się jaki guzik powinni w danej chwili nacisnąć.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Gry od Quantic Dream łykam wraz ze wszelkimi ich niedociągnięciami i minusami, bo mają swój urok. Z Beyond pewnie będzie tak samo, choć ten etap w Somalii niespecjalnie mnie zachwycił. A dzieciak z kałasznikowem to faktycznie mocna sprawa, coś czuję, że jeszcze będzie z tego powodu o Beyond głośno.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

"Czyli takie QTE bez QTE. Bo będziemy musieli reagować odpowiednio"
Nie bój się wyskoczy Ci jaki masz guziczek nacisnąć
Na razie tego nie widać bo HUD ukryty takie cwaniactwo każdej firmy :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 13.06.2013 o 17:36, Harunia napisał:

Wizjonerzy, dobre sobie, oni nawet gry nie tworza, tylko film z elementami QTE.


Interaktywny film to też gatunek gry przygodowej. A oni tworzą raczej gry przygodowe z elementami akcji.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Zaloguj się, aby obserwować