Zaloguj się, aby obserwować  
modestvermin

Wiedźmin (The Witcher) - temat ogólny

31506 postów w tym temacie

Dnia 03.02.2009 o 10:27, BoloMaster napisał:

kiedy poznam kolejny znaki? kończę 2 rozdział, znam tylko Ard i Igni i zastanawiam się
czy jakiegoś nie pominąłem?


Wszystkie znaki:

Znak Aard - Labolatorium Kaer Morhen, Prolog
Znak Quen - Jaskinia na bagnach, Akt II
Znak Yrden - Gaj Druidów, Akt II
Znak Igni - Krypta, Akt I
Znak Axii - Wieża na bagnach, Akt II

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Powiem tyle, że w grze jedynie Aard i Igni sie przyda. Bo reszty to nawet raz nie użyłem ale jak ktoś woli się z tym bawić to prosze bardzo

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

To głównie używane znaki, na wyższych poziomach trudności warto docenić Quen. Yrden może być pomocne przy ubiciu Królowej Kikimor bez używania zawalenia stropów. Zaś Axii... nie pamiętam nawet jakie miało działanie. ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 03.02.2009 o 11:35, fearlord napisał:

Powiem tyle, że w grze jedynie Aard i Igni sie przyda. Bo reszty to nawet raz nie użyłem
ale jak ktoś woli się z tym bawić to prosze bardzo

Wg mnie w ER powinni znacznie ograniczyć siłę Igni i w miarę możliwości tak zoptymalizować grę żeby wszystkie znaki były potrzebne. Podobnie sprawa wygląda ze stylem grupowym, którego siła również jest mocno przesadzona... Miejmy nadzieję, że przynajmniej edycja na konsole zostanie zoptymalizowana na tyle, że pozostałe znaki i np petardy nie będą już tylko dodatkową zabawą, smaczkiem gry ale staną się ważnym elementem gry, który ułatwi rozgrywkę:)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 26.11.2007 o 15:30, THE WITCHER1990 napisał:

The Witcher 2 ale to brzmi:)

brzmi zupełnie jak to że miał Wiedźmin być na konsole i co.. okazało się że będzie ..i to dość prędko :) ..a więc.. ;)

EDIT:
oszzz,
chyba wyciągnąłem starego posta jak wodorosta.. sorry ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Aktywacja pylonów gdy golem znajduje się wewnątrz wyznaczonego przez pylony trójkąta. Grom spowodowany aktywacją zabiera golemowi jakieś 1/3 żywotności. Golem jest wolny, bez problemu zdążysz z aktywacją pylonów.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 03.02.2009 o 12:16, deuser napisał:

> The Witcher 2 ale to brzmi:)
brzmi zupełnie jak to że miał Wiedźmin być na konsole i co.. okazało się że będzie ..i
to dość prędko :) ..a więc.. ;)

EDIT:
oszzz,
chyba wyciągnąłem starego posta jak wodorosta.. sorry ;)

Hehe skąd ty to wziąłeś??:D
No ale jednak ładnie brzmi Wiedźmin 2 albo Witcher 2... Jeszcze jakiś fajny podtytuł ten na konsole jest świetny:D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 03.02.2009 o 11:35, fearlord napisał:

Powiem tyle, że w grze jedynie Aard i Igni sie przyda. Bo reszty to nawet raz nie użyłem
ale jak ktoś woli się z tym bawić to prosze bardzo


Racja ja też używałem tylko tych dwóch, najbardziej skuteczne. Nie ma to jak wroga przypiec :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 03.02.2009 o 12:25, THE WITCHER1990 napisał:

> > The Witcher 2 ale to brzmi:)
> brzmi zupełnie jak to że miał Wiedźmin być na konsole i co.. okazało się że będzie
..i
> to dość prędko :) ..a więc.. ;)
>
> EDIT:
> oszzz,
> chyba wyciągnąłem starego posta jak wodorosta.. sorry ;)
Hehe skąd ty to wziąłeś??:D
No ale jednak ładnie brzmi Wiedźmin 2 albo Witcher 2... Jeszcze jakiś fajny podtytuł
ten na konsole jest świetny:D


Popieram The Witcher 2: The Legend of White Wolf dumnie brzmi ^^

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 03.02.2009 o 12:17, BoloMaster napisał:

jest jakaś skuteczna metoda na ubicie golema? moje ciosy zabierają mu bardzo mało energii;/

Igni jest skuteczny, ale i tak obowiązkowo trzeba razić go błyskawicą. Jak?

Spoiler

Dotykasz dwa pylony i czekasz, aż "chodząca skała" wejdzie w środek trójkąta. Wtedy dotykasz ostatni i kabum! golem dostaje. Tylko musisz znajdować się poza trójkątem.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 03.02.2009 o 12:17, BoloMaster napisał:

jest jakaś skuteczna metoda na ubicie golema? moje ciosy zabierają mu bardzo mało energii;/


Zdaje się, iż do obojętnie jakiej wersji pudełkowej Wiedźmina dołączono obszerny poradnik i tam w ostatecznej potrzebie można o wszystkim przeczytać ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Tak z grupowym to lekka przesada, pod koniec gry możesz mini-bossa powalić jednym ciosem z grupowego, ja zreszta cały czas go pod koniec stosowałem :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 03.02.2009 o 14:21, Asthariel napisał:

Dlatego warto zainstalować mod utrudniający.

Tu nie o mod utrudniający chodzi tylko o to żeby twórcy przerobili pod tym względem edycję konsolową i jeśli biorą się za wieśka2 to niech dobrze wyważą poziom trudności i wszystkie umiejętności żeby jeśli nie ze wszystkich to przynajmniej z większości trzeba było skorzystać...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Zdecydowanie najsilniejszym i najbardziej niedocenianym znakiem jest Yrden ://.
Zrobiłem te dwa znaki na 5 poziom - Yrden zabiera o wiele więcej energii wrogom, zadaje im ból, krwawienie, strach i inne bonusy
Zaś Igni jest dobry, ale ustępuje Yrdenowi.
Ale jak ktoś nie umie wykorzystać znaków to wiadomo w jakie będzie walił - Igni i Aard.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 03.02.2009 o 16:51, Leos8 napisał:

Zdecydowanie najsilniejszym i najbardziej niedocenianym znakiem jest Yrden ://.
Zrobiłem te dwa znaki na 5 poziom - Yrden zabiera o wiele więcej energii wrogom, zadaje
im ból, krwawienie, strach i inne bonusy
Zaś Igni jest dobry, ale ustępuje Yrdenowi.
Ale jak ktoś nie umie wykorzystać znaków to wiadomo w jakie będzie walił - Igni i Aard.

Zależy, jak kto chce grać. Faktycznie wszystko znaki przydają się na poziomie trudnym, chociaż ja i tak będę używał (teraz gram na trudnym właśnie ^^) znaków Aard, Igni i Quen.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 03.02.2009 o 16:54, Kalejdoskop86 napisał:

> Zdecydowanie najsilniejszym i najbardziej niedocenianym znakiem jest Yrden ://.

> Zrobiłem te dwa znaki na 5 poziom - Yrden zabiera o wiele więcej energii wrogom,
zadaje
> im ból, krwawienie, strach i inne bonusy
> Zaś Igni jest dobry, ale ustępuje Yrdenowi.
> Ale jak ktoś nie umie wykorzystać znaków to wiadomo w jakie będzie walił - Igni
i Aard.
Zależy, jak kto chce grać. Faktycznie wszystko znaki przydają się na poziomie trudnym,
chociaż ja i tak będę używał (teraz gram na trudnym właśnie ^^) znaków Aard, Igni i Quen.


No nie powiem, że wszystkie. A poziom trudny bez moda to kaszka z mleczkiem :)
Np. Aksji jest kompletnie nieprzydatne. W książce jakoś nigdy nie widziałem, żeby Geralt próbowal omamić przeciwnika. W grze też nieopłacalne.
Quen - dobre zaklęcie, ale spokojnie starczy na 3 poziom.
Aard - też na 3 poziom spokojnie starczy.
Igni - 5 poziom w polaczeniu ze wczesniejszym wykorzystniem Yrdena na 5 poziomie powoduje masakre wśród wrogów.
Kalejdoskop86 spróbuj grać na flash modzie. Zrób sobie znaki wg własnego uznania tzn. Quen, Aard i Igni, a potem zacznij gre od nowa i zrób Yrden, Quen i Igni. Zobaczymy gdzie będzie łatwiej ;p

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 03.02.2009 o 16:58, Leos8 napisał:

No nie powiem, że wszystkie. A poziom trudny bez moda to kaszka z mleczkiem :)

Ja pierwszy raz przechodzę i mogę powiedzieć, że jest rzeczywiście trudniej niż na normalnym poziomie trudności, ale da się grać. Można się poczuć jak prawdziwy wiedźmin. ;) Trzeba używać eliksirów, olejów itp. , bo jak nie to będzie trudniej się walczyło.

Dnia 03.02.2009 o 16:58, Leos8 napisał:

Np. Aksji jest kompletnie nieprzydatne. W książce jakoś nigdy nie widziałem, żeby Geralt
próbowal omamić przeciwnika. W grze też nieopłacalne.

Ja przeczytałem na razie tylko "Krew Elfów" z pięcioksiągu o Wiedźminie i opowiadanie "Wiedźmin" (dołączone do gry ^^) , ale zgadzam się, że znak Aksji jest tylko do zabawy, bo wkładanie w niego punktów talentów byłoby marnotractwem.

Dnia 03.02.2009 o 16:58, Leos8 napisał:

Quen - dobre zaklęcie, ale spokojnie starczy na 3 poziom.

Ja tam rozwijałem na maxa. ^^

Dnia 03.02.2009 o 16:58, Leos8 napisał:

Aard - też na 3 poziom spokojnie starczy.

No nie wiem, na maksymalnym poziomie Geralt wymiata, no i łatwiej jest odrzucić/ogłuszyć przeciwników.

Dnia 03.02.2009 o 16:58, Leos8 napisał:

Igni - 5 poziom w polaczeniu ze wczesniejszym wykorzystniem Yrdena na 5 poziomie powoduje
masakre wśród wrogów.

Zgadzam się, aczkolwiek ja będę Yrden do 3 poziomu rozwijał teraz, a Igni na maxa oczywiście. :)

Dnia 03.02.2009 o 16:58, Leos8 napisał:

Kalejdoskop86 spróbuj grać na flash modzie. Zrób sobie znaki wg własnego uznania tzn.
Quen, Aard i Igni, a potem zacznij gre od nowa i zrób Yrden, Quen i Igni. Zobaczymy gdzie
będzie łatwiej ;p

Hmm, jeżeli trudniejsza walka będzie to zdecydowanie Yrden zamiast Aard się przyda w niektórych sytuacjach, ale ja osobiście preferuję Aard. ;)
btw. flash mod co dokładniej wprowadza i gdzie go ściągnąć? jak przejdę teraz Wieśka to ściągnę ten mod i sprawdzę, hehe. :P

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Utwórz konto lub zaloguj się, aby skomentować

Musisz być użytkownikiem, aby dodać komentarz

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto na forum. To jest łatwe!


Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Masz już konto? Zaloguj się.


Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować