Zaloguj się, aby obserwować  
Gram.pl

Ten sam, ale zupełnie odmieniony - Painkiller: Hell & Damnation w rzucie izometrycznym!

15 postów w tym temacie

No to z tym to faktycznie trafili w dziesiątkę. Przypominają mi się godziny spędzone na grze w Crismonland czy Alien Shooter :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

DLC zmieniające FPS w shootera z rzutem izometrycznym, w końcu coś nowego*.

* - nie mam na myśli shootera z rzutem izometrycznym, lecz pomysł na DLC.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 18.06.2013 o 15:36, Lemonardo napisał:

Przecież to nie jest rzut izometryczny, tylko kamera z lotu ptaka, autor newsa chyba
pomylił pojęcia O_o

eh

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

> Przecież to nie jest rzut izometryczny, tylko kamera z lotu ptaka, autor newsa chyba
> pomylił pojęcia O_o

Mysle, ze to ty musisz sie nieco doksztalcic :P

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

> Mysle, ze to ty musisz sie nieco doksztalcic :P

A ja mysle ze predzej ty. Kamera z lotu ptaka to po prostu obraz widziany oczami ptaka z jakiegos punktu powyzej naszej postaci (moze byc pod roznymi katami i wysokosciami, w grach zazwyczaj jest to punkt nad naszą postacią), natomiast rzut izometryczny to rzut pod specyficznym jasno okreslonym katem. To ze obydwa sa "z gory" to nie znaczy jeszcze, ze to to samo.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

> > Przecież to nie jest rzut izometryczny, tylko kamera z lotu ptaka, autor newsa chyba
>
> > pomylił pojęcia O_o
>
> Mysle, ze to ty musisz sie nieco doksztalcic :P

Wydaje mi się, że kolega ma akurat rację :) W izometrii nie widać perspektywy (tego, że dalsze obiekty są mniejsze, a bliższe większe).

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Zaloguj się, aby obserwować