Zaloguj się, aby obserwować  
Gram.pl

Phil Spencer: Xbox One dziesięciokrotnie potężniejszy od Xboksa 360

22 postów w tym temacie

Mi rzygać się chcę jak słyszę kolejne takie pierdoły!Podniecają się Wszyscy tą nową generacją(przepraszam dla w miarę ogarniętych) jak by to miał być przełom na miarę fotorealizmu w grach!Przecież ten poziom jakości oprawy graficznej jest już od paru lat na PC!Teraz nagle zauważyli co to 1080p i 60fps\s?(+ AAx8+reszta bajerów z pod DX11 i physx-przemilczę) a wcześniej jak się pisało na forach że różnica jest kolosalna względem pc argument był jeden...Grafika nie jest najważniejsza a żal dupę ściskał że wygląda lepiej...Jak na własne oczy nie zobaczą to nie uwierzą...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Moze nieufny jestem, ale w chmure nie wierze. W sensie, sa produkcje, w ktorych sprawdzilaby sie idealnie (vide: Skyrim i doczytywanie odleglych terenow/ generowanie na ich podstawie tla, tam chmura bylaby idealna), ale w grach, ktore sa bardzo dynamiczne- np. FPSach- juz bym sie obawial o szybkosc reakcji. Szczegolnie w naszym kraju.
A tak sie sklada, ze to wlasnie FPS''y zwykle chca najwiecej mocy...

Ale moze sie nie znam. Pozyjemy- zobaczymy...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Xbone to tragedia pod względem wydajności.

1.2 TFlops jest wręcz żenujące, ponadto chodzą słuchy że moc będzie zdegradowana do poziomu 800-900 GFlops, a to niewiele więcej od ośmioletniego X360. Ogólnie "nowa generacja" to PC z roku 2008-09 (Xbone) oraz 2010 (PS4) i szykuje się nam niemały dziesięcioletni zastój, przez co jak zwykle ucierpią PC. Mimo wszystko widać jakieś światełko w tunelu, gdyż Nvidia zapowiedziała, że multiplatformowe tytuły startowe z nowych konsol, na PC otrzymają dodatkowe efekty graficzne, do tej listy zalicza się między innymi Assassin’s Creed 4. Najlepiej więc złożyć potężnego PC-ta, ewentualnie dokupić sobie PS4 dla tytułów od Sony, chociaż jak na razie stosują oni taktykę "podpieprzania" gier z PC i dodawania ekskluzywnych DLC (ubranek) do gier multiplatformowych, które i tak będą sporo lepsze w Ultra Settings na PC, podłączonym pod duży TV.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Przecież

Dnia 19.06.2013 o 00:56, Dishar napisał:

ten poziom jakości oprawy graficznej jest już od paru lat na PC!



Stary to zalinkuj do jakichś konkretnych tytułów, chętnie rzucę okiem najwyżej się mój dwuletni GTX 460 trochę się zakrztusi ;-). Bo co jak co, ale na PC to ja czegoś o jakości MGS 5 (a to przecie wychodzi jeszcze na current geny) czy Division to jako żywo nie widziałem. To tech-demo Cage'a uruchomione na PS4 również było super i również nie widziałem czegoś takiego na blaszaku.

Może to dlatego, że czasu na granie mam coraz mniej i mi te graficzne killery umknęły albo się gdzieś dobrze schowały ? Nie żebym był graficznym fetyszystą jakimś, grafa ma dla mnie znaczenie drugorzędne, no ale w ramach ciekawostki chętnie rzucę okiem.

Linkuj - nie krępuj się :) !

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

> Ponadto Spencer wczoraj u Fallona wypowiedział się, że Xbone jest tylko trzy razy mocniejszy
> od X360:
>
> http://www.youtube.com/watch?v=jNX576Dg07Q
>
> Marka Xbox jest już skończona przez faszystowskie praktyki oraz liczne wpadki Microsoftu
> :)

Widać moc XBox One(big mistake) się rozrasta, w jeden dzień 7x większa moc.

- Final Score:
Xbox 1
Playstation 4

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dla uzmysłowienia sobie dlaczego o następnej generacji konsol mówi się że to jest kolosalny skok, należy spojrzeć w przeszłość i popatrzyć na poprzednią generacje.

PS3 256 MB ram, teraz jeszcze odliczmy system operacyjny zostaje bodajże 150 MB ram dla pracy aplikacji. Teraz popatrzmy na powiedzmy Crysis 3, jak na tym PS3 wygląda.

Teraz PS4 8 GB ram, odliczmy system niech będzie 1 GB co daje nam 7 GB ( 7000 MB ) wolnej pamięci ram dla aplikacji. Tutaj jest ten skok. Teraz trzeba poczekać aż developerzy się z tym oswoją i będą naprawdę wspaniałe gry.

Ja osobiście nie jestem zwolennikiem olbrzymich skoków technologicznych, ponieważ według mnie to rozleniwia devów, i napędza pieniądze producentom sprzętu którzy potrafiąc co dwa miesiące wypuszczać "2x szybsze niż poprzednia". A jak na rynku jest dłużej parę modeli to trzeba usiąść i napisać porządne sterowniki (producent) i porządny kod (developer) żeby chodziło to lepiej niż konkurencji lub poprzednia produkcja.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Nie będzie na PC żadnego skoku jak do tej pory ledwo co lizneli Direxa 11 a my tu mówimy o teksturach 1000 razy lepszych. Jak by tworzyli silnik osobny pod PC to Tak ale nie w tym wypadku

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

> Dla uzmysłowienia sobie dlaczego o następnej generacji konsol mówi się że to jest kolosalny
> skok, należy spojrzeć w przeszłość i popatrzyć na poprzednią generacje.
>
> PS3 256 MB ram, teraz jeszcze odliczmy system operacyjny zostaje bodajże 150 MB ram dla
> pracy aplikacji. Teraz popatrzmy na powiedzmy Crysis 3, jak na tym PS3 wygląda.


Czlowieku czy ty wiesz co ty wogule tu piszesz za bzdedy jesli chodzi o pamiec ps3 to kolego jest tak

Gddr3 256mb w pelni do gier w gpu

Xddr 256 mb ram 3,2ghz z czego konsola max dodatkowo do gpu moze w grach skozystac z 228 mb pamieci wiec 484mb pamieci do gier reszta na system z 512 mb dlatego crysis itp dobrze wygladaja na tej gen konsol moze poziomu z pc na ultra nie ma ale medium jest osiagalne a takie metro last night wyglada jak na pc na ustaw hight wiec z kad takie dane ze ps3 100 mb na system potrzebuje i ze ma tylko 256 mb ? Gdyby tylko 150 mb pamieci bylo to gry byly by ciut ladniejsze jak na pierwszym xbox z 2001 roku


Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

> > Dla uzmysłowienia sobie dlaczego o następnej generacji konsol mówi się że to jest
> kolosalny
> > skok, należy spojrzeć w przeszłość i popatrzyć na poprzednią generacje.
> >
> > PS3 256 MB ram, teraz jeszcze odliczmy system operacyjny zostaje bodajże 150 MB
> ram dla
> > pracy aplikacji. Teraz popatrzmy na powiedzmy Crysis 3, jak na tym PS3 wygląda.
>
>
>
> Czlowieku czy ty wiesz co ty wogule tu piszesz za bzdedy jesli chodzi o pamiec ps3 to
> kolego jest tak
>
> Gddr3 256mb w pelni do gier w gpu
>
> Xddr 256 mb ram 3,2ghz z czego konsola max dodatkowo do gpu moze w grach skozystac z
> 228 mb pamieci wiec 484mb pamieci do gier reszta na system z 512 mb dlatego crysis itp
> dobrze wygladaja na tej gen konsol moze poziomu z pc na ultra nie ma ale medium jest
> osiagalne a takie metro last night wyglada jak na pc na ustaw hight wiec z kad takie
> dane ze ps3 100 mb na system potrzebuje i ze ma tylko 256 mb ? Gdyby tylko 150 mb pamieci
> bylo to gry byly by ciut ladniejsze jak na pierwszym xbox z 2001 roku
>
>
>

Po pierwsze napisałem bodajże bo dokładnie tego nie wiem. Jest faktycznie inaczej niż napisałem :

http://research.scee.net/files/presentations/acgirussia/Hardware_Overview_ACGI_09.pdf

Co nie zmienia faktu że nawet 512 MB trudno przyrównać do 8 GB.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bzdura. To byl by poziom, powiedzmy GTX 680/HD 7970, czyli nawet nie 1/3 tego co rowniez mozna nazwac pecetem.. -_- Te wasze porownania..;

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Zaloguj się, aby obserwować