Zaloguj się, aby obserwować  
Gram.pl

Xbox One: Polityka Microsoftu w kwestii chmury bez zmian

18 postów w tym temacie

"Xbox One: Polityka Microsoftu w kwestii chmury bez zmian"

Microsoft to rasiści, czemu nie wydadzą wersji konsoli dla chmur? Jak one się teraz będą czuły. Taki cumulus może popaść w kompleksu ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

"ma w pełni przypominać ten znany nam z PC-towego Steama"

czyli to będzie wyglądać tak że jak nie masz włączonego xboxa 24h
i jak spróbujesz go włączyć podczas braku połączenia internetowego, zechcesz go uruchomić w trybie offline to xbox zażąda od ciebie połączenia sieciowego?

no chyba że to już jakoś poprawili na steamie ale rok temu za bardzo się wkurzyłem na to i przestałem korzystać z tej platformy

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Robią szum w internecie - chcą pokazać jak słuchają graczy, eh. Moje odczucia do MS się nie zmienią, po jednym wywiadzie jaki odsłuchałem Xbox zszedł do piachu.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

> "Xbox One: Polityka Microsoftu w kwestii chmury bez zmian"
>
> Microsoft to rasiści, czemu nie wydadzą wersji konsoli dla chmur? Jak one się teraz będą
> czuły. Taki cumulus może popaść w kompleksu ;)


Cumulumbusy laja tu i tam, wiec tak cy siak powinny miec PSP albo nitendo przenośne.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Microsoft zaczyna robić dobry marketing. Aż za dobry. Bo są głośniejsi, niż PS4 było...

Doskonały moment, szczególnie biorąc pod uwagę ostatnie problemy z PS3. Brawo. Tak to powinno wyglądać od początku.

Jeżeli chodzi o chmurę- zgadzam się, to jest przyszłość, ale... może jeszcze nie na tą generację konsol. Nie na ten Internet. Może za 5 lat, czy po popularyzacji światłowodów... Z pewnością chmura będzie przełomem w dziedzinie gier (i nie tylko, w każdej branży wymagającej dostępu do dużych mocy obliczeniowych będzie idealna), i jej dominacja na rynku to kwestia czasu (no i szybkości Internetu- sądzę jednak, iż w ciągu 5-7 lat stanie się ona tak duża, a jakość połączeń tak dobra, iż chmura stanie się wydajniejsza niż cokolwiek innego.. Może jeszcze nie w naszym kraju, ale na zachodzie- z pewnością).

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

No właśnie, czy jeżeli pobieram z prędkością 1 Mb/s to nie będzie problemów przy graniu w grę, która korzysta z chmury? Jak to jest..

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 21.06.2013 o 13:02, oxygar napisał:

No właśnie, czy jeżeli pobieram z prędkością 1 Mb/s to nie będzie problemów przy graniu
w grę, która korzysta z chmury? Jak to jest..

Zanim znieśli ograniczenie DRM to powiedzieli, że do komfortowego korzystania ze wszystkich możliwości Xbox One wystarczy łączę 1,5 mbit.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 21.06.2013 o 13:04, ww3pl napisał:

> No właśnie, czy jeżeli pobieram z prędkością 1 Mb/s to nie będzie problemów przy
graniu
> w grę, która korzysta z chmury? Jak to jest..
Zanim znieśli ograniczenie DRM to powiedzieli, że do komfortowego korzystania ze wszystkich
możliwości Xbox One wystarczy łączę 1,5 mbit.


Śmiesznie by było, gdyby jednak liczne grono osób, które będzie miało nowego Xboxa nie skorzystało na chmurze. Trzeba przyśpieszyc neta.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Zaloguj się, aby obserwować