Zaloguj się, aby obserwować  
Gram.pl

Titanfall bez kampanii dla jednego gracza, bo "niewielu takowe kończy"

86 postów w tym temacie

Dnia 22.06.2013 o 10:41, Lucas162 napisał:

Już widzę te 5%.. Przesadził trochę. W jakieś 30% jestem w stanie uwierzyć, ale na pewno
nie 5

Pamiętaj, że wcześniej pracowali przy Call of Duty, gdzie seria Modern Warfare jednak przyciągała dziesiątki milionów (!) tylko i wyłącznie do multi, więc w przypadku ich własnych doświadczeń raczej nie przesadził.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Jak twórcy robią słabe gry, to niech się potem nie dziwią, że mało osób je kończy. Dobre gry (nawet takie 60h+) można przechodzić kilka razy. Warunek jest jeden - gra ma być naprawdę dobra i wciągająca.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Takie podejście psuje rynek gier komputerowych. Widać to na przykładzie COD. Mają podobne podejście, dając ludziom 4-5h kampanię w singlu. Niedługo będą istnieć jedynie gry multi, bo w końcu FPS''y to jedyny słuszny gatunek... ŻAŁOSNE

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

HAHAHA. Dobry żart panie Zampella. Tu wychodzi szydło z worka, bo w końcu się okazuje jakiej jakości są kampanie singleplayer w waszych "Modern Shooterach". Zaraz pokażę przykłady.

Borderlands 2, gra NIEPORÓWNYWALNIE dłuższa od nawet kliku części CoD razem wziętych (dla mnie jeden playthought zajął 45 godzin) - wg. Steama grę zakończyło 36,4% graczy

Inny przykład: Bioshock Infinite. Gra wyłącznie singleplayer... 48,7%!

Spec Ops: The Line. Gra ma i singleplayera i multi... 49,1%...

Buuuuuuu....

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ale WIĘKSZOŚĆ i tak nie kończy gier... Przykre, sam mam 13 tytułów czekających cichutko na półce, jakieś trzy razy tyle w wersji cyfrowej, kilkanaście planowanych zakupów klasyków których pewnie tez nie ukończę ze względu na zbyt drastyczny krok w przeszłość odnośnie grafiki i mechaniki.

Dobrze że tracą czasu na single-player. Jeśli chcą zaserwować coś pokroju MMO to jest to najlepsze wyjście.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

To, że Borderlands jest dłuższe nie znaczy, że jest to kampania dobrej jakości. Hack''n''slashe są nudne ;F.

A Spec Ops akurat jest grą na kilka godzin :D.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Jeśli miało by to oznaczać, że multi będzie wypieszczone to O.K.
O ile w serię MW przyjemnie mi się grało, to kampanię singlową w BF3 uważałem już za totalnie niepotrzebną.
Czasem lepiej skupić się na jednej rzeczy niż próbować złapać za ogon więcej srok niż ma się rąk.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 22.06.2013 o 11:42, NBlast napisał:

Borderlands 2, gra NIEPORÓWNYWALNIE dłuższa od nawet kliku części CoD razem wziętych
(dla mnie jeden playthought zajął 45 godzin) - wg. Steama grę zakończyło 36,4% graczy
Inny przykład: Bioshock Infinite. Gra wyłącznie singleplayer... 48,7%!
Spec Ops: The Line. Gra ma i singleplayera i multi... 49,1%...

Ej, ale to chyba logiczne, że jeżeli gra NIE MA dobrego multi, a ma singla, to więcej ludzi skończy singla? CoDy miały dobre multi i większość ludzi kupowała je dla multi. Titanfall jest robiony pod multi i większość ludzi kupi go dla multi.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 22.06.2013 o 11:00, ww3pl napisał:

Pamiętaj, że wcześniej pracowali przy Call of Duty, gdzie seria Modern Warfare jednak
przyciągała dziesiątki milionów (!) tylko i wyłącznie do multi, więc w przypadku ich
własnych doświadczeń raczej nie przesadził.

Tylko i wyłącznie? Przecież to CoD zapoczątkował filmowo-liniowo-widowiskową kampanię dla pojedynczego gracza. A single z pierwszego Modern Warfare był jak dla mnie jednym z najlepszych wśród FPSów.

Prawda jest taka, że jak ktoś robi nudną i nijaką kampanię (Battlefield 3, MW3 - o ile z pierwszego MW pamiętam każdą misję, to z 3 pamiętam tylko upadającą wieżę Eiffla i coś tam z samolotem), to nikomu się w to nie chce grać. Ja jestem zawiedziony.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

> To, że Borderlands jest dłuższe nie znaczy, że jest to kampania dobrej jakości. Hack''n''slashe
> są nudne ;F.
>
> A Spec Ops akurat jest grą na kilka godzin :D.

Nie wiem, co miałeś na celu, ale właściwie sie jszcze bardziej podkopałeś... Załóżmy, że te 5% tylko kończy Singla w MSFPSach, mimo, że trwa zwykle 5 godzin. Borderlands 2 mimo, że ma znacznie dłuższą i bardziej wymagającą kampanię, kończy więcej ludzi... I co tu jest lepsze?

Spec Ops jest przykładem Militarnego szutera, który też nie ma dłgiej kampanii, ale jest ona rewelacyjnej jakości - efekt: więcej osób przechodzi Singla...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 22.06.2013 o 13:01, NBlast napisał:

Nie wiem, co miałeś na celu, ale właściwie sie jszcze bardziej podkopałeś... Załóżmy,
że te 5% tylko kończy Singla w MSFPSach, mimo, że trwa zwykle 5 godzin. Borderlands 2
mimo, że ma znacznie dłuższą i bardziej wymagającą kampanię, kończy więcej ludzi... I
co tu jest lepsze?

Borderlands 2 to nie czysty military shooter. Poza tym, skąd wiesz, czy te 36% skończyło Borderlandsy w singlu?

Dnia 22.06.2013 o 13:01, NBlast napisał:

Spec Ops jest przykładem Militarnego szutera, który też nie ma dłgiej kampanii, ale jest
ona rewelacyjnej jakości - efekt: więcej osób przechodzi Singla...

Ta, ale Spec Opsy "nie miały" multi, a poza tym:
"Spec Ops: The Line ended up selling fewer than 250,000 copies and a complete flop to the expectations and numbers 2K Games and Take Two were expecting."

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 22.06.2013 o 12:50, Madoc napisał:

Tylko i wyłącznie? Przecież to CoD zapoczątkował filmowo-liniowo-widowiskową kampanię
dla pojedynczego gracza. A single z pierwszego Modern Warfare był jak dla mnie jednym
z najlepszych wśród FPSów.
True, true - ale to, co działo się później, nawet jeśli niektórym Black Ops się podobał, w kwestii liczb jednak przemawia o przewadze multi.
Prawda jest taka, że jak ktoś robi nudną i nijaką kampanię (Battlefield 3, MW3 - o ile
z pierwszego MW pamiętam każdą misję, to z 3 pamiętam tylko upadającą wieżę Eiffla i
coś tam z samolotem), to nikomu się w to nie chce grać. Ja jestem zawiedziony.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 22.06.2013 o 13:01, NBlast napisał:

Nie wiem, co miałeś na celu, ale właściwie sie jszcze bardziej podkopałeś... Załóżmy,
że te 5% tylko kończy Singla w MSFPSach, mimo, że trwa zwykle 5 godzin. Borderlands 2
mimo, że ma znacznie dłuższą i bardziej wymagającą kampanię, kończy więcej ludzi... I
co tu jest lepsze?


Weź pod uwagę też takie rzeczy jak grono odbiorców (tj. jego rozmiar) i inne. Statystyki czasem ciężko się czyta :P.

Dnia 22.06.2013 o 13:01, NBlast napisał:

Spec Ops jest przykładem Militarnego szutera, który też nie ma dłgiej kampanii, ale jest
ona rewelacyjnej jakości - efekt: więcej osób przechodzi Singla...


Kampania Spec Ops wcale nie jest rewelacyjnej jakości. Typowy post-gearsowy shooterek z typową dla post-gearsowatości nikłą ilością urozmaiceń gameplayu.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Zaloguj się, aby obserwować