Zaloguj się, aby obserwować  
Gram.pl

To gracze zadecydują, jak będą się bawić w Rust, nie mechanika

6 postów w tym temacie

Małgorzata Trzyna

Garry Newman z Facepunch Studios powiedział, że nie chce narzucać graczom ograniczeń w Rust – jego najnowszej, sandboksowej produkcji, stanowiącej ciekawe połączenie gier DayZ, Minecraft i S.T.A.L.K.E.R..

Przeczytaj cały tekst "To gracze zadecydują, jak będą się bawić w Rust, nie mechanika" na gram.pl

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ci, którzy będą mieli dość ginięcia, będą mogli zacząć budować miasto, a jego członków wyposażyć w wyróżniające ich odzienie.

Ciekawe jak sobie wybuduja to miasto skoro beda caly czas ginac. Prym beda wiedli gracze siedzacy non-stop w grze. Beda rozdawac karty i sie emocjonowac, ze kogos zaorali. Dla rozsadnych graczy nie ma tam miejsca.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dzis nie ma żadnego sensu z robienia takich gier, gdzie można w każdej chwili zabić kogokolwiek. Mamy ufać 10-16 sto latkom?

Ogółem gra zapowiada się dosć smakowicie (Stalker + Minecraft = Epic?). Ciekawe czy będzie artifact hunting, jeśli tak to już widze wszystkich obstawiających wszystkie zony w których są artefakty, by tylko poczekać aż ktoś podejdzie.

Samemu nie ma po co w to grać, zginiemy pod przyciskiem albo "hitmanów", albo dzieci/bandytów z wyboru. Lub Monolith i Merców.

Niestety, dziś hardcore''owe gry wcale nie są dla hardcoreowych graczy, którzy szukają co-opa. Zgadnijcie jaka seria gier to zmieniła?

Garry udowonił, że potrafi zrobić dobrą grę, ale nie potrafi sam jej dobrze pokierować po jej wydaniu. Mam nadzieję, że tą jakoś przypilnuje.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Zaloguj się, aby obserwować