• 0
Zaloguj się, aby obserwować  
Donalt

Company of Heroes 2 - brak bonusów

Pytanie

Zamówiłem u państwa pre-order gry Company of Heroes 2 i chciałbym zawiadomić iż nie otrzymałem zawartych z grą bonusów tj. dodatkowych generałów po obu stronach konfliktu, ani też nowych skórek ( po 1 dla frakcji ). Theatre of War działa prawidłowo. Chciałbym też zwrócić uwagę, że otrzymałem grę w angielskiej wersji językowej, a nie w polskiej. Zamówiłem "Company of Heroes 2 + bonusy - wersja cyfrowa" ok. tydzień przed premierą gry.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

2 odpowiedzi na to pytanie

  • 0

Polecam skontaktować się bezpośrednio ze sklepem, za pomocą formularza (tylko warto pamiętać o podaniu numeru zamówienia w przeznaczonym do tego okienku, to powinno znacząco przyspieszyć pomoc):

http://www.gram.pl/kontakt_formularz.asp?r=4

Dobrym pomysłem może być również nakreślenie problemu w wątku konsula zajmującego się dystrybucją gier drogą cyfrową:

http://forum.gram.pl/forum_post.asp?tid=81832&u=26

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
  • 0
Dnia 25.06.2013 o 16:02, Donalt napisał:

Zamówiłem u państwa pre-order gry Company of Heroes 2


Na forum pomocy technicznej na takie cos raczej odpowiedzi nie uzyskasz, bo to dziala bardziej na zasadzie "samopomocy". Najlepiej zadaj to pytanie tu -> http://forum.gram.pl/forum_post.asp?tid=35166&u=13073 lub skontaktuj sie z BOKiem.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość
Temat jest zablokowany i nie można w nim pisać.
Zaloguj się, aby obserwować