Zaloguj się, aby obserwować  
Gram.pl

Trzymająca w napięciu przechadzka po bazie na Księżycu - gameplay z survival horroru Routine

12 postów w tym temacie

Mateusz Stanisławski

Zapowiedziana blisko rok temu przygodówka Routine przypomina o sobie naprawdę porządnym gameplayem. Dla fanów gier z serii Penumbra czy Amnesia to seans absolutnie obowiązkowy.

Przeczytaj cały tekst "Trzymająca w napięciu przechadzka po bazie na Księżycu - gameplay z survival horroru Routine" na gram.pl

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Mnie osobiście wbiło w fotel ! jak na alphe to imponująco i klimatycznie to wszystko wygląda! działa na Unreal Engine, ale na którym? na 3 czy już na 4 ?? Mimo wszystko czekam !!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ta gra nie jest ladna....JEST PRZEPIEKNA!!!! Mam nadzieje ze motyw z dyskietkami 3,5'''' w kosmosie powroci (wczesny trailer takie cos reklamowal). PROJEKT SUPER SIE ROZWINAL!!! Zastowsowanie cienia i swiatla wprost idealne! MNIAM :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Łoł, jeśli to jest zbudowane na Unreal Engine 4 to właśnie tak powinna wyglądać prezentacja możliwości tego silnika. Jeśli to jest robione na UE3, no to twórcy UE4 powinni się ostro wstydzić.

Tak czy owak, wygląda jak połączenie Dooma, Penumbry i w pewnym sensie HL2. Po prostu miodzio.
To co jeszcze bardzo mi się podoba w tej grze jest odpowiednia dawka strachu, nie prowadzi do zawałów jak Amnesia, ale potrafi nieźle przyspieszyć puls tak jak Penumbra.
Trzymam mocno kciuki !

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

> Łoł, jeśli to jest zbudowane na Unreal Engine 4 to właśnie tak powinna wyglądać prezentacja
> możliwości tego silnika. Jeśli to jest robione na UE3, no to twórcy UE4 powinni się ostro
> wstydzić.
>
> Tak czy owak, wygląda jak połączenie Dooma, Penumbry i w pewnym sensie HL2. Po prostu
> miodzio.
> To co jeszcze bardzo mi się podoba w tej grze jest odpowiednia dawka strachu, nie prowadzi
> do zawałów jak Amnesia, ale potrafi nieźle przyspieszyć puls tak jak Penumbra.
> Trzymam mocno kciuki !

Hej. To tylko 4 minuty gameplayu, być może twórcy nie pokazali w nim wszystkich sztuczek. Zawały mogą być wciąż przed nami. Mnie przeraziła scena w kanałach. Gdy w grach coś mnie ściga, moje nogi dosłownie dostają niekontrolowanych skurczy. Natomiast końcówka z drabiną...*masuje nogi*

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

> Mnie osobiście wbiło w fotel ! jak na alphe to imponująco i klimatycznie to wszystko
> wygląda! działa na Unreal Engine, ale na którym? na 3 czy już na 4 ?? Mimo wszystko czekam
> !!
To UE 3 :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Lubię Amnesię, lubię Penumbrę ale to jakoś na mnie zbyt wielkiego wrażenia nie zrobiło. Może kolejne zajawki odkryją nieco więcej. No i oby jak najmniej w tym Dead Space''a ponieważ ten temat już mi się przejadł.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Zaloguj się, aby obserwować