Zaloguj się, aby obserwować  
Gram.pl

Ukochane przez fanów mapy Caspian Border i Operation Metro zostaną odświeżone w Battlefield 4?

45 postów w tym temacie

Rozumiem Karkand, bo to mapa legenda, tak samo Wake Island. Ale Metro to istny kamp farm fest. A Caspian nudy w trzy cholery. BF3 jakoś mapami się nie wyróżniał specjalnie. Najlepsze nadal ma imo dwójka.

A to, że ludzie kupią to co już mają to akurat szeroki temat jest...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 26.06.2013 o 15:59, koszek napisał:

Zacząłem grać od BF1942 problem w tym, że ledwo wydali ostatnie dodatki do BF3 a tu już
kolejna część. Jasne wydają średnio co 2 lata ale spodziewałem się większych zmian. BF4
wygląda jak lekko podrasowana trójka. A to za mało żeby przkeonac mnie do zakupu. Masz
w zupełności racje co do systemu zniszczeń. Powinni w metrze zrobić coś takiego by była
możliwość rozwalenia dachu i wyjścia górą. To byłoby coś.


Ciężko wymagać od gry na tym samym silniku (wiadomo, że fb 2 i fb3 to ewolucja, a nie rewolucja i równie dobrze mogłyby się nazywać 2.0 i 2.1), osadzonej w mniej więcej tych samych czasach aby się różniła jakoś specjalnie od poprzedniczki. IMO nawet jeśli to będzie tylko usprawniony bf3 z tymi wszystkimi dodatkami to biorę w ciemno. (no może trochę przesada, czekam na betę a ewetualnie jak będę brał pre order to z tydzień przed premierą jak będzie masa informacji)

Dnia 26.06.2013 o 15:59, koszek napisał:

> Ja tam raczej czytałem na necie opinie graczy, że Operation Metro to była jedna
z najgorszych
> map :S

To tylko potwierdza, że "opinie graczy" z forów dyskusyjnych/komentarzy można totalnie
zignorować - nie mają one bowiem NIC wspólnego z rzeczywistością. Ot bicie piany przez
jakiś margines.
Gdy jeszcze grałem w BF3, była tylko jedna mapa, na która było ciężko wbić i z która
serwery były wypchane po same brzegi - metro. Była to też jedyna mapa, przy której NIGDY
nie było problemu z niedoborem graczy.



To tylko potwierdza jacy gracze (jak ty) niszczą tą serię... tępe bieganie za fragami (a właściwie nie bieganie tylko stanie i spamowanie m320/rpg) w tunelowej mapie, z której punkty a i c mogliby w ogóle wywalić i zrobić spawny po dwóch stronach B... i śmiesz twierdzić, że każdy kto nazywa tą mapę beznadziejną "bije pianę"? W tej grze nie chodzi o fragi/punkty, mogliby je wywalić w cholerę a wtedy metro świeciłoby pustkami a gimbusiarnia poszła grać w coś innego.

Dnia 26.06.2013 o 15:59, koszek napisał:

Buahahah. I wszyscy znowu będą z uśmiechem na twarzy płacić za coś, co już mają.

co Ci do tego na co ktoś wydaje swoje pieniądze?

Dnia 26.06.2013 o 15:59, koszek napisał:

ta ciekawe czy chociaż system zniszczeń ulepsza


Na jednych mapach jak szanghaj będzie ograniczona i będzie można zniszczyć tylko budynki, które devi pozwolą zniszczyć. Na mapach z mniejszymi budynkami ma być jak w bc2.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Nie jestem przekonany, że należy odświeżać mapy, które mają niecałe 2 lata :D
Zaczynałem grę w BF3 na Metro - można bardzo szybko nabijać punkty medykiem i awansować. Ale poza tym mapa jest dość słaba - zbyt łatwo lepsza strona może całkowicie zniszczyć tą słabszą :D Poza tym głownie prowadzi się na niej wojnę pozycyjną, co szybko może znudzić.
Ja bym chętnie zobaczył w BF4 mapy z BC2, al podejrzewam, że dadzą je dopiero w DLC do BC3 :D Zagrać ponownie na Valparaiso Village, Arica Harbor, czy też Nelson Bay - to by było coś :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 26.06.2013 o 17:43, czopor napisał:

co Ci do tego na co ktoś wydaje swoje pieniądze?


Tu chodzi o to, że tak jak Activision zaczęło sprzedawać ''powtórkowe'' mapy za grube dolary, tak teraz EA będzie robić to samo.

I się zacznie tak w większości gier, bo firmy będą widzieć, że ludzie się dają nabierać.

I wtedy obudzisz się z ręką w nocniku, bo sam zaczniesz narzekać (za późno).

''Rozwalanie branży'' - mówi ci to coś?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

> co Ci do tego na co ktoś wydaje swoje pieniądze?

Niech sobie kazdy wydaje kase na co chce, tego sie nie czepiam i mnie to nie obchodzi. Obchodzi mnie jednak to, ze przez dobra sprzedaz badziewia inni producenci zaczynaja wydawac rowniez chlam, ktory sie dobrze sprzeda, zaczynaja dobre serie przerabiac na gowno, ktore nastepnie zalewa caly rynek. I tym sposobem mnie to tez dotyka, bo nie mam w co grac. I jest szkodliwe dla rynku jako calosci, bo jest mala roznorodnosc tytulow, wszystko przerobione na strzelanki ktore sie dobrze sprzedaja.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

BF3 nie miał jakiś wyjątkowo świetnych map, ale tak jak piszesz, ponownie zobaczyć mapy z Bad Company 2 to by było coś, choćby takie jak Zatoka Nelsona, Port Arica, Laguna Alta, Kanał Panamski czy Pustynia Atakama.
Niestety, ale wydaje mi się, że mapy takie jak np. Zatoka Nelsona są po prostu zbyt małe, aby je umieścić w BF4 i będzie trzeba na nie czekać co najmniej do nowego Bad Company.

Wracając do Second Assault, to chciałbym zobaczyć Wyspę Chark i może Kaspijską Granicę, reszta jest mi obojętna.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 26.06.2013 o 18:43, Numenpl napisał:

muszę przyznać rację że mapy w BC2 były lepsze jeśli chodzi o design

W BC2 mapki były dużo mniejsze od tych co w BF3, więc nie ma co ze sobą ich porównywać.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Akurat aż takie wielkie mapy w BF3 nie są wbrew pozorom i w dodatku Mapy z BF3 w większości przypadków są fatalnie zaprojektowane przez co Dystans nie gra takiej roli bo wiele przypomina mapy z BC2. Nawet te liniowe z BF3 gdzie mamy punkty w lini nie wydają się większe niż te z BC2.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ja miałem ponad rok przerwy w graniu w BF3, wróciłem z okazji darmowego CQ. Co mogę powiedzieć? O większości map z podstawki zwyczajnie zapomniałem. Tymczasem miejscówki z BC2 pamiętam doskonale!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Większość map w bc2 była małych i tunelowych. Niech sobie zostawią takie mapy dla serii bc i oby jak najmniej ich w bf4.


Co do newsa - jakkolwiek metro/caspian są oblegane, to z tego co już wiem wypowiedź jest wyrwana z konktekstu, temat ogólnie się toczył o mapach z różnych serii a wszyscy się rzucili jakby to było oficjalne info. (tym bardziej potwierdza to po tym szale usunięcie tej wiadomości)

Ankieta nie jest ankietą DICE tylko jakiegoś youtubera.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

wstawianie map z bf3 jest apsurdem poniewaz za mało czasu mineło od premiery bf3 .
mam ochote na caspiana to odpale po prostu bf3 i koniec

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 26.06.2013 o 19:25, czopor napisał:

Większość map w bc2 była małych i tunelowych. Niech sobie zostawią takie mapy dla serii
bc i oby jak najmniej ich w bf4.


Ale były ciekawie zaprojektowane :D W dodatku kilka z nich było dość sporych, choćby Pustynia Atacama, Oaza, czy też Heavy Metal :D
Przede wszystkim miały coś w sobie, czego nie można powiedzieć o tych wielkich mapach z BF3 :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

I dlatego te wlasnie mapki (z BC2) powinny zostac odszlifowane (i moze delikatnie rozciagniete), przynajmniej tyle by zrobili dla fanow serii. A tak nowy Battlefield zwisa mi juz kalafiorem, nie ma w nim zbyt wiele substancji- czas przerzucic sie na cos innego;

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 26.06.2013 o 20:01, pawbuk napisał:

> Większość map w bc2 była małych i tunelowych. Niech sobie zostawią takie mapy dla
serii
> bc i oby jak najmniej ich w bf4.

Ale były ciekawie zaprojektowane :D W dodatku kilka z nich było dość sporych, choćby
Pustynia Atacama, Oaza, czy też Heavy Metal :D
Przede wszystkim miały coś w sobie, czego nie można powiedzieć o tych wielkich mapach
z BF3 :D


co z tego, że mapa spora jak przestrzeń mało wykorzystywana? to tak samo jak caspian - mapa niby duża tylko flagi upchane na środku więc połowa terenu nie nadaje się do niczego, ot czasem pelotka pojeździ lub helka wyląduje. Dziękuję za takie mapy.

zresztą, ciekawie zaprojektowane? tunel, tunel, tunel.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 26.06.2013 o 20:30, Szczena42 napisał:

Z serii "Jak wydoić graczy z kasy dwa razy za to samo"


z serii "stoją nade mną z bronią i każą mi kupić oraz wypisywać głupoty na forum"

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Jeśli akurat chcę pograć piechotą (medyk i wsparcie), to nie potrzebuję map 50x50 kilometrów, bo dotarcie z jednego punktu do drugiego zajmie mi mnóstwo czasu :D
To jest problem z wielkimi mapami - jak akurat nie ma w pobliży jakiegoś pojazdu, to koniec :D
Często jest też tak, że jeśli akcja przenosi się akurat na drugi koniec mapy, to różne pojazdy szybko tam lecą, a piechota zostaje :D
Moim zdaniem w BC2 ten balans pomiędzy mapami odpowiednio małymi dla piechoty i dostatecznie dużymi dla pojazdów był zachowany :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Aha byl bym zapomnial: i mapy z BC1 :D Niektore byly po prostu cudne, gdyby je nieco dobalansowac to juz by mnie kupili. Maja jeszcze szanse, ale poniewaz bardzo chca byc jak konkurencja to moze im sie niefortunnie nie udac. Ale co tam, kiedys beda to do chipsow wrzucac to sie kupi po taniosci :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Zaloguj się, aby obserwować