Zaloguj się, aby obserwować  
Gram.pl

Wystartowała zbiórka na polski projekt Blood and Rust - duchowego następcę Arcanum

21 postów w tym temacie

Małgorzata Trzyna

Blood and Rust ma być grą cRPG w cyberpunkowych klimatach, której akcja będzie toczyć się w świecie zwanym Anihilatium, gdzie nie ma już miejsca na współczucie ani moralność.

Przeczytaj cały tekst "Wystartowała zbiórka na polski projekt Blood and Rust - duchowego następcę Arcanum" na gram.pl

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Tylko duchowy następca? Szkoda że nie powstał pełnoprawny sequel, ale arcanum był zbyt skomplikowany, graficznie brzydki i niestety nie odniósł sukcesu.

P.S. W dziwnych czasach żyjemy, zbiera się kasę na powstanie gier, a ludzie na świecie głodują i prawie wszystkich to wali :(

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Arcanum to również genialna fabuła (a przynajmniej sposób jej prowadzenia) i ciekawy świat, nie tylko "magyia" (czy jak to oni napisali na pudełku) i technologia. Zobaczymy, czy twórcy mają jakiś ciekawy pomysł, czy tylko łączą modne ostatnie nurty.

Arcanum miał mieć sequel, grając magiem nie był wcale skomplikowany (jak na tamte czasy), a co do brzydoty- no fakt... ale za to miał klimat :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Chwileczkę... skoro brak elektryczności=>brak cybernetyki=>brak cyberpunka - chyba, że źle rozumuję...

Z drugiej strony: Rozwój techniki parowej=>steampunk Tak bym obstawiał ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

> Tylko duchowy następca? Szkoda że nie powstał pełnoprawny sequel, ale arcanum był zbyt
> skomplikowany, graficznie brzydki i niestety nie odniósł sukcesu.
>
> P.S. W dziwnych czasach żyjemy, zbiera się kasę na powstanie gier, a ludzie na świecie
> głodują i prawie wszystkich to wali :(

nie slyszalem zeby ludzie głodowali ? gdzie ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Cały profil ich projektu na IndieGoGo jest napisany bardzo nieporadnym angielskim, aż mnie oczy bolą jak na to patrzę. Ludzie nie będą chcieli finansować gry której twórcy nie są nawet w stanie napisać poprawnie prośby o jej sfinansowanie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 28.06.2013 o 17:54, Frosthark napisał:

Cały profil ich projektu na IndieGoGo jest napisany bardzo nieporadnym angielskim, aż
mnie oczy bolą jak na to patrzę. Ludzie nie będą chcieli finansować gry której twórcy
nie są nawet w stanie napisać poprawnie prośby o jej sfinansowanie.


Dokładnie o tym myślałem.

" kinds of materials, sounds, drawings are used in the project. " Domyślam się, że chodzi tu o różne rysunki i dźwięki użyte w grze (cale po co na co mi to?). Ale nie mówcie, że to jest poprawny angielski.

" List of distinguished person appearing at the end of the game " Ponownie, mogę się domyślić, że nazwisko znajdzie się na jakiejś liście podziękowań.

" You will be entered on the special list of PC games as its producer" Znowu domyślam się o co chodzi ale poprawny angielski to to nie jest.

" You will execute the project you will be devise your own side tasks that will be used in the project " Tu to już nawet nie wiem o co chodzi...

Niech nikt mi nie zarzuca, że się czepiam, ale to jest angielski na poziomie podstawówki. Proszą społeczność o ponad ćwierć miliona dolców a nawet nie potrafią jakiemuś studentowi 200zł zapłacić za tłumaczenie. Jak to ma świadczyć o możliwej jakości finalnego produktu? Nie potrafią, nie chce im się - to wyjazd na wspieram.to, tam nikt ubogiego angielskiego nie będzie wypominał.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

" You will execute the project you will be devise your own side tasks that will be used in the project " - chodzi o to, że wprowadzą zadanie poboczne wymyślone przez wpłacającego kasę.

Zgadzam się źle to wygląda a nawet google tłumaczy to zdanie w dziwacznej formie. Mimo to trzymam za nich kciuki 1$ na chwile obecną mają :)

> > Cały profil ich projektu na IndieGoGo jest napisany bardzo nieporadnym angielskim,
> aż
> > mnie oczy bolą jak na to patrzę. Ludzie nie będą chcieli finansować gry której twórcy
>
> > nie są nawet w stanie napisać poprawnie prośby o jej sfinansowanie.
>
> Dokładnie o tym myślałem.
>
> " kinds of materials, sounds, drawings are used in the project. " Domyślam się, że chodzi
> tu o różne rysunki i dźwięki użyte w grze (cale po co na co mi to?). Ale nie mówcie,
> że to jest poprawny angielski.
>
> " List of distinguished person appearing at the end of the game " Ponownie, mogę się
> domyślić, że nazwisko znajdzie się na jakiejś liście podziękowań.
>
> " You will be entered on the special list of PC games as its producer" Znowu domyślam
> się o co chodzi ale poprawny angielski to to nie jest.
>
> " You will execute the project you will be devise your own side tasks that will be used
> in the project " Tu to już nawet nie wiem o co chodzi...
>
> Niech nikt mi nie zarzuca, że się czepiam, ale to jest angielski na poziomie podstawówki.
> Proszą społeczność o ponad ćwierć miliona dolców a nawet nie potrafią jakiemuś studentowi
> 200zł zapłacić za tłumaczenie. Jak to ma świadczyć o możliwej jakości finalnego produktu?
> Nie potrafią, nie chce im się - to wyjazd na wspieram.to, tam nikt ubogiego angielskiego
> nie będzie wypominał.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dużo ludzi sądzi, nie jeden z was też tu pisze iż Arcanum było zbyt skomplikowane i szpeciło grafiką. Oczywiście ile ludzi tyle gustów, aczkolwiek Arcanum było najlepszą grą w jaką kiedykolwiek grałem. Dzisiaj większość gier jest zachwalana gdyż nie ma fabuły liniowej i można podejmować własne decyzje a prawda jest taka, że w większości tych gier zakończenie i tak jest jedno. Arcanum prawdopodobnie było jedno z pierwszych najbardziej nie skomplikowanych, lecz rozbudowanych gier i nie o szpetnej grafice, ale takiej która w 100% oddawała klimat tej gry. Soundtrack może nie był wybitny ale był naprawdę na wysokim poziomie. Ludzie narzekający na oprawę graficzną Arcanum mogą śmiało narzekać na grafikę Diablo II, nie widzę różnicy.

Ludzie tworzący projekt Blood and Rust muszą się bardzo postarać, bo sądzę, że nawet dla dzisiejszych, większych i bardziej znanych firm stworzenie tej gry na nowo byłoby nie lada wyzwaniem. Niech tego nie spieprzą.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Arcanum było grą "brzydką"? Czyście się szaleju najedli? To jeden z najlepszych przykładów na to, jak uzyskać świetne rezultaty przy niesamowicie skromnym budżecie.
http://i877.photobucket.com/albums/ab332/Crawlscreens/Avernum/Screenshot-2010_08_2018_03_18.jpg
http://gfx.gaminator.tv/data/screen/1584/826/7532-2.jpg
http://splay.pl/wp-content/uploads/2013/02/arcanum.jpg
Grafika doskonale oddaje ducha przedstawionej w grze epoki fin de siecle''u.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Nie mylcie archaicznego z brzydkim panowie.

A ten projekt z indiegogo wygląda... amatorsko. Nie sądzę, żeby ludzie chcieli to wesprzeć, skoro twórcy nie potrafią odpowiednio napisać profilu do zbiórki Oo

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Zaloguj się, aby obserwować