Zaloguj się, aby obserwować  
Gram.pl

Ponad tysiąc modyfikacji pojazdów w GTA V

33 postów w tym temacie

Dnia 10.07.2013 o 12:37, Kraju napisał:

Kuloodporne opony? To będzie coś.
W końcu można będzie poczuć się jak ważna osobistość przemierzająca ulice miasta w swoim
samochodowym czołgu.

W GTA:VCS można było sobie kupić kuloodpornego Stretcha i chyba BF Injection.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 10.07.2013 o 16:17, Madoc napisał:

W GTA:VCS można było sobie kupić kuloodpornego Stretcha i chyba BF Injection.


To nie to samo. Kupić gotowy pancerny samochód, a zrobić go samemu to zupełnie dwa inne doznania. To drugie jest bardziej satysfakcjonujące. Przynajmniej na to liczę.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 10.07.2013 o 16:13, Ciekawski94 napisał:

A co było nie tak z GTA 3 na PC?


Haaaaa, a o czym cały czas mówimy?
Optymalizacja.

Skoro ludzie robili mody do GTA III, które usuwały efekt deszczu czy redukowały różnorodność przechodniów pokazywanych na ulicach, byle żeby zwiększyć FPS-y?

Pamiętam, jak po premierze PC odzywali się ''eksperci'', którzy usprawiedliwiali ówczesne horrendalne wymagania tym, że obszar gry jest duży. xD

Przy okazji - mam PC-ta z 2005 roku i mi GTA III wciąż w niektórych miejscach potrafi chrupać.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz komuś wciskać kit to nie mi, grałem w gta 3 jakiś czas po premierze na geforce 2mx 256ram i 750mhz athlon i nie narzekałem.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Toć cały czas o tym mówię, GTA IV miało loterię z PC-tami na których poszło (raz na wypasionych, raz na skamielinach), to samo było przy GTA III, co razem sami udowodniliśmy.

A że historia lubi się powtarzać - Vice City większe, bogatsze a lepiej zoptymalizowane, to samo widzę w GTA V.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Zawsze było mi szkoda kasy na tuning w San Andreas - auto zazwyczaj po kilku minutach i tak nadawało się jedynie do zezłomowania.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 10.07.2013 o 22:08, LESZ3u napisał:

Zawsze było mi szkoda kasy na tuning w San Andreas

Racja, pieniędzy w GTA zawsze na wszystko brakowało i trzeba było mocno oszczędzać.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 10.07.2013 o 22:02, Ciekawski94 napisał:

San Andreas było jeszcze większe a też grałem na tym samym sprzęcie co u góry więc mam
nadzieję, że będzie dobrze.


Ponieważ było lepiej zoptymalizowane niż GTA III.
VC i SA wyszły później, a chodziły lepiej, coś w tym jest, co nie?

@Madoc

Jeśli się zajmowało zadaniami pobocznymi (szczególnie przy przechodzeniu na 100%), pieniędzy było w brud.

Zresztą - w dzielnicy Mulholland od początku gry jest otwarty zakład bukmacherski, stawiasz całą kasę na x12 i jesteś 12 razy bogatszy. Jeśli przegrałeś - load game, spłukać i powtórzyć.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 11.07.2013 o 10:05, Cygi napisał:

Jeśli się zajmowało zadaniami pobocznymi (szczególnie przy przechodzeniu na 100%), pieniędzy
było w brud.

To była ironia, pieniędzy było tyle, że nie wiedziałem co z nimi robić, to tuningowałem co się dało.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Zaloguj się, aby obserwować