Zaloguj się, aby obserwować  
Gram.pl

Dishonored w Skyrimie? Modder potrafi

18 postów w tym temacie

"W tym miejscu nie sposób także nie przyznać racji twórcy DayZ - modowanie ma się dobrze."

Ta, bo Bethesda udostępniła potężny edytor do Skyrima. A jak nie ma edytora? To z reguły są to proste mody w stylu podmianka teksturek, zmiana parametrów broni itp. także trzeba być niezłym optymistą by twierdzić, że modowanie ma się dobrze. Kiedyś to praktycznie każda gra otrzymywała edytor bądź całe SDK. A dziś? Ech :(

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

> Podaj tytuły tych "każdych gier" z "kiedyś"

Praktycznie każda gra oparta na Unreal Engine, gry oparte na Source, gry oparte na idTech, dużo gier RPG.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dnia 17.07.2013 o 12:13, TobiAlex napisał:

Praktycznie każda gra oparta na Unreal Engine, gry oparte na Source, gry oparte na idTech,
dużo gier RPG.


To jednak jest jedynie niewielka czesc wszystkich gier, wiec Twoje stwierdzenie, ze "praktycznie kazda" gra miala edytor jest mocna przesada. Owszem, niektore tytuly go otrzymywaly, ale byly one w mniejszosci. I tak jest do dzis. Niektore firmy udostepniaja narzedzia do tworzenia modow, lecz wiekszosc tego nie robila i nie robi.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wielkie gratulacje dla autora! Naprawdę genialny mod - szczególnie moce Corvo robią niesamowite wrażenie. Fajnie, że niektórym się chce takie cuda robić :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

>
> > Praktycznie każda gra oparta na Unreal Engine, gry oparte na Source, gry oparte
> na idTech,
> > dużo gier RPG.
>
> To jednak jest jedynie niewielka czesc wszystkich gier, wiec Twoje stwierdzenie, ze "praktycznie
> kazda" gra miala edytor jest mocna przesada. Owszem, niektore tytuly go otrzymywaly,
> ale byly one w mniejszosci. I tak jest do dzis. Niektore firmy udostepniaja narzedzia
> do tworzenia modow, lecz wiekszosc tego nie robila i nie robi.

Nie jest przesadzona. Na pewno było tych gier o wiele więcej niż przez ostatnie powiedzmy 3 lata. A dziś nie robią tego z prostego powodu - DLC.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Jest przesadzona, bo choć może kiedyś tych edytorów było więcej, to jednak nie były one jakąś regułą. Może w RTS-ach czy innych strategiach.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

> Jest przesadzona, bo choć może kiedyś tych edytorów było więcej, to jednak nie były one
> jakąś regułą. Może w RTS-ach czy innych strategiach.

Nieważnie w jakim typie gry. Było ich o wiele więcej. Dziś nawet w RTSach nie ma.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

W Starcrafcie II jest :D. I nie zmienia to faktu, że choć było ich o wiele więcej, to twoje stwierdzenie, że były w "praktycznie każdej grze" nadal jest przesadzone.

Odpaliłem ten filmik i no cóż, nie sądziłem, że na "Drunken Whalera" reaguję już niemal alergicznie :P.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Łał. Wygląda naprawdę nieźle. Ciekawe, czy autor będzie to rozwijał dalej, może zamieniając animacje czarów na owe z Dishonored? Tak czy inaczej, świetny pomysł i świetne wykonanie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dnia 17.07.2013 o 12:25, TobiAlex napisał:

Nie jest przesadzona. Na pewno było tych gier o wiele więcej niż przez ostatnie powiedzmy
3 lata. A dziś nie robią tego z prostego powodu - DLC.


Widze, ze jestes wyznawca kultu "moja racja jest najmojsza", a jesli fakty nie pasuja do Twojej teorii, to znaczy, ze fakty maja problem. Kij z tym, ze stwierdzenie, iz kiedys "praktycznie kazda" gra miala edytor jest rownie prawdziwe, jak to, ze kiedys "praktycznie kazda" gra byla dobra. Ok. Niech Ci bedzie. Co ja tam wiem. Gram raptem niecale 30 lat dopiero... :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Nie karm trolli, nie karm fanbojów.. nie karm panie kolego powiadam ci :)
Btw warto dodać, że nawet jak nie ma edytorów to scena moderska jeśli tworzona przez zaawansowane grupy które siedzą w temacie rozkładania softu na czynniki pierwsze - poradzi sobie sama.

Do masy gier nie było edytorów a powstawały całe modyfikacje-molochy.
Chociażby SW:KOTOR 2 i Restored Content Mod.
Kwestia chęci i samozaparcia fan bazy danego tytułu.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

> > Podaj tytuły tych "każdych gier" z "kiedyś"
>
> Praktycznie każda gra oparta na Unreal Engine, gry oparte na Source, gry oparte na idTech,
> dużo gier RPG.

No...to wymieniaj te gry RPG.

Ja ci od razu powiem ze BG1 BG2 PS:T itd nie mialy edytorow

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

No ba, ja pamiętam swoje mody dźwiękowe do Tread Marks, State of War i Panic! Volcano. Nie podobało mi się oryginalne udźwiękowienie, to przerobiłem na własne :P.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 17.07.2013 o 12:35, TobiAlex napisał:

> Jest przesadzona, bo choć może kiedyś tych edytorów było więcej, to jednak nie były
one
> jakąś regułą. Może w RTS-ach czy innych strategiach.

Nieważnie w jakim typie gry. Było ich o wiele więcej. Dziś nawet w RTSach nie ma.


Dzis ogromna czesc RTSow ma edytor... nie wiem skad ty takie banialuki wynajdujesz

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Po co udostępniać narzędzia do edytowania i tworzenia modów jak można zrobić parę itemów i opchnąć je na Marketplace''ie za 1600MS Points. Tak to właśnie działa.
Spopularyzowanie DLC = Brak wsparcia dla moderów
Ale są wyjątki jak np. Bethestada

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Zaloguj się, aby obserwować