Zaloguj się, aby obserwować  
Lukol1

Icewind Dale II

1960 postów w tym temacie

jaki był dla Was najtrudniejszy do pokonania wróg w IWD II?? dla mnie Ynchytu Xvim w Odciętej Dłoni (jak źle napisałem to sorki :) )podchodziłem do niego chyba 15 razy (dla porównania Isair i Madae 5 razy :) ) i byłem bardzo zdziwiony jak go zabiłem że tak mało PD za niego dostałem

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 28.01.2006 o 19:18, mieczysław500 napisał:

dla mnie żadna walka nie była trudna :P


Nawet te w trybie Serce Furii 2-3 postaciami? No to gratuluję, podziel się z nami swoim geniuszem ;p

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 26.01.2006 o 13:26, Łukol napisał:

Nie wiem o co tu chodzi, ale mój kapłan poznał czary, które są "poza jego zdolnościami rzucania",
czy jakoś tak... Zaznaczam, że nie nosi on żadnej zbroi ani niczego, co by utrudniało rzucanie
czarów.

Taka sprawa jest że każda klasa magiczna opiera czary na jakiejś cesze, np. charyzma u czarownika u kapłana CHYBA mądrość - sprawdź se w informacji o postaci (czyli tam gdzie jest karta z siłą, zręcznośćia postaci, itd.). Wybierz informacje, potem klasy i kapłan i gdzieś tam powinno być to napisane)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

mam pytanie odnośnie przycisku odpedzanie nieumarłych...jestem już w 5 rozdziale i własnie zlikwidowałem licza, jednak dalej nie rozumiem na kogo niby ma działać to odpędzanie skoro truposze sobie z tego nic nie robią? zapewne samo przyciśnięcie nie wystarczy...więc jak skutecznie korzystać z tej umiejętności paladyna?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 02.02.2006 o 21:15, jacko napisał:

mam pytanie odnośnie przycisku odpedzanie nieumarłych...jestem już w 5 rozdziale i własnie
zlikwidowałem licza, jednak dalej nie rozumiem na kogo niby ma działać to odpędzanie skoro
truposze sobie z tego nic nie robią? zapewne samo przyciśnięcie nie wystarczy...więc jak skutecznie
korzystać z tej umiejętności paladyna?

Aby odpędzanie umarłych było skuteczne-musisz mieć dużo punktów charyzmy (im więcej-tym potężniejsze będzie odpędzanie)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 02.02.2006 o 21:15, jacko napisał:

mam pytanie odnośnie przycisku odpedzanie nieumarłych...jestem już w 5 rozdziale i własnie
zlikwidowałem licza, jednak dalej nie rozumiem na kogo niby ma działać to odpędzanie skoro
truposze sobie z tego nic nie robią? zapewne samo przyciśnięcie nie wystarczy...więc jak skutecznie
korzystać z tej umiejętności paladyna?

żeby dobrze odpędzać nieumarłych musisz być blisko nich i nie możesz wykonywać innej czynności (atakować,rozmawiać,itp.)im wyższy poziom paladyna lub kapłana tym potężniejsi nieumarli będą uciekać a nawet mogą zginąć na miejscu, na lisze ta umiejętność żadko działa bo są one potężniejsze :)
mam nadzieje że Ci pomogłem :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 02.02.2006 o 21:58, paweusz napisał:

Aby odpędzanie umarłych było skuteczne-musisz mieć dużo punktów charyzmy (im więcej-tym potężniejsze
będzie odpędzanie)

hmm o ile dobrze pamietam mam ich 18 lub 19 więc raczej sporo....

do goblin13>>
blisko nich byłem ale...młociłem je mieczem...więc to przez to nic nie działało ... a poziom paladyna to 9 ;-) mam nadzieję że jeszcze do końca gry spotkam jakiegoś umarlaka to to potrenuję ;-) (jeśli nie to zawsze pozostaje mi ID 2;-) jakis tam powinien chyba być..

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ja odpędzanie nieumarłych użyłem tylko w tym lesie, co trzeba było drogę znaleźć. Tak to się woóle nie przydało. Ale i tak paladyn to moja ulubiona postać :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 03.02.2006 o 12:55, Karlak napisał:

Ja odpędzanie nieumarłych użyłem tylko w tym lesie, co trzeba było drogę znaleźć. Tak to się
woóle nie przydało. Ale i tak paladyn to moja ulubiona postać :D

moja też :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

>(jeśli nie to zawsze pozostaje mi ID 2;-) jakis tam powinien chyba być..

Jeśli masz dodatek Serce Zimy, to gwarantuję Ci, że spotkasz jeszcze całą hordę nieumarłych. Jest tam taka wyspa... paladyn w sanktuarium, odpędzanie i heyah na wroga! Jedna postać może rozwalić prawie wszystkich przeciwników :-)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 03.02.2006 o 20:06, GanD napisał:

>(jeśli nie to zawsze pozostaje mi ID 2;-) jakis tam powinien chyba być..

Jeśli masz dodatek Serce Zimy, to gwarantuję Ci, że spotkasz jeszcze całą hordę nieumarłych.
Jest tam taka wyspa... paladyn w sanktuarium, odpędzanie i heyah na wroga! Jedna postać może
rozwalić prawie wszystkich przeciwników :-)

taaaa pamiętam tą wyspę :) ile to razy musiałem wczytywać grę heh najbardziej wkurzały mnie tam topielce :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

mam problem jak wchodze do ekwipunku to po kilku sekundach gra mi sie zatrzymuje i wychodzi do systemu i tak ciągle non stop zainstalowalem starsze stery i nic mam GeForce 6600 a i zainstalowałem najnowszy patch do gry wiec co mam zrobic zeby działało??

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 03.02.2006 o 20:06, GanD napisał:

Jeśli masz dodatek Serce Zimy, to gwarantuję Ci, że spotkasz jeszcze całą hordę nieumarłych.
Jest tam taka wyspa... paladyn w sanktuarium, odpędzanie i heyah na wroga! Jedna postać może
rozwalić prawie wszystkich przeciwników :-)

mam wgrane oba dodatki ;-) no i właśnie miałem o to zapytać - obecnie jestem w trakcie młócki braci Piquelion & reszta...a mam już 5 odznak moja najmniej rozwinięta postać ma 11 poziom i...właściwie mógłbym wejść w dodatek zanim skończę podstawę ale nie wiem jak autorzy potraktowali finał? czy jest jak w bg+ozwm kiedy to kończąc podstawę przechodzi się do dodatku w którym znowu trzeba wykonać ten sam finał??? czy też kończy się id i po finale wraca się do gry ?? acha ...wiem gdzie zacząć how...ale czy normalnie zgodnie z fabułą natrafię na początek wątku z tolm????
acha a odpędzanie własnie praktykuję ;-) u braciszków Ilmanthera sporo jest tych strażników ;-) i to samych nieumarłych - odpedzanie działa!!!;-)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

akurat tu dodatek trzeba robić przed główną walką. Zresztą z baldurem jeden było tak samo, misie dodatku robiło sie w trakcje gry w podstawke a nie po niej. aczkolwiek była też opcja wczytanie final save (tóż przed walką z saverockiem) i grania w dodatek (i stad ta podwójna walka u ciebie).

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 06.02.2006 o 19:52, sig. napisał:

akurat tu dodatek trzeba robić przed główną walką. Zresztą z baldurem jeden było tak samo,
misie dodatku robiło sie w trakcje gry w podstawke a nie po niej. aczkolwiek była też opcja
wczytanie final save (tóż przed walką z saverockiem) i grania w dodatek (i stad ta podwójna
walka u ciebie).


dlatego pytam...nie robiłem dwa razy finałowej walki!!! wcześniej wiedziałem jak jest więc najpierw przeszedłem podstawę aż po samą świątynię...a wtedy zacząłem dodatek. Jeśli i w id wszystko przed finałem się przechodzi to...wyczyszczę kompletnie kopalnię, zdobędę 6 odznake i śmigam do Kuldahar ;-)
acha...a co z ToLM????

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 06.02.2006 o 20:33, jacko napisał:

acha...a co z ToLM????


Coo, eee, nie, wcale nie trzeba przechodzić HoF wcześniej, można spokojnie po skończeniu podstawki i beż żadnej podwójnej walki (jak ktoś tak miał, to znak tego, że coś źle zrobił;). Jedynie gra w multi sprawia, że fiskus kradnie Ci prawie całą forsę, ale w solo nic się nie dzieje. ToLM przechodzisz w czasie HoF.

11lv... trochę niski, ale co tam, przynajmniej czeka Cię kilka wyzwań. A jak chcesz wyższy, to następnym razem od początku graj na najwyższym poziomie trudności (wadą tego rozwiązania jest to, że jak się wkręcisz, to potem gra jest zbyt prosta;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 07.02.2006 o 03:57, GanD napisał:

Coo, eee, nie, wcale nie trzeba przechodzić HoF wcześniej, można spokojnie po skończeniu podstawki
i beż żadnej podwójnej walki (jak ktoś tak miał, to znak tego, że coś źle zrobił;).

hmm to teraz mam dylemat...

Dnia 07.02.2006 o 03:57, GanD napisał:

ToLM przechodzisz w czasie HoF.


ok ;-) czyli wiem prawie wszystko...

Dnia 07.02.2006 o 03:57, GanD napisał:

11lv... trochę niski, ale co tam, przynajmniej czeka Cię kilka wyzwań. A jak chcesz wyższy,
to następnym razem od początku graj na najwyższym poziomie trudności (wadą tego rozwiązania
jest to, że jak się wkręcisz, to potem gra jest zbyt prosta;)

czasem już mi sie wydaje że jest prosto (gram na normalu), ale to kwestia szczęścia, przejścia baldurów i taktyki ...za drugim, trzecim razem po modyfikacji zaklęć, uzbrojenia udaje się ;-) i chyba o to chodzi?;-)
a co do pkt...alternatywą dla wyższego poziomu trudności może być "fabryka" expeków czyli np. ettiny plus niebieskie muchomorki...nic tylko wchodzić do nich, wybijać wychodzić i znowu wejście...proste, łatwe i przyjemne...exp też jest za nie w miarę dużo (szczególnie za ettiny!!!;-))
no i znowu pytanie przy okazji....w solucji ze ŚGK jest napisane że w dzielnicy rzemieślniczej leżą zwłoki rycerza a miecz który przy nim leży uszczęśliwi każdego paladyna...przeszperałem raz jeszczee dzielnicę (a za poprzednim razem kiedy w niej wybijałem minotaury także nie pamietam żadnych zwółok) i nic...czy ktoś wie o jaki miecz chodzi??? mój paladyn byłby zobowiązany ;-)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Utwórz konto lub zaloguj się, aby skomentować

Musisz być użytkownikiem, aby dodać komentarz

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto na forum. To jest łatwe!


Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Masz już konto? Zaloguj się.


Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować