Zaloguj się, aby obserwować  
Lukol1

Icewind Dale II

1960 postów w tym temacie

Dzień dobry wszystkim!

Jestem na Zachodniej Przełęczy i chciałabym przejść przez Andorę. I teraz - czy wybicie wszystkich w pień, to jedyny sposób, żeby tego dokonać? Może jakoś da się ubłagać tych nieugiętych druidów ( zaznaczam, że spacyfikowanie kultu wilkołaków nic tu nie dało )?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Pogadaj z Odeą i poproś o spotaknie z Illliumem. W trakcie rozmowy coś się wydaży. Poźniej aby pokonać bramę musisz posiadać conajmniej 25 odporności na zimno.
Przed wejsciem rzuć na tego toważysza czar stożek zimna i bariera powinna zniknąć.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Witam
Czy ktoś z was potrafi stworzyć lub wie kto może stworzyć szatę dla maga z ciągłym efektem podobnym do zaklęcia Akceleracji z BG2. Byłbym także wdzięczny za wskazanie narzędzi którymi ewntualnie sam moge taką szatę stworzyć. Infinity Engine editor pro 1.0.9 niestety nie radzi sobie z icewind dale II.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dzień dobry wszystkim!

Jestem na drugim poziomie Świątyni w Andorze i mam problem z dostaniem się do pomieszczenia, do którego prowadzą drzwi z napisem "Obejmij Mrok" :(

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 19.10.2005 o 14:35, Łukol napisał:

Dzień dobry wszystkim!

Dobry dobry

Dnia 19.10.2005 o 14:35, Łukol napisał:

Jestem na drugim poziomie Świątyni w Andorze i mam problem z dostaniem się do pomieszczenia, do którego prowadzą drzwi z napisem "Obejmij Mrok" :(

Czyli do tych gdzie znajduje się taki cień na scienie ?
Jeśli tak musisz tak ustawić lustra żeby wystrzelona błyskawica z pryzmatu trafiła w drzwi prowadzące do tej komnaty.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

>Jeśli tak musisz tak ustawić lustra żeby wystrzelona błyskawica z pryzmatu trafiła w drzwi prowadzące do tej komnaty.

Już próbowałam - nastawiłam pryzmat, wystrzeliłam błyskawicę, która trafiła dokładnie w TE drzwi i nic. Zastanawiam się, czy nie ma to czegoś wspólnego z ludźmi uwięzionymi za szkłem, których na razie oszczędziłam, mając nadzieję, że zdołam znaleźć sposób na ich odczarowanie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

mam pytanie. jakiś czas temu grałem w ID2 zrobiłem wszystki misjie w kuldahar, więc troche poziomów zrobiłem, i ani razu nie miałem możliwości podniesienia Siły czy inteligencji. czy to błąd wersji? jakiś patch trzeba zainstalować, czy się ktoś po prostu pomylił w tym temacie
pozdrawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 12.10.2005 o 12:49, Łukol napisał:

Jestem na Zachodniej Przełęczy i chciałabym przejść przez Andorę.
I teraz - czy wybicie wszystkich w pień, to jedyny sposób, żeby tego dokonać?

Po pierwsze niezwykle ważne jest jaką postacią rozmawiasz. Bardzo ważna jest również charyzma takiej postaci. Bywa że gadając inną osoba otrzymujesz prawie zupełnie rózne dialogi i inne możliwości przeprowadzania rozmowy. W kilku miejscach gra jest tak ustawiona, że rozmowę zaczyna przypadkowa postać z drużyny i dlatego nie należy nigdy do końca ignorować charyzmy żadnej z postaci.
W Andorze można rozwiązać wszystko w sposób zupełnie pokojowy (z jednym drobnym wyjątkiem).

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Zarówno BG II i IWD II mają liniowo fabułe. Co zreszto nie jest niczym niezwykłym w przypadku gier, "rozdziałowych", jednak IWD II ta liniowość jest dużo większa niż w BG II. Porównywanie BG II i IWD II mija się z celem bo gry należą do innych gatunków, opierają się na innych systemach.

Osobiście nie przepadam za 3 edycją D&D, dlaczego bo jej nie rozumiem :o nigdy nie wiem jak zrobić postać tak, aby była dobra, w AD&D nie miałem takich problemów.

IWD II jakoś nigdy mnie nie zachwyciło, co więcej podchodziłem do tej gry pare razy i nigdy nie znalazłem w sobie tyle determinacji aby ją ukończyć. pewnie wpłyneło na to 3edycja i znikoma liczba questów.
A co ciekawsze IWD I + dodatek ukończyłem pare razy.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 20.10.2005 o 11:13, Olamagato napisał:

Po pierwsze niezwykle ważne jest jaką postacią rozmawiasz. Bardzo ważna jest również charyzma
takiej postaci.


Wezmę sobie do serca te uwagi... na przyszłość... bo tamtym to już nic nie pomoże ;D
Dzięki

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

To nie wiem co masz zrobić opcji jest kilka:
- pogadać z Nikodemusem jeśli jeszcze tego nie zrobiłaś
- użyć schodów ze słowami "Lysan" przeniesie cie to do Komnaty czyszczenia ołtarza
- zacząć grę od poczatku :P

Nawiązując do tych lustrzanychpostaci to tylko punkty doświadczenia ;)
A i jeszcze jest ciakwa opcja z Bitewnymi kwadratami, mianowicie wchodzisz w tryb sanktuarium i bijesz wszystko co sie rusza ale to coś nie może cie zranić.
No i o kwadratach jescze jedno słowo jak masz walczyć rzuć na postać czar "ulepszona niewidzialność" bedziesz prawie nietykalna.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 20.10.2005 o 14:48, Szalony Max napisał:

- użyć schodów ze słowami "Lysan" przeniesie cie to do Komnaty czyszczenia ołtarza...


No właśnie tu tkwił haczyk :D
Trzeba było się dostać do tego pokoju przy pomocy obrazu, potem dopiero cofnąć się do pryzmatu otwierającego następne drzwi. Co, jak co, ale metoda prób i błędów zawsze się sprawdza :D

A co do Bitewnych Kwadratów, to na razie doszłam do poziomu piątego.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 21.10.2005 o 07:55, Łukol napisał:

No właśnie tu tkwił haczyk :D

Widz odrobina cierpliwości zawsze pomaga osiągnąć cel :)

>Co, jak co, ale metoda prób i błędów zawsze się sprawdza :D
Tylko żeby nie były to śmiertelne błędy, choc od czego są czary save & load

Dnia 21.10.2005 o 07:55, Łukol napisał:

A co do Bitewnych Kwadratów, to na razie doszłam do poziomu piątego.

Jak dojdziesz do 9 to pogadamy :P

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Trzy sprawy:
1) Mam Zębatą Obrożę, która ponoć raz dziennie rzuca "Niedźwiedzi Pazur", tylko nie wiem, jak to zrobić? Szukałam jakiejś ikony "ekwipunek" czy coś w tym stylu, ale nic nie znalazłam :/

2) Co zrobić z tymi przedmiotami:
- stos kamieni
- martwy ( lub prawie martwy ) kot
- ludzka czaszka

3) W jednym z pomieszczeń na drugim poziomie świątyni leżą ludzkie zwłoki, które można zabrać. Co z nimi?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 21.10.2005 o 07:58, Szalony Max napisał:

Jak dojdziesz do 9 to pogadamy :P


Maxiu-Cwaniak, co to "ulepszonej niewidzialności" nie szczędził... A ja za uczciwa jestem :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 21.10.2005 o 08:03, Łukol napisał:

Maxiu-Cwaniak,

Widzę że dzieki twej osobie posiadam całą masę tytułów ;)

Dnia 21.10.2005 o 08:03, Łukol napisał:

co to "ulepszonej niewidzialności" nie szczędził... A ja za uczciwa jestem :D

Nie ważna jest droga do celu tylko czy go osiągniemy. Z tą uczciwośćcią to chyba różnie bywa, bo zapewne masz w drużynie złodzieja który kryje sie w cieniu i sztyletuje wszystkich jak leci ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 21.10.2005 o 08:01, Łukol napisał:

Trzy sprawy:
1) Mam Zębatą Obrożę, która ponoć raz dziennie rzuca "Niedźwiedzi Pazur", tylko nie wiem, jak to zrobić? Szukałam jakiejś ikony "ekwipunek" czy coś w tym stylu, ale nic nie znalazłam :/

Pobaw się w opcjach paska skrutów, na bank powinna być tam ikona ekwipunku szybkiego użycia. Coś podobnego jak było w baldurze.

Dnia 21.10.2005 o 08:01, Łukol napisał:

2) Co zrobić z tymi przedmiotami: - stos kamieni

Wyrzucić, bo przydawały się do zabicia Remorhaza w Andorze, po prostu zrzucaliśmy je na niego z góry.

Dnia 21.10.2005 o 08:01, Łukol napisał:

- martwy ( lub prawie martwy ) kot

Martwy, podobno pomaga zakończyć jakies zadanie bo natkiesz sie na 3 takie zwierzaki.

Dnia 21.10.2005 o 08:01, Łukol napisał:

- ludzka czaszka

To jest ludzka czaszka która raczej do nieczego nie powinna się przydać poza tworzeniem klimatu dla twojego nekromanty :)

Dnia 21.10.2005 o 08:01, Łukol napisał:

3) W jednym z pomieszczeń na drugim poziomie świątyni leżą ludzkie zwłoki, które można zabrać. Co z nimi?

Zostawić nieszcześnika bo ci się do niczego nie przyda, dużo dużo poźniej też znajdziesz takie zwłoki które będa już miały zastosowanie, ale to w swoim czasie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dnia 21.10.2005 o 08:27, Szalony Max napisał:

Martwy, podobno pomaga zakończyć jakies zadanie bo natkiesz sie na 3 takie zwierzaki.


Zaniść go do wiedzmy, tej u której jest pełno kotów w chacie, bodajże w drugim miasteczku( chodzi o to zaatakowane)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 21.10.2005 o 14:27, Alamar napisał:

Zaniść go do wiedzmy, tej u której jest pełno kotów w chacie, bodajże w drugim miasteczku( chodzi o to zaatakowane)

Miałem na myśli poźniejsz etap gry, bo jednego kota zdobywamy w Targos (to ten o którym mówisz), drugiego w Lodowej Świątyni bodaj że w sypialni Orii a trzeciego w Odciętej Dłoni.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 21.10.2005 o 08:01, Łukol napisał:

Trzy sprawy:
1) Mam Zębatą Obrożę, która ponoć raz dziennie rzuca "Niedźwiedzi Pazur", tylko nie wiem, jak to zrobić? Szukałam
jakiejś ikony "ekwipunek" czy coś w tym stylu, ale nic nie znalazłam :/

Każda postać ma możliwość konfiguracji swojego paska użycia w prawie nieograniczony sposób. Zależnie od pierwszej wybranej klasy postaci pasek ten jest domyślnie w jakiś sposób skonfigurowany. Tak konfiguracja paska dla większości klas pozostawia wiele do życzenia. Kongfigurację przeprowadza się prawym klawiszem myszy (a potem zwykle lewym lub nadal prawym) na tym pasku. Niepotrzebne elemnety można usuwać, a często używane wyciągać na wierzch. W przypadku wielu klas nie ma na pasku bezpośrednio ikony worka, z której dostajemy dostęp do efektów specjalnych bronii i ekwipunku. Trzeba to sobie dołożyć kosztem jakiejś niepotrzebnej ikony (najczęściej gwiazdek).

Dnia 21.10.2005 o 08:01, Łukol napisał:

martwy ( lub prawie martwy ) kot

Przydaje się do przestraszenia demona pod twierdzą goblinów (i jeszcze raz tego samego już na końcu gry). Demon nazywa się na Y, ale nie pamiętam całej nazwy.

Dnia 21.10.2005 o 08:01, Łukol napisał:

- ludzka czaszka

Również pomaga zwielokrotnić efekt na tym samym Demonie, którego można zmusić do zabicia grupy goblinów (i ułatwić sobie sprawę).

Dnia 21.10.2005 o 08:01, Łukol napisał:

3) W jednym z pomieszczeń na drugim poziomie świątyni leżą ludzkie zwłoki,
które można zabrać. Co z nimi?

Nigdy nie doszedłem. Ale podejrzewam, że wszystko co martwe działa na demony z którymi das się rozmawiać. Oni panicznie boją się zwłok ludzi i zwierząt. Podejrzewam, że w ich sferze umarlaki są niezniszczalne. Podobnie jak demony przez ludzi (bez broni magicznej).

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Utwórz konto lub zaloguj się, aby skomentować

Musisz być użytkownikiem, aby dodać komentarz

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto na forum. To jest łatwe!


Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Masz już konto? Zaloguj się.


Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować