Zaloguj się, aby obserwować  
Lukol1

Icewind Dale II

1960 postów w tym temacie

witam ponownie:D. Byłem wszędzie na tym 2 poziomie...pozabijałem wszystkich...oprócz Nathaniela który jest jakimś Maharadżą...tak wyczytałem w solucji. poszedłem pogadać z tym Mandalem a on mówi:"MIECZ...miecz!"..a tego miecza nigdzie nie ma...czy może go mieć ten Maharadża?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 07.08.2006 o 15:15, lukaszenka napisał:

witam ponownie:D. Byłem wszędzie na tym 2 poziomie...pozabijałem wszystkich...oprócz Nathaniela
który jest jakimś Maharadżą...tak wyczytałem w solucji. poszedłem pogadać z tym Mandalem a
on mówi:"MIECZ...miecz!"..a tego miecza nigdzie nie ma...czy może go mieć ten Maharadża?


Tak jak GanD wspomniał na poprzedniej stronie miecz ten jest na 3 poziomie Smoczego Oka. Leży gdzieś niedaleko od wejścia za takimi jakby bramami co jak się w nie wejdzie to takie kolcopodobne coś Ci zadaje obrażenia.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 07.08.2006 o 18:50, lukaszenka napisał:

Ok. Dzięki za rade...czy trzeba walczyć z tym Maharadżą który podaje sie za Nathaniela?

Jak masz paladyna, kapłana czy mnicha, to rozpozna że maharadża, to zła osoba i on sam chyba cię zaatakuje.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 07.08.2006 o 19:10, lukaszenka napisał:

Tak...mam paladyna...ale czy musze z nim walczyć...bo ciężko jest go zabić..dużo potworów przywołuje.

Z tego co pamiętam nie był dla mnie żadną przeszkodą. Pewnie można go nie zabijać, ale po to są boss''i w grach by ich ubijać i zawsze mają cenne przedmioty...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Teraz zabiłem pradawną wiwerne...i gdzieś tam miał być zmieniony korzeń mandragory...ale go nie ma:/. Gdzie on jest...czy ja niewiem czy to jest błąd w grze?
prosze o jak najszybszą odpowiedź:-)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Teraz się skup, bo jak skopiesz ten fragment, to potem będzie klapa. I przestań grać z opisem w dłoni, tylko sam rób wszystko po kolei, na ogół wówczas się udaje ;)
OK, po zabiciu wywerny, wciskasz podświetlanie, i tam musi być korzeń albo przy jej zwłokach albo w kamieniu. Nie ma takiej opcji, żeby go nie było, przeszukaj miejsce porządnie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiem dlaczego nie ma tego korzenia...jeszcze nie oddałem tego miecza Mandalowi...wiem że znajduje si e na 3 poziomie ale dokładnie w którym miejscu? Ktoś mi mówił że niedaleko wejścia ale gdzie po której stronie?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 08.08.2006 o 09:42, lukaszenka napisał:

Wiem dlaczego nie ma tego korzenia...jeszcze nie oddałem tego miecza Mandalowi...wiem że znajduje
si e na 3 poziomie ale dokładnie w którym miejscu? Ktoś mi mówił że niedaleko wejścia ale gdzie
po której stronie?

Sam już dobrze nie pamiętam - choć wydaje mi się, że był tam gdzie leżało ciało obok skrzyni, a przed nimi było pełno żuków.
Część trzecia
91 uwaga na pułapki! Na wschodzie znajdujemy ciało Mandala. Wracamy do Nheero. Duchowi Mandala zwracamy miecz, który odnajdujemy na poziomie trzecim. W jaskini wiwerny, do której wchodzimy przez poziom pierwszy znajdujemy mandragorę umieszczoną tam przez Mandala.
92 Według wskazówek Nheero przeszukujemy laboratorium i zastraszając D''heya produkujemy truciznę z wiwerny, przynajmniej cztery flakony, oraz wyciąg Histachii. Postępujemy z nimi zgodnie ze wskazówkami Nheero. Jeśli każe on nam czekać, idziemy przespać się do Nathaniela.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 10.08.2006 o 11:13, moka napisał:

No dobrze po wyprodukowaniu dostaję informację żeby odłożyć korzeń tak aby podstęp się udał.
O co chodzi??


Chodzi o to, że bierzesz zmodyfikowany korzeń mandagory z laboratorium do ekwipunku i wkładasz prawdziwy do laboratorium.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ja mam problem z poziomem 8 komnat czarnego kruka, a konkretnie to ostatnia komnata w której trzeba zlikwidować 2 mnichów. Dodatkowo pojawiają się tam kolumny ognia co utrudnia walczenie z nimi.
Ma ktoś jakiś dobry sposób na przejście tej komnaty, bo kombinuję ale bez rezultatu

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Jesli masz u członka drużyny postać która może się zmieniać np. w niedźwiedzia to się zmień...bo niedźwiedź zadaje duże obrażenia...a słupy ognia nie przeszkadzają bo przed wybuchem widac takie kółko i wtedy trzeba stamtąd wiać:]. Ja przeszedłem driudką zamienioną w niedźwiedzia tą ostatnią komnnate:)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Utwórz konto lub zaloguj się, aby skomentować

Musisz być użytkownikiem, aby dodać komentarz

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto na forum. To jest łatwe!


Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Masz już konto? Zaloguj się.


Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować