Zaloguj się, aby obserwować  
Lukol1

Icewind Dale II

1960 postów w tym temacie

Niewiem dlaczego...ale gdy najpierw dam Mandalowi jego miecz...to jest filmik i Mandal dziekuje za ocalenie i każe iść całej drużynie za nim aż w końcu dotrze pod pomieszczenie gdzie znajduje się wiwerna i włoży ją tam mówiąc:"myślę że tam będzie bezpiecza". I dopiero po filmiku poszedłem do wiwerny po zabiciu jej wyskoczył z niej ten korzeń:). Niewiem jak inni gracze ale ja najpierw zrobiłem z tym Mandalem:-)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dnia 16.08.2006 o 18:40, mathewmw napisał:

Nie rozumiem dlaczego nie możesz jej wcześniej atakować. Ja zawsze ją wcześniej zabijałem a
później wykonywałem zadanie dla mandala.

Ja też, wróciłem sie do wiezienia zacząłem wykonywać zadania dla niego dopiero jak sie zorientowałem że nie ma jak przejść dalej (czyli napewno już po ubiciu wywerny).

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 16.08.2006 o 13:29, Adik1 napisał:

(...) wlasnie wczytalem zapis tuż po walce z wiwerną i mam jedno pytanie. Czy ten kozen ma byc pod
tym kamnieniem razem z innymi rzeczami czy gdzies obok??


Na 100% obok, a dokładniej nieco "w dół" od skrytki pod kamieniem (tam gdzie była wiwerna). Ale nie będzie go tam dopóki nie oddasz miecza Mandalowi...

lukaszenka --> Korzeń nie wypada z wiwerny, on już tam był wcześniej, po prostu w czasie walki go nie widziałeś ze względu na rozmiary stwora :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Witam a czy ktoś wie jak w odcietej ręce zamienić trzy składniki na truciznę dla strażników?? Próbowałam postaciami z alchemią ale jakoś bez rezultatu.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 20.08.2006 o 14:45, moka napisał:

Witam a czy ktoś wie jak w odcietej ręce zamienić trzy składniki na truciznę dla strażników??
Próbowałam postaciami z alchemią ale jakoś bez rezultatu.



idz do pokoju tma gdzie jest taka kobieta z kotkiem :) i tam w laboratorium przemin miskture

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

wczoraj zaczalem grac w "dwojke" i zmontowalem sobie druzyne - eksperymentalnie wzialem tez jednego mnicha czlowieka jako ze ponoc to namocniejsza klasa w grze. niestety koles z calej ekipy radzi sobie najgorzej i jak ktos mi ginie to na ogol on - przypuszczam ze cos zle zrobilem z wyposazeniem i/lub z wyborem cech.jaka zbroje i bron warto mu dac? czy zyskuje na pozniejszych poziomach jakies zaklecia? jak ktos wie jak rozwinac mnicha to prosze o porade

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Mnich potrzebuje dużo mądrości(premia do KP), zręczności(ponieważ nie używa zbroi), no i oczywiści kondycja(im więcej tym lepiej dla każdego;) ) i siła(żeby jego ciosy był bardziej odczuwalne).Nie dawaj mu żadnej broni ani zbroi.jedyne co to rękawice, buty, płaszcz i co tam jeszcze.Mnich ma duży refleks także dość dobrze unika czarów obszarowych(tych co rzucać będzie twój mag;) ).Staraj się w niego inwestować wszystkie przedmioty typu premia do ataku, zwiększenie mądrości i zręczności.To naprawdę najlepszy wojownik(?) w grze.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 10.09.2006 o 19:27, piotersamobojca napisał:

Mnich potrzebuje dużo mądrości(premia do KP), zręczności(ponieważ nie używa zbroi), no i oczywiści
kondycja(im więcej tym lepiej dla każdego;) ) i siła(żeby jego ciosy był bardziej odczuwalne).Nie
dawaj mu żadnej broni ani zbroi.jedyne co to rękawice, buty, płaszcz i co tam jeszcze.Mnich
ma duży refleks także dość dobrze unika czarów obszarowych(tych co rzucać będzie twój mag;)
).Staraj się w niego inwestować wszystkie przedmioty typu premia do ataku, zwiększenie mądrości
i zręczności.To naprawdę najlepszy wojownik(?) w grze.


dzieki za podpowiedzi - wczesniej obarczylem goscia kolczuga i sejmitarem notabene niezlym - teraz sprobuje nim powalczyc bez tych zabawek.Teraz widze ze cech nie dobralem mu niestety optymalnie - madrosc z tego co pamietam ma przecietna - no coz jak zginie to bede gral dalej w piatke :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Hmm..ja bym nie probowal grac mnichem...dla mnie...lepiej jest grac kaplanem..on jest potrzebny w wielu sytuacjach...ale nigdy nie mow nigdy...:-). Więc twoja decyzja....:P

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

skład drużyny jest w sumie bez znaczenia, zależy tylko od tego w jaki sposób chcesz grać. Ja np nigdzie nie ruszam się bez barda, kapłana ze względu na to, że zazwyczaj gram 4 postaciami upycham razem z wojownikiem, podobnie jest ze złodziejem. Tylko mag, wiadomo, być musi i tutaj przy jego rozwoju nic do kombinowania nie ma (specjalizacja i czarodziej/zaklinacz nie mają żadnego znaczenia w sumie).

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ja mnichem nigdy nie grałem bo nie mogłem przekonać się do tej postaci. Skoro jednak piszecie że niezła z niego postać, to następnym razem przetestuje tego monka. Co do drużyny to mój ulubiony team to: wojownik\łowca, wojownik (krasnolud, prawdziwy czołg), złodziej\bard, kapłan, czarodziej, czarownik. Dużo osób mówi, że najlepiej używać jedną "magiczną" osobe, ale dla mnie optymalnie jest dwóch magów. A myślę sobie, żeby kiedyś zrobić drużynę nawet z 3 czarodziejami\czarownikami.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ja też grałem kiedyś z czarodziejem i czarownikiem. Niezła siła ognia;).Zamiast woja/łowcy lepiej wojownik/barbarzyńca a krasnolud może być np kapłanem bitewnym tempusa to też będzie niezły.Upakuj mu same czary do wzmocnienia jego cech itd. i przywołania.Przydatne zwłaszcza na wyższych poziomach trudności.Kapłan to standart;) a co złodzieja to nigdy nie przepadałem za tą postacią jednak ostatnio dużo atakuje z zaskoczenia także nie jest tak źle.Bo do otwierania można mieć czarownika z czarem otwarcie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 11.09.2006 o 18:58, piotersamobojca napisał:

Ja też grałem kiedyś z czarodziejem i czarownikiem. Niezła siła ognia;).Zamiast woja/łowcy
lepiej wojownik/barbarzyńca a krasnolud może być np kapłanem bitewnym tempusa to też będzie
niezły.Upakuj mu same czary do wzmocnienia jego cech itd. i przywołania.Przydatne zwłaszcza
na wyższych poziomach trudności.Kapłan to standart;) a co złodzieja to nigdy nie przepadałem
za tą postacią jednak ostatnio dużo atakuje z zaskoczenia także nie jest tak źle.Bo do otwierania
można mieć czarownika z czarem otwarcie.


No te też jest jakaś koncepcja, jak będe miał czas i ochote to sobie zagram w mojego starego, dobrego IWD2. Do tej pory przeszedłem go trzy razy, ale dwoma drużynami, bo raz to na sercu furii grałem, tymi samymi postaciami, co w normalnym trybie (w sumie to chyba oczywiste).

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Utwórz konto lub zaloguj się, aby skomentować

Musisz być użytkownikiem, aby dodać komentarz

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto na forum. To jest łatwe!


Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Masz już konto? Zaloguj się.


Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować