Zaloguj się, aby obserwować  
Gram.pl

Killzone: Najemnik - już graliśmy w tryb kampanii

10 postów w tym temacie

Mateusz Kołodziejski

Na PlayStation Vita pojawiły się do tej pory dwa FPS-y i oba okazały się, delikatnie mówiąc, rozczarowujące. Zniecierpliwione Sony postanowiło więc wytoczyć najcięższe działa i zapowiedziało Killzone: Najemnik. Czy powiedzenie "do trzech razy sztuka" sprawdzi się w tym przypadku? Sprawdziliśmy!

Przeczytaj cały tekst "Killzone: Najemnik - już graliśmy w tryb kampanii" na gram.pl

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Czy celowanie ma wsparcie akcelerometra, jak było w przypadku Uncharted: Złota Otchłań? Nie ukrywam, że takie rozwiązanie jest naprawdę wygodne i znacznie poprawia precyzję.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

> Czy celowanie ma wsparcie akcelerometra, jak było w przypadku Uncharted: Złota Otchłań?
> Nie ukrywam, że takie rozwiązanie jest naprawdę wygodne i znacznie poprawia precyzję.

To chyba jesteś jedyny który z tego korzystał:-/ Ja osobiście wyłączam (jak się da) w grach korzystanie z akcelerometru oraz dotykowych paneli (z przodu i z tyłu). Wole klasyczne granie a mazianie po ekranie to jest dobre w kierkach z klockami XD

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

> > Czy celowanie ma wsparcie akcelerometra, jak było w przypadku Uncharted: Złota Otchłań?
>
> > Nie ukrywam, że takie rozwiązanie jest naprawdę wygodne i znacznie poprawia precyzję.
>
>
> To chyba jesteś jedyny który z tego korzystał:-/ Ja osobiście wyłączam (jak się da) w
> grach korzystanie z akcelerometru oraz dotykowych paneli (z przodu i z tyłu). Wole klasyczne
> granie a mazianie po ekranie to jest dobre w kierkach z klockami XD
> Czy celowanie ma wsparcie akcelerometra, jak było w przypadku Uncharted: Złota Otchłań?
> Nie ukrywam, że takie rozwiązanie jest naprawdę wygodne i znacznie poprawia precyzję.

Muszę przyznać, że ja też lubiłem to rozwiązanie w Uncharted i korzystałem z niego, żeby delikatnie poprawić celowanie analogiem. W Killzone nie ma takiej opcji i trochę mi jej brakowało. Według mnie twórcy mogliby częściej implementować ją w grach, dokładając po prostu możliwość wyłączenia jej w opcjach. Wilk będzie syty i owca cała.

Co do tylnego panelu, to tak jak w Złotej Otchłani robi się nim zbliżenia w trybie snajperskim, ale można też przenieść tę funkcję na przyciski.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Eh ciężko będzie mi się teraz powstrzymać od kupienia Vity... Większość wyjazdów dopiero przede mną, kilka długich lotów również, poważnie się zastanawiałem nad zakupem tej konsolki. PSP mnie rozczarowało, God of Wary były dobre, ale za dużo na poprzedniej generacji konsoli nie pograłem. Tutaj niby coś tam co miesiąc w PS+ dają, ale nic super zachęcającego. A tu nagle Killzone.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Celowanie akcelometrem w Uncharted na vicie to najlepsza rzecz jaka mogli wstawic a w sumie wykorzystac ta funkcje w vicie. Zawiodłem się że nie pojawi się to w killzonie choćby w celowaniu ze snajperki.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Zaloguj się, aby obserwować