Zaloguj się, aby obserwować  
Gram.pl

PlanetSide 2 - grafika na PlayStation 4 będzie odpowiadała maksymalnym ustawieniom na PC

16 postów w tym temacie

Mateusz Stanisławski

Dyrektor kreatywny PlanetSide 2 zdradził kilka szczegółów na temat konsolowej wersji gry. W sferze wykonania technicznego produkcja nie będzie znacząco różniła się od swojego pecetowego odpowiednika.

Przeczytaj cały tekst "PlanetSide 2 - grafika na PlayStation 4 będzie odpowiadała maksymalnym ustawieniom na PC" na gram.pl

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Obecnie naszym planem jest po prostu wzięcie na warsztat wersji na komputery osobiste z włączonymi wszystkimi detalami i sprawienie, by całość działała na PlayStation 4.

Brzmi jak potwierdzenie, że "next-genowe" konsole już mają problemy z wyglądaniem jak odpowiedniki z PC-tów.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 24.07.2013 o 21:12, Terem napisał:

Obecnie naszym planem jest po prostu wzięcie na warsztat wersji na komputery osobiste
z włączonymi wszystkimi detalami i sprawienie, by całość działała na PlayStation 4.


Brzmi jak potwierdzenie, że "next-genowe" konsole już mają problemy z wyglądaniem jak
odpowiedniki z PC-tów.


Nie, to po prostu brzmi jak gów#iany port.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

> Nieprawda bo kłamstwo, PS4 będzie na grafice AMD, a PhysX niezbyt sprawnie działa z
> radkami ;) No physx, no full settings.

Wiesz dla nich full settings to lepsze detale niż na PS 3 i xboxie 360 :D.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Czy niektórzy z Was wiedzą co to jest port ? myślą, że to jest tylko kopiuj i wklej ?

Dodatkowo czy next geny są słabsze od obecnych PC ? biorąc pod uwagę co obecne generacje mają w sobie (bebechy) i co potrafią uciągnąć... to przy takiej optymalizacji i 10-cio krotnej większej mocy obliczeniowej hmm...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 25.07.2013 o 07:02, rabsonek napisał:

Czy niektórzy z Was wiedzą co to jest port ? myślą, że to jest tylko kopiuj i wklej ?

Dodatkowo czy next geny są słabsze od obecnych PC ? biorąc pod uwagę co obecne generacje
mają w sobie (bebechy) i co potrafią uciągnąć... to przy takiej optymalizacji i 10-cio
krotnej większej mocy obliczeniowej hmm...



Obecna generacja to arch. PowerPC - łaniak i PS4 to zwykłe pecetowe X86-64.
PowerPC to nie 1:1 z X86.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 25.07.2013 o 09:47, rabsonek napisał:

Krzychu, przepraszam ale nie do końca rozumiem co chcesz mi przez to powiedzieć w odniesieniu
do mojej wcześniejszej wypowiedzi.


Ano jeno to, że przez inną arch. mają większą moc niż się to może wydawać - a dokładnie większy "pałer" od pecetowych odpowiedników na podobnych bebechach.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

> Nieprawda bo kłamstwo, PS4 będzie na grafice AMD, a PhysX niezbyt sprawnie działa z
> radkami ;) No physx, no full settings.

Konsolowa wersja PhysX działa tak samo na nowych konsolach jak na PC z kartami NVidii (czyli można odpalać partikle na GPU).

PS. właściwie nie byłoby problemu żeby to samo zrobić na kartach AMD do PC z DX11, ale biznes to biznes.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

@hydzior czyli sugerujesz, że PS4 z GPU podobnym do GTX660/HD7850 nie udźwignie takiej gry na ultra? Przecież PlanetSide 2 to żaden next-gen, a przynajmniej graficznie nie powala...
Tak dla porównania:
PS3: CPU: Cell
GPU: RSX;176 GFLOPS
RAM: 0,5GB DDR3
X360: CPU: Xenon
GPU: Xenos;240GFLOPS
RAM: 0,5GB DDR3
Taki sprzęt może unieść GTA V, Crysisa 3, Wiedźmina 2, Skyrima i masę innych wymagających gier na zadowalającym poziomie graficznym. Czy to nie wystarczający dowód, że konsole są potężne? Plany to mogłyby być co do current-gen''u a nie next-gen''u... Mam zamiar strzelić sobie w głowę jak czytam te twoje brednie -_-.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Co poniektórzy nie rozumieją słowa optymalizacja. Jedna pamięć RAM (a nie jak na PC oddzielnie dla CPU i VRAM), zoptymalizowany układ APU i dodatkowe szybkie szyny na GPU i pomiędzy GPU i CPU, a wszystko na niskopoziomowym API. Na PC takie rzeczy to SF...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Zaloguj się, aby obserwować