Zaloguj się, aby obserwować  
Gram.pl

Polska wersja Neverwintera oficjalnie wystartowała

17 postów w tym temacie

Mateusz Stanisławski

Koniec z betatestami – zlokalizowana pełna wersja Neverwintera dziś została udostępniona przez Cryptic Studios i Perfect World. Za darmo zagrać może każdy zainteresowany, tytuł jest bowiem oparty na modelu free-to-play.

Przeczytaj cały tekst "Polska wersja Neverwintera oficjalnie wystartowała" na gram.pl

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Powiem tak: wygląda to lepiej niż wcześniej, kilka rzeczy zrobiono w ekwipunku, które trochę pozwalają się ogarnąć. Co do samego dubbingu, który się pojawia na początku to w sumie jest on całkiem spoko, choć nie urywa pewnej części ciała. Jedyne co można by było powiedzieć to szkoda, że nie będzie tak przez całą grę, tylko na początku.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiedźmin nie doczekał się jeszcze swojego własnego MMO! Ba, nawet żadna część nie oferowała multiplayera. Unikatowa gra.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 25.07.2013 o 22:57, Kraju napisał:

Wiedźmin nie doczekał się jeszcze swojego własnego MMO! Ba, nawet żadna część nie oferowała
multiplayera. Unikatowa gra.


Bo trylogia jeszcze czeka na ostatnią część, uważaj co będzie po trójce.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

SWN ma zamknięty świat. W zasadzie jedynym plusem tej gry jest tylko ładna grafika. Resztę możecie zaliczyć jako okrojoną wersje reszty gier z tego gatunku. Ma parę nietrafionych rozwiązań. Jak walutę którą dysponujemy w grze. Złoto jest praktycznie niepotrzebne na wyższych lvlach. Ot kupimy sobie 1 lvl wierzchowca i parę rzeczy do craftingu. A tak to tylko diamenty i waluta prawdziwa.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

P2W w onlineowym NWN jest nieziemski. Panowie z PW jak zwykle starają się doić graczy gdzie się da i jak sie da.
Optymalizacja kuleje [nawet tak prostych bugów jak fakt, ze hud powoduje spadek tych kilku klatek animacji nie są w stanie od bety naprawic], na całe szczęście tylko w main hubie [aczkolwiek podczas większych instancji tez potrafi chrupnąć, na szczęście gampleyowa częsc rozgrywki jest w 100% grywalna].

Geirka sama w sobie jest przyjemna. jak na mmo oparte na max item shopie to jedna z lepszych pozycji, bo można panów z PW olać i grac bez inwestycji realnej kasy.
Byłem w stanie ubrać się w TIER 1 bez większego problemu robiąc tylko dialy questy i sprzedając drop celem dorobienia AD.
Jeśli ktoś szuka gry liniowej, która da mu namiastkę nowego singlowego szpila w krainach Faerunu to niech sobie śmiało zagra.
Najlepiej ze znajomymi.

Jeśli ktoś szuka złożonego mmo gdzie chciał by coś osiągnąć [założyć dobra gildie pod pve/pvp] niech się nastawi na fakt, ze gra jest stricte p2w i rozrzut między grindującymi a kupującymi towar za realna walutę jest gigantyczny [czas potrzebny na zdobycie tego co może kupić ktoś za gotówkę jest często porażający, najlepszym przykładem są ceny przedmiotów zabezpieczających 100% szanse w craftingu ulepszeń, zdobyć wardy w grze jest bardzo ciężko, kupić w item shopie - 2 kliknięcia], a i zadnego wielce potęznego mechanizmu rozgrywki tu nie ma, bo gra jest stosunkowo "casualowa" jak na standardy mmo.

Mimo wad - polecam każdemu zaliczenie tej gry, chociażby traktując ją właśnie jako SP. Jest za darmo i jak na produkt f2p w tej materii nie zawodzi [o ile nie wadzi wam schemat idź zabij 10 szczurów :)]

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Może mi ktoś powiedzieć, ile gra zajmuje po instalacji na twardzielu?
Na stronce nie piszą o tym ani słowem, a szkoda, bo nie każdy ma TB-owy dysk ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Jak na mmo obecnej generacji bardzo niewiele, niecałe 6gb.
W porównaniu do "grubasów" takich jak sw TOR [~23GB] czy DCUO [~18-20GB] jest to wręcz "mikrus".

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 26.07.2013 o 11:29, MrCookie napisał:

Mój folder ma 9,1 gb


To ciekawe.. mój ma dokładnie 5.75...
Win 7 64bit, GTX 680, 8GB Ram DDR3, I7 [OC 4.0]wszystko ustawione ile fabryka dała.
Aż go przeinstaluję w wolnej chwili.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Edycja wygasła - wszystko jasne, w momencie gdy chcemy grac też na testowym serwerze program dociąga dodatkowe dane dla tegoż elementu :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Grałem w to kilka dni, nudne jak Każde! inne mmo. Ostatnio grałem w SWTOR opłaciłem abonament na dwa miesiące z góry i po dwóch tygodniach przestałem grać. Neverwinter podobnie... Każde mmo jest takie samo... tzn. wprowadzenie, kilka poziomów do pierwszego talentu, wyjście z pierwszej krainy, ble ble ble... leveling, pve/pvp, grind profesja.... i na tym koniec, afczenie, albo nie wiem co mają na myśli gracze twierdzący że po wbiciu maksymalnego poziomu gra dopiero się zaczyna... chyba nerdom.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 26.07.2013 o 18:30, MBi napisał:

Grałem w to kilka dni, nudne jak Każde! inne mmo. Ostatnio grałem w SWTOR opłaciłem abonament
na dwa miesiące z góry i po dwóch tygodniach przestałem grać. Neverwinter podobnie...
Każde mmo jest takie samo... tzn. wprowadzenie, kilka poziomów do pierwszego talentu,
wyjście z pierwszej krainy, ble ble ble... leveling, pve/pvp, grind profesja.... i na
tym koniec, afczenie, albo nie wiem co mają na myśli gracze twierdzący że po wbiciu maksymalnego
poziomu gra dopiero się zaczyna... chyba nerdom.


A czego oczekujesz? Taki gatunek. Pomijasz najważniejszy aspekt - przede wszystkim chodzi o grę z innymi ludźmi i właśnie interakcje z graczami. To nadaje smaku, mamy nutkę współzawodnictwa, czasem trzeba pokombinować w grupie, można się pobawić itd. O to w tym chodzi.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Zaloguj się, aby obserwować