Zaloguj się, aby obserwować  
Gram.pl

Robert Lewandowski, ambasador FIFA 14 najcenniejszą dla reklamodawców polską gwiazdą

9 postów w tym temacie

> Masakra.Tyle kasy za reklame,ale wkońcu to POLSKA

Racja, w cywilizowanych krajach te sumy są kilkukrotnie wyższe.

Do tego piłeś, prawda?;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

@tymeks:

To nie jest cena za jedną reklamę z udziałem Lewego. Wycena wizerunku jest to zestawienie ogólnej wartości kontraktów w ciągu całego roku.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Nie mam pojecia co ci ludzie w firmach mysla ze co ktos kupi gre specialnie dlatego ze lewego widac na reklamie? tak z wszystkim jest nikt nie kupi np papieru do dupy bo na reklamie ejst lewandowski, tylko dlatego zeby mu dupa sie nie kleila ta kase co dali mu to mogli zostawic na nastepna produkcje gry ale po co ludzie zaplaca i bedzie wszystko ok ale tyle kasy za usmiechniecie sie do kamery ? parodia tak samo jest na calym swiecie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 26.07.2013 o 15:07, bynek31 napisał:

Nie mam pojecia co ci ludzie w firmach mysla ze co ktos kupi gre specialnie dlatego ze
lewego widac na reklamie? /ciach/


Dokładnie tak. I myślą bardzo dobrze - zgodnie z zasadami socjotechniki. Co więcej - działa to bardzo dobrze.
Nie będę tłumaczył dosyć zawiłych terminów związanych z inżynierią społeczną, ale możesz sobie poszukać, jeśli jesteś ciekawy dlaczego to tak działa. Podpowiedź jest w autorytecie Lewandowskiego. Jest znany - zna się na piłce - jest autorytetem i to często przekonuje ludzi do kupna danego produktu. I od razu mówię, że taka reklama nie dociera do fanów danej gry (piłkarskiej), bo on kupi i tak to co mu się spodoba bardziej. Reklama skierowana jest do fanów danego klubu/zawodnika/reprezentacji/piłki nożnej i ludzi mało zorientowanych w grach (a w przypadku FIFY ogromna sprzedaż osiągana jest m.in. dzięki nim - fanom piłki nożnej, a nie gier).
Szczerze mówiąc sam chętniej kupiłbym taką Formułę 1 2013, gdyby na okładce było logo Ferrari niż zwykłe logo F1 2013, czy Codemasters.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Jak rozumiem przeprowadzałeś na ten temat obszerne badania? :D To, że Ty czegoś nie zakupisz jak w reklamie zobaczysz Lewandowskiego nie znaczy, że inni tak nie zrobią :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Co z tego, że EA Polska wydało aż tyle na Lewandowskiego skoro wliczą to wszystkim rodzimym graczom do ceny gry, proste.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Aż się odechciewa kupować grę po takim newsie.

bynek31- niestety większość ludzi to idioci i faktycznie są skłonni coś kupić tylko przez wystąpienie w reklamie jakiegoś gwiazdora.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Zaloguj się, aby obserwować