Zaloguj się, aby obserwować  
Gram.pl

id Software przybliża przyszłość marek Quake i Rage

10 postów w tym temacie

Mateusz Stanisławski

W Dallas trwa właśnie QuakeCon 2013. Niestety, ponownie nie otrzymujemy żadnych wieści na temat przyszłości serii Quake. Szefostwo id Software zapewnia, że marka nie została porzucona, ale na konkrety nadal jest zdecydowanie za wcześnie.

Przeczytaj cały tekst "id Software przybliża przyszłość marek Quake i Rage" na gram.pl

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Niech dadza z Quakiem spokoj i wymysla cos nowego. Quake byl slawny ze wzgledu na to jaki byl w momencie wyjscia gry. Pod wzgledem uniwersum, fabuly, jakiegos backgroundu to jest to zero. Rownie dobrze mozna stworzyc cos innego.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dokładnie. Quake 2 był epic, ze względu na technologię, gameplay, multi. Nie znam osoby która w najmniejszym stopniu interesowałaby się ''uniwersum'' kłejka.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

> Łał, to wychodzi na to że tylko ja miałem nadzieję na Quake''a? T.T

No mam to samo odczucie. Czyli fakt, iż oczekuję na kolejną odsłonę Quake''a i Unreala oznacza że jestem dziwny? :D Ludzie... co z tego, że gry typu Quake nie mają fabuły? To tak jakby mówić że saper jest beznadziejny bo nie ma ultra realistycznej grafy... Po co komu fabuła jak można mieć grę z miodnym gameplayem, ciekawą mechaniką i godzinami czystej (no może trochę krwistej :P ) zabawy przez neta?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 03.08.2013 o 12:05, Killyox napisał:

Niech dadza z Quakiem spokoj i wymysla cos nowego. Quake byl slawny ze wzgledu na to
jaki byl w momencie wyjscia gry. Pod wzgledem uniwersum, fabuly, jakiegos backgroundu
to jest to zero. Rownie dobrze mozna stworzyc cos innego.


Genialna logika. Pal sześć rozgrywkę, która do dziś nie ma sobie równych, prawda? Idiotycznych cutscenek i pretensjonalnej fabuły zabrakło, więc miejsce tych gier jest w koszu!
Zresztą, Quake 1 i 2 miały dość ciekawe światy (zwłaszcza część pierwsza ze swoim pomieszaniem elementów rodem z fantastyki i strice futurystycznych; "dwójka" zaś w subtelny sposób wprowadziła tło fabularne).

Proszę o przykłady gier, w których gameplay jakościowo zbliżony jest do zaprezentowanego tutaj:
http://www.youtube.com/watch?v=ZhzXKMqZBBc
Fizyka, płynność i precyzyjność ruchu, design poziomów - wszystko perfekcyjnie ze sobą współgra, to czysta poezja.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Z RAGE mam na razie niemiłe wspomnienia, chociaż jeszcze nie zagrałem. Pobiera mi się jeszcze jakieś 17 GB aktualizacji... Została przynajmniej połowa, choć grę zainstalowałem kilka miesięcy temu. Pewnie gdybym za każdym razem gdy siedzę na necie włączał Steama to pewnie już by się zaktualizowało, ale jakoś zawsze zapominam.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Myślałem że jest już na ukończeniu albo w mocno zaawansowanym stadium a oni dopiero się zastanawiają co zrobić z tą serią, w sumie i tak wole unreal więc rozpaczał nie będę ale jak by wyszła to bym kupił.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Zaloguj się, aby obserwować