Zaloguj się, aby obserwować  
Gram.pl

EverQuest Next zapowiedziany i wygląda na to, że doczekaliśmy się czegoś rewolucyjnego

61 postów w tym temacie

Dnia 03.08.2013 o 13:47, QST07 napisał:

Ciekawe, ciekawe. Pytanie ilu narzekaczy na model F2P zaraz przyleci... MMO wygląda ładnie,
nawet bardzo.

@TigerXP C''mon TOR nie jest taki zły.


TOR to przecietniak na calej rozciaglosci.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 03.08.2013 o 13:07, TigerXP napisał:

Ostatnio takie podniecanie sie widzialem przed premiera ToR-a, i jak sie skonczylo kazdy
wie.

To samo mówiono też przed premierą Guild Wars 2, że to MMO nowej generacji, które zmiecie konkurencję, bo to kompletnie nowa jakość, a teraz jakoś entuzjazm opadł. Tymczasem z tego, co czytałem gra cierpi na niektóre bolączki WoWa sprzed kilku lat (np. preferowanie konkretnych klas na drużyny, podczas gdy gracze grający czymś innym, niż te najbardziej pożądane mają gorzej) i to ma być nowa generacja? Nie wiadomo jak będzie w przypadku nowego Everquesta - zawsze "dynamika" może się okazać nie tak dynamiczna, jak zapowiadano, a płacący mogą dostać jakąś formę przewagi. Poczekamy, zobaczymy. Poza tym, jeśli ma być dowolne mieszanie elementów różnych klas zamiast jakiegoś podziału, to nie sposób będzie to zbalansować, bo zaraz pojawią się "jedyne słuszne buildy", czyli to, co mamy w grach od lat. Gdzie tu rewolucja?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

> > Ostatnio takie podniecanie sie widzialem przed premiera ToR-a, i jak sie skonczylo
> kazdy
> > wie.
> To samo mówiono też przed premierą Guild Wars 2, że to MMO nowej generacji, które zmiecie
> konkurencję, bo to kompletnie nowa jakość, a teraz jakoś entuzjazm opadł. Tymczasem z
> tego, co czytałem gra cierpi na niektóre bolączki WoWa sprzed kilku lat (np. preferowanie
> konkretnych klas na drużyny, podczas gdy gracze grający czymś innym, niż te najbardziej
> pożądane mają gorzej) i to ma być nowa generacja? Nie wiadomo jak będzie w przypadku
> nowego Everquesta - zawsze "dynamika" może się okazać nie tak dynamiczna, jak zapowiadano,
> a płacący mogą dostać jakąś formę przewagi. Poczekamy, zobaczymy.

Doinformuje cie. Konkretne klasy sa w bardzo znikomych przypadkach. COF1, ktore mozna zrobic absolutnie kazda klasa i latwo, ale warriorzy robia to najszybciej. Glowny powod dla ktorego to istnieje zostanie wyeliminowany 6go sierpnia.

Ew Guardian na BARDZO wysokim poziomie fractali (75+).

Poza tym nie ma problemu. W PvP jest tego troche, ale pvp to pvp. Tutaj zawsze gracze wycisna z klas co sie da. Obecnie necros jest strasznie OP.


GW2 bardzo duzo aktualizacji ma i dodawanych fukcnji. Solo Queue 6go bedzie i kolejne Living Story.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 03.08.2013 o 13:57, QST07 napisał:

Zapytałbym dlaczego, ale to nie wątek o TORze.


Dlugo by pisac. Wystarczy zagrac i wszystko wyjdzie. Niedorobki, bledy, przecietnosc jego itd.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Oglądałem wczoraj na żywo na twitch''u. Fakt, zrobiło na mnie wrażenie - budowanie community na iluzji współtworzenia gry wraz z deweloperem to ruch genialny i coś mi się wydaje że się opłaci. To właściwie tak, jakby przyglądali się zachowaniom Blizzarda (protekcjonalne traktowanie fanów, którzy ich zdaniem nie mają pojęcia czego chcą - patrz: Diablo III) i chcieli działać zupełnie na odwrót. Zamiast blizzardowskiego "gra będzie kiedy będzie i f...k off" - "zróbcie grę razem z nami, tu macie narzędzia i pomóżcie nam zrobić te wieżyczki! Będziecie wiedzieć dokładnie nad czym obecnie pracujemy".

Nie wiemy niestety nic o tym, co najważniejsze - end game oraz na czym chcą zarabiać twórcy. Jakikolwiek objaw p2w zapokie tę grę szybciej niż Ojos del Salado.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

system klas pachnie mi tym co już kiedyś SOE miało w swojej grze - SWG działało dość podobnie . Co do destrukcji świata.. mam wrażenie ze elementy otoczenia , drzewa będą się respawnowały po jakimś czasie - w innym przypadku z mapy nic by nie zostało.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 03.08.2013 o 13:41, L33T napisał:

A co w WoWie robią Vah Shir z głową krowy ?

Z tego co widzę Vah Shir w starszych everquestach mają zbalansowaną sywletkę.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dnia 03.08.2013 o 14:06, Rizzan napisał:

A nie przypadkiem GW2?


Jakos podniecanie sie ToR-em bardziej mi sie rzucilo w oczy, moze ze wzgledu na universum.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Co nie zmienia faktu że:
- Emo High School Edge ops pardon Destinys Edge zostało bo już go nie zmienią teraz jest promowanie Kiel o której w podstawowej wersji ani widu ani słychu przez co cierpi na ten sam syndrom co DE czyli "po co mam się przejmować?"
- Zupełnie nie konsekwentne personal story którego wątki się nie łączą vide npc które spotkałeś reaguje jakby Cię pierwszy raz na oczy widział a miało być "story driven MMO"
- Ostani boss w grze to jedna z największych pomyłek, a przynajmniej sama walka która sprowadza się do masowania klawisza odpowiedzialnego za strzał
- Jak już przy bossach jesteśmy to zapraszam na TA fwd up z dwoma rangerami w drużynie jedno słowo na taką okazję: powodzenia.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

https://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=1-RNx4bb5-Y - link do prezentacji.

1. Świat będzie się "leczył" po jakimś czasie, co jest zrozumiałe.
2. Bardzo interesująco zapowiada się system AI, który sprawi, że np. potwory same będą szukały w świecie odpowiedniego miejsca dla siebie, a nie będą przyklejone do jednej lokacji.
3. Najważniejsza chyba rzecz - stałe zmiany w świecie. Przed obejrzeniem prezentacji przeczytałem tylko w prasowym info zdawkowe info, samo hasło "stałe zmiany" mało znaczy. Ale deweloper w powyższym linku o tym opowiada, naprawdę imponująco się zapowiada. Twórcy będą wprowadzać serie zadań, wydarzeń (Rallying Calls), które będą trwać nawet miesiąc.

Przykładem jest tutaj założenie i budowa miasta - od paru namiotów, do twierdzy. Gracze pomagają w budowie, zbierają surowce, zapuszczają się w las by walczyć z goblinami, którym obecność ludzi się nie podoba etc. Cała seria kończy się oblężeniem miasta. I koniec. Nieważne czy wygramy, czy przegramy - nie ma żadnego restartu. Nie ma "timera" jak na smokach w GW2, "Za 2 godziny znowu budujemy miasto!" :P

To jest strasznie ekscytujące. W dwa lata po premierze będzie można wspominać wydarzenia, których nowi gracze w ogóle nie doświadczyli i nie doświadczą. Fajny koncept, oby im to wyszło.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Odnośnie voxeli to fajnie wygląda na filmach, ale nikt nie wspomina jak to jest pamięciożerne. id Software też eksperymentowało z voxelami. A znając SOE i patrzące na kupiaste engine EverQuest II czy PlanetSide 2 (porażka w dziedzinie optymalizacji) to wolę poczekać na jakąś grywalną wersję.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 03.08.2013 o 17:32, Redjevel napisał:

Ludzie co wy za problem macie :D http://en.everquest-next.eu/login
tutaj logujecie się jeżeli już posiadacie konto na soe.com


Nieprawda. Nie działa login i hasło z SOE a jest to na tyle logiczne, że to, co podałeś dotyczy wersji EU a wersję EU prawdopodobnie będzie obsługiwać ProSiebenSat1. Nawet korzystając z:

https://www.everquestnext.com/

logując się na SOE i wybierając Apply for Beta, wywala info, że możemy pozostać na stronie amerykańskiej (co i tak nie spowoduje zapisania się do bety). Wersji EU jeszcze nie sprawdzałem.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Niestety nie mogłem już edytować posta. Tak jak przypuszczałem wersję EU obsługiwać będzie ProSiebenSat1 i ten login i hasło działa więc jak ktoś ma to konto (gra w wersje EU DC Universe czy PlanetSide 2) to musi korzystać z tego logina i hasła.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 03.08.2013 o 14:33, Zdenio napisał:

Na razie to dużo PR, a za mało konkretów. W dodatku trochę mijający się z prawdą, bo np. multiklasowość nie jest niczym nowym. Pozostaje jeszcze kwestia pay 2 win, bo o tym dyplomatycznie milczą.

Sprawa typowo subiektywna - mi np. niezbyt odpowiada wygląda postaci po tym, co zaprezentowano. Zwłaszcza zaprezentowana human female ma zbyt disneyowski wygląd, przesadnie wielkie usta. Lew również nie powala.

Dnia 03.08.2013 o 14:33, Zdenio napisał:

To jest strasznie ekscytujące.

To samo pisano przed Age of Conan, TOR, Guild Wars 2...

Dnia 03.08.2013 o 14:33, Zdenio napisał:

W dwa lata po premierze będzie można wspominać wydarzenia,
których nowi gracze w ogóle nie doświadczyli i nie doświadczą. Fajny koncept, oby im
to wyszło.

Nie byłbym taki pewien, czy jest to naprawdę takie dobre. Świadomość, że coś istotnego ich ominęło i nie będą mogli tego powtórzyć, może odrzucać część potencjalnych nowych graczy. Z drugiej strony, może to też tworzyć dodatkowe konflikty wewnątrz community, bo "elita" będzie się wywyższać z powodu udziału w contencie, do którego nowi dostępu już nie mają.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

> Ostatnio takie podniecanie sie widzialem przed premiera ToR-a, i jak sie skonczylo kazdy
> wie.
Gram od samego początku w TOR. Może dlatego, że nie wiedziałem, że się skończył.
Jesteś wiecznym hejterem. Spróbuj nowej metody: Wstań przed lustrem i zacznij od zdania "Jezu jaki z mnie dupek". Dalej poleci samo. Hejt pełną gębą.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Zaloguj się, aby obserwować