Zaloguj się, aby obserwować  
Gram.pl

Blizzard chce, aby gracze polubili Pandarenów

74 postów w tym temacie

Dnia 05.08.2013 o 11:09, gorzalka napisał:

Na pewno nie naciągane :) Pandaria jest częścią uniwersum warcrafta :D w 3 był nawet
grywany bohater z tej krainy (nie pamiętam imienia) a co do samego dodatku uważam go
za lepszy od wotlka , tylko TBC lepszy :P grę raczej rujnuje dość wysoki abonament niż
orientalny dodatek.


Ten bohater to Chen Stormstout który jest na intrze do MoP ;D i ogólnie był przeplatany w fabule WC 3 :).

Co do dodatku MoP to juz rzecz gustów bo dla mnie np. TBC był słaby jak Cata ale za to wole WoTLK i MoP ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 05.08.2013 o 12:46, Zajanski napisał:

Fakt, zapomniałem o Fractalach - to był bardzo trafiony pomysł (choć ze zbyt słabym systemem
nagród jak na poziom trudności).
Reszta tego, poza PvP, to głównie rozrywki casualowe. Których wartości dla innych graczy
nie podważam, ale które nie są dla mnie osobiście szczególną atrakcją - bo ja jestem
z tych, co ślęczą nad słupkami, jak tu mieć najlepszy loot w ciągu godziny albo jak mieć
największą wydajność w drużynie, a nie biega i zbiera cukierki podczas Halloween :[]
Ja bym po prostu wolał płacić regularnie i mieć więcej contentu. Ale zdaję sobie sprawę,
że inni gracze już niekoniecznie, bo być może nie mają pieniędzy, bo być może aż tak
im nie zależy, bo być może nie grają aż tyle, żeby z tego contentu korzystać, to i czemu
mają płacić? Dlatego AN się na taki model nie zdecydowało i dlatego ja poszedłem tam,
gdzie contentu "hardcorowego" dają więcej, czyli na WoWa. Choć teraz to w sumie też mi
się już chyba znudziło.


Ja moge powiedziec, ze ja sobie odpuscilem WoWa bo zrobil sie duzo bardziej casualowy w porownaniu do podstawki i TBC.

Contentu jest duzo w GW2. Osobna kwestia, ze to co dodaja moze byc nie w smak niektorym. Tez wolalbym, zeby wiecej nad PvP popracowali niz nad living story, ale coz poczac. Teraz beda wprowadzali jakis system lepiej nagradzajacy graczy za dungeony, championow itd. A za jakis czas ma byc ponoc nowy system skalowania eventow, aby byly odpowiednio trudniejsze wraz ze wzrostem liczby ludzi i nagrody adekwatne.

Na razie obietnice, a co bedzie to sie okaze.

Dnia 05.08.2013 o 12:46, Zajanski napisał:

> Na pewno nie naciągane :) Pandaria jest częścią uniwersum warcrafta :D w 3 był nawet

> grywany bohater z tej krainy (nie pamiętam imienia) a co do samego dodatku uważam
go
> za lepszy od wotlka , tylko TBC lepszy :P grę raczej rujnuje dość wysoki abonament
niż
> orientalny dodatek.

Ten bohater to Chen Stormstout który jest na intrze do MoP ;D i ogólnie był przeplatany
w fabule WC 3 :).

Co do dodatku MoP to juz rzecz gustów bo dla mnie np. TBC był słaby jak Cata ale za to
wole WoTLK i MoP ;)


TBC lubilem, ale wolalem wrocic na Azeroth. Wotlk nie cierpialem. Cata bylo fajne dla mnie choc za krotkie. Bardzo podobal mi sie chain z Harrisonem Jonesem :) MOP lepsze od wotlk, ale slabsze od tbc w moim mniemaniu ^^


Ide czytac ksiazke :P

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 05.08.2013 o 12:49, Killyox napisał:

Ja moge powiedziec, ze ja sobie odpuscilem WoWa bo zrobil sie duzo bardziej casualowy
w porownaniu do podstawki i TBC.


To prawda - znak czasów. Wszystko musi być proste i dostępne dla wszystkich.

Dnia 05.08.2013 o 12:49, Killyox napisał:

Na razie obietnice, a co bedzie to sie okaze.


Cóż, przynajmniej zaletą jest to, że zawsze można sobie za darmo zajrzeć i zobaczyć - GW2 wciąż mi siedzi na dysku.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 05.08.2013 o 12:52, Shinigami napisał:

Tępo widzę przyspiesza, czyżby spadek liczby aktywnych kont, zmusił do wzmożonych prac
nad dodatkiem? ;D


Ciekawostka: spadek liczby aktywnych graczy jest dość znaczny, ale najczęściej odpływały chińskie casuale... i mimo tej utraty Blizzard zarobił w tym roku na WoWie więcej, niż w poprzednim.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 05.08.2013 o 13:07, Reffan napisał:

> Tępo widzę przyspiesza, czyżby spadek liczby aktywnych kont, zmusił do wzmożonych
prac
> nad dodatkiem? ;D

Ciekawostka: spadek liczby aktywnych graczy jest dość znaczny, ale najczęściej odpływały
chińskie casuale... i mimo tej utraty Blizzard zarobił w tym roku na WoWie więcej, niż
w poprzednim.


Dzieki mikrotransakcjom :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Widziałem na oficjalnej stronie ten filmik, pandareni są fajni ale do hordy to na 100% nie pasują, zbyt słodziachne są ;p.

Killyox Ludzie nie rozumieją że microtransakcję będą takie same jak teraz tylko wprowadzone w grę coś jak LoL, nie będzie trzeba wchodzić na stronę tylko w kliencie gry spokojnie da się robić zakupy, po za tym są wakacje, ludzie powyjeżdżali i to jest moim zdaniem główny powód spadku, po patchu 5.4 i wakacjach znów wzrośnie sporo liczba zapewne.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

@Eternal101

Ja wiekszego skoku w graczach spodziewam sie w 6.0 (i wkrotce spadku). Sam kupie pewnie dodatek, pogram traktujac jak single player itd. i znowu odloze.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

> Dzieki mikrotransakcjom :)
Jakim mikrotransakcjom? Chodzi Ci o te mounty i pety, które były już od dawna, czy może o 3 heady, które zostały dodane może 2 tygodnie temu?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 05.08.2013 o 13:55, Killyox napisał:

@Eternal101

Ja wiekszego skoku w graczach spodziewam sie w 6.0 (i wkrotce spadku). Sam kupie pewnie
dodatek, pogram traktujac jak single player itd. i znowu odloze.


Ja się nie spodziewam spadku raczej wzrostu, szczególnie że w parchu 5.4 dojdzie nowy content w postaci rajdu i ludzie będą chcieli zdobyc lepsze itemsy. Po za tym teraz są wakację i ludzie powyjeżdżali więc nie grają ;p.

Blade 1 Jakie heady? :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach


> Jakim mikrotransakcjom? Chodzi Ci o te mounty i pety, które były już od dawna, czy może
> o 3 heady, które zostały dodane może 2 tygodnie temu?

Jedno i drugie to mikrotransakcje zapewne (nie wiem jak z headami bo nie gram juz jakis czas w wow). Blizz regularnie notuje spadek ilosci graczy rownoczesnie notujac przyrost przychodu z WoWa.

@Eternal101

Ale wakacje sa co roku a liczba graczy spadla do poziomu sprzed TBC. Wow juz stary, moze wyjsc content, ale to ciagle wow i te same rdzenne mechaniki sa, ktore sie nie zmienia.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

> Na pewno nie naciągane :) Pandaria jest częścią uniwersum warcrafta :D w 3 był nawet
> grywany bohater z tej krainy (nie pamiętam imienia) a co do samego dodatku uważam go
> za lepszy od wotlka , tylko TBC lepszy :P grę raczej rujnuje dość wysoki abonament niż
> orientalny dodatek.

No i na jego podstawie powstał też Storm Spirit do Doty. Pandy wiecznie żywe ; ]

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 05.08.2013 o 11:57, Zajanski napisał:

Jasne, jak ktoś chce, to może mieć i 10000 godzin rozegranych w Sapera. I jasne - moje

A jaka jest różnica pomiędzy wałkowaniem przez n-godzin tej samej gry gdy mamy do czynienia z grą MMO i z typową Singlówką? Czy MMO wątek główny nigdy się nie kończy?

Dnia 05.08.2013 o 11:57, Zajanski napisał:

Jeśli ktoś gra nawet tę godzinę dziennie (a jak na WoWa to dość casualowe granie) i kupuje
pp za 90 zł, to wychodzi mu 1,5 zł za godzinę. To chyba nie tak strasznie?

Ale w relacji cena/zarobki czy cena/konkurencja?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 05.08.2013 o 14:03, Blade1 napisał:

> Dzieki mikrotransakcjom :)
Jakim mikrotransakcjom? Chodzi Ci o te mounty i pety, które były już od dawna, czy może
o 3 heady, które zostały dodane może 2 tygodnie temu?

Teoretycznie można pod to podciągnąć migracje, zmianę rasy/frakcji etc

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 05.08.2013 o 13:07, Reffan napisał:

/.../ mimo tej utraty Blizzard zarobił w tym roku na WoWie więcej, niż w poprzednim.


Doskonale o tym wiem, kolejny dodatek skutecznie przyciągnie ''trochę'' starych graczy - zapewne kilku nowych też się znajdzie. Przecież zawsze można mieć więcej. Szczególnie przy popycie w internetowym sklepiku na koniki, magiczną wodę czy czapeczki - more to come ;D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 05.08.2013 o 15:14, zadymek napisał:

A jaka jest różnica pomiędzy wałkowaniem przez n-godzin tej samej gry gdy mamy do czynienia
z grą MMO i z typową Singlówką?


Żadna, która by się nie opierała na osobistych preferencjach gracza.
Wydaje mi się jednak, że ludzie średnio spędzają więcej czasu przy wielkich MMO niż przy grach singlowych.

Dnia 05.08.2013 o 15:14, zadymek napisał:

Ale w relacji cena/zarobki czy cena/konkurencja?


f2p i b2p konkurencja daje gry bardziej ubogie pod względem contentu, przez co szybciej się ludziom nudzą i koniec końców może się okazać, że wychodzi nawet drożej na godzinę. Płacisz 180--200 zł (tyle kosztowało np. GW2 w momencie premiery) za pudełko, a po dwóch tygodniach nie ma co robić. Ale oczywiście znowu wszystko zależy od gracza, jednym to nie przeszkadza, innym to zajmie dwa miesiące, a nie dwa tygodnie.
f2p - tutaj różnie bywa.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Zaloguj się, aby obserwować