Zaloguj się, aby obserwować  
Gram.pl

Autor Bulletstorma: - Zrobiliśmy wszystko co w naszej mocy, by stworzyć świetną grę

28 postów w tym temacie

Patryk Purczyński

Ekipa People Can Fly nie ma sobie nic do zarzucenia w przypadku Bulletstorma. Menedżer generalny polskiego studia przypomina, że gra otrzymała wysokie oceny, ale nie zawsze przekłada się to na sukces finansowy.

Przeczytaj cały tekst "Autor Bulletstorma: - Zrobiliśmy wszystko co w naszej mocy, by stworzyć świetną grę" na gram.pl

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

ja z kolei znam dużo gier które miały wysokie oceny, a w rzeczywistości były crapami (choć często i tak potrafiły się sprzedać). Albo nowych marek które miały podobne lub nawet gorsze wsparcie marketingowe, a i tak sprzedały się znacznie lepiej, na przykład dishonored czy dead island. Z tych gości z people can fly to jednak zawsze byli nieźli dowcipnisie z przerostem ego ;>

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 07.08.2013 o 09:34, Siberian_Husky napisał:

Było "fajnie" ale bardziej niż wykonanie gry, pogrzebała ich promocja nabijajaca się
z "liniowych FPSów" regeneracji zycia i tym podobne wypowiedzi.

akurat najlepszym elementem bullshitstorma była ta gierka duty calls, problem polegał na tym że żart był głębszy i "pełniak" od strony mechaniki popełniał te same błędy które wyśmiewała parodia ;>

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ja również jestem za humblem. Ale EA raczej na to się nie zgodzi :> Giera była świetna, i była dłuzsza niż większość FPSów, ale została wydana w złym okresie moim zdaniem, pośród kontynuacji

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

To była tylko fajna gra, ale twórcy naśmiewali się z CoD, a zrobili grę wg tych samych schematów (a także Gears of War). Urozmaicenia były, ale niezbyt liczne, a poza tym ekipa uwielbiała rozciągać dane pomysły w czasie. Śmieszne były takie kurioza jak walka w kopalniach z jednym li tylko typem przeciwników. Po ładnych kilkunastu minutach (które zdawały się być godziną czy dwoma...) zabijania tego samego wroga jest chwila spokoju, ktoś rzuca "ej, co to za szmer był" (doskonały moment na wprowadzenie kolejnego typu wroga, może wyjątkowo groźnego!), a chwilę potem kolejna banda tych samych przeciwników.

Dzisiejszy design gier jest taki bez polotu i wyobraźni.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Tak? Zrobiliście wszystko to, z czego wcześniej nabijaliście się (stworzyliście nawet parodię gry, która paradokslanie pasowała do Bulletstorm). I tyle. To chyba nawet było bardziej oskryptowane niż CoDy. Jakieś było moje zdziwienie, gdy próbowałem zrobić niezłe wywijasy a dostałem za to 10 punktów. No ale za grę odpowiadał jeden z największych buców w branży, więc co się dziwić...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 07.08.2013 o 09:46, Kirabaxior napisał:

Ja również jestem za humblem. Ale EA raczej na to się nie zgodzi :> Giera była świetna,
i była dłuzsza niż większość FPSów, ale została wydana w złym okresie moim zdaniem, pośród
kontynuacji


Jaka dłuższa? 6h na najwyższym poziomie trudności.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

"Zrobilismy wszystko, co w naszej mocy, by stworzyc swietna gre". Super wiadomosc, czekam na premiere, bo na pewno nie moze chodzic o Bulletstorm :/

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

My zrobiliśmy wszystko co w naszej mocy, by stworzyć świetną grę, grę, w którą ludzie chcą grać.
No to Moc jest w was słaba ;)

BTW Autorzy "kultowych perełek" ze stajni City Interactive pewnie też powiedzieli by, że robią wszystko co w ich mocy, podobnie autorzy serii Czarnobyl czy innego Symulatora Farmy. Jaki z tego wniosek?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Zaloguj się, aby obserwować