Zaloguj się, aby obserwować  
Gram.pl

Civilization Online to MMO na CryEngine 3. Zobacz screeny i trailer

16 postów w tym temacie

Ja dziękuję, czy każda strategia musi wreszcie ewoluować do "Online"? (Warcraft, Age of Empires, Command and Conquer, teraz Civilization). O ile AoE i C&C nie zmieniło konwencji oprócz systemu płatności, to proszę was, MMORPG? Z turowej strategii?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 07.08.2013 o 16:10, beziko napisał:

Co oni zrobili z tą grą :/


Tej gry nie robi Firaxis. To najwyraźniej decyzja Take Two, właściciela marki.

Jak na razie wygląda to idiotycznie, ponadto screeny krzyczą "skok na kasę strategów".

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Już pomijam samy pomysł na Civilization MMO.
Skoro twórcy postawili na skrajnie cukierkową/kreskówkową grafikę, to dlaczego wybrali CryEngine3? o.O Rozumiem gdyby chcieli oddać fotorealizm i fizykę otoczenia, ale przy takiej oprawie wizualnej to dla mnie nieodgadniona tajemnica. Przecież CryEngine to najgorszy możliwy silnik dla MMO:
1. Spadki wydajności i trudna optymalizacja pod MMO
2. Znaczna część obliczeń gry nie jest wykonywana jak w przypadku innych MMO na serwerach gry, tylko na naszych komputerach (co m.in. bezpośrednio wpływa na ww. spadki wydajności) co umożliwia po prostu cheatowanie i oszukiwanie po wprowadzeniu niewielkich modyfikacji do plików gry, bez możliwości łatwego wykrycia oszustwa.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

> Przesadzili, co twórcy ostatnio widzą w tej cukierkowej grafice xd
Powiem Ci co widzą. Azję. Dokładniej rzecz biorąc rynek azjatycki :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

> Już pomijam samy pomysł na Civilization MMO.
> Skoro twórcy postawili na skrajnie cukierkową/kreskówkową grafikę, to dlaczego wybrali
> CryEngine3? o.O Rozumiem gdyby chcieli oddać fotorealizm i fizykę otoczenia, ale przy
> takiej oprawie wizualnej to dla mnie nieodgadniona tajemnica. Przecież CryEngine to najgorszy
> możliwy silnik dla MMO:
> 1. Spadki wydajności i trudna optymalizacja pod MMO
> 2. Znaczna część obliczeń gry nie jest wykonywana jak w przypadku innych MMO na serwerach
> gry, tylko na naszych komputerach (co m.in. bezpośrednio wpływa na ww. spadki wydajności)
> co umożliwia po prostu cheatowanie i oszukiwanie po wprowadzeniu niewielkich modyfikacji
> do plików gry, bez możliwości łatwego wykrycia oszustwa.

nie sadzisz ze tworcy tej gry maja wieksze doswiadczenie niz wszyscy na ty forum ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ja jestem bardzo zadowolony z tego, że w produkcji jest kolejny mmorpg który naprawdę próbuje być innowacyjny. Parę dni temu pokazano voxele w nowym Everquescie. Dzisiaj czytam o zupełnie nowym stylu rozgrywki w civilization online. Takie ruchy ze strony deweloperów są na tyle rzadkim zjawiskiem, że moim zdaniem powinno się hajpować takie produkcje do granic możliwości. Czasami mam wrażenie, że ludzi po prostu przestali oczekiwać oryginalnych rozwiązań od tych najdroższych produkcji...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dnia 08.08.2013 o 07:11, CepNaPysk napisał:

nie sadzisz ze tworcy tej gry maja wieksze doswiadczenie niz wszyscy na ty forum ?

Nie twierdzę, że mam większe doświadczenie; ale twierdzę, że twórcy często nie potrafią uczyć się na błędach konkurencji i czasami zdrowego rozsądku też im brak (dlatego w MMO jest taka tendencja na klonowanie MOBA, a każdy wydawca chce mieć teraz własne MOBA)
+ obecnie widzimy trend "nieważne na jakim silniku byle bł znany!" dlatego teraz każda gra od EA jest na Frostbite, pomimo że silnik ten nie został stworzony z myślą o ścigałkach, rtsach i rpgach.

Nie twierdzę, że wiem najlepiej; ani że CO nie poradzi sobie z CryEngine.
Wiem jednak to, że CryEngine jest silnikiem trudnym do zoptymalizowania i posiada luki możliwe do wykorzystania w MMO, bo wszystko to miało miejsce w Aionie, który ciął się nawet na oficjalnych trailerach; a twórcy nie potrafią sobie poradzic z cheaterami.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 08.08.2013 o 18:40, anakin1000 napisał:

+ obecnie widzimy trend "nieważne na jakim silniku byle bł znany!"


Powiedziałbym, że koszty stworzenia nowego silnika są dość znaczne, czas też gra tutaj kluczową rolę. Skoro takie EA ma w zasadzie jeden nowy silnik, nic dziwnego w tym, że upychają go gdzie popadnie ;D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Zaloguj się, aby obserwować