Zaloguj się, aby obserwować  
Gram.pl

Dragon Age: Inquisition tematem najnowszego magazynu Game Informer

22 postów w tym temacie

Małgorzata Trzyna

W najnowszym magazynie Game Informer pojawił się obszerny artykuł poświęcony nadchodzącej grze RPG od BioWare – Dragon Age: Inquisition. Czy najnowsza odsłona serii powali fanów na kolana, czy też przyniesie rozczarowanie? Póki co, zapowiada się obiecująco...

Przeczytaj cały tekst "Dragon Age: Inquisition tematem najnowszego magazynu Game Informer" na gram.pl

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

O ile pierwsza odsłona tej byłą genialna, tak 2 słaba, a i tej nie wróże przyszłości... czekam na wiedźmaka, coś czuje że będzie o wiele lepszy :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

To co będzie lepsze ,okażę się po premierze obu gier. A co do tematu ,zobaczymy na razie zapowiedzi są imponujące ,ale to samo słyszałem przy Dragon Age 2 . Kibicuje Bioware żeby wrócili do formy .Kto wie co może być w przyszłości ,skoro EA ma prawa do marki Star Wars ,więc może Bioware zrobi jakiegoś RPGa w tym uniwersum na wzór legendarnego Kotora

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Jedynka byla calkiem dobra (choc tez duzo niedorobek i sztampowy wątek). Dwojka byla tragiczna pod wzgledem wykonania, choc historia byla nieco lepsza niz w jedynce.

Trojka ma stanowic polaczenie czyli wady jedynki + wady dwojki xD

A na powaznie to pozyjemy, zobaczymy.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 07.08.2013 o 17:46, Triderus napisał:

To co będzie lepsze ,okażę się po premierze obu gier. A co do tematu ,zobaczymy na razie
zapowiedzi są imponujące ,ale to samo słyszałem przy Dragon Age 2 . Kibicuje Bioware
żeby wrócili do formy .Kto wie co może być w przyszłości ,skoro EA ma prawa do marki
Star Wars ,więc może Bioware zrobi jakiegoś RPGa w tym uniwersum na wzór legendarnego
Kotora


Kotor 1 zrobil bioware Kotor 2 obsidian

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 07.08.2013 o 17:46, Triderus napisał:

To co będzie lepsze ,okażę się po premierze obu gier. A co do tematu ,zobaczymy na razie
zapowiedzi są imponujące ,ale to samo słyszałem przy Dragon Age 2 . Kibicuje Bioware
żeby wrócili do formy .Kto wie co może być w przyszłości ,skoro EA ma prawa do marki
Star Wars ,więc może Bioware zrobi jakiegoś RPGa w tym uniwersum na wzór legendarnego
Kotora


Niech BW trzyma się z dala od KotORa. Obsidian pokazał im gdzie jest ich miejsce.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Jak czytam moich przedmówców to wydaje mi się, że są oni (nie wszyscy) strasznymi pesymistami. Zgadzam się, że DA2 nie wyszedł, ale czy to oznacza, że DA:I będzie do bani? BioWare kocham między innymi za Baldur''s Gate, Neverwinter Nights, Mass Effect, Star Wars: Knights of the Old Republic, Dragon Age (1)... można by wymieniać dalej.
To, że BioWare zrobiło jeden raz jakąś grę źle, to nie znaczy, że BioWare robi wszystko źle.
W końcu to bardzo utalentowany zespół czego dowodzą wspomniane przeze mnie gry.
Ja jestem pozytywnie nastawiony na Dragon Age: Inquisition. Pre-ordera zamówię na 100%.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

No to może tak po kolei będę komentował po punktach jak zwykle przy takich tekstach:

- Ogólnie tematycznie może być ciekawie, ale zobaczymy. Jeżeli świat gry ma być naprawdę spory i ma przedstawiać tak złożone konflikty między wszystkimi to mam nadzieję, że trochę tego w postaci questów i tak dalej zobaczymy.

- Powrót ras i klas jak najbardziej na plus. Mam nadzieję, że podobnie wrócą także pochodzenia, bo te małe tarcia między plebsem krasnoludzkim, a szlachtą fajnie było odczuć. Dlatego tutaj bardzo się cieszę, że będzie to takie coś.

- Świat gry dobrze, że nie będzie zmieniony na otwarty. Nie musi on wcale być, aby gra była dobra. Jednak jeżeli dadzą copy-paste z dwójki to będzie to wywoła to naprawdę spory u mnie niesmak. No i jednak zawsze bym unikał porównań do Baldur''s Gate w kierunku do Dragon Age... Co do wierzchowców to nic do nich nie mam, ale też jakoś one nie są mi potrzebne. Wcześniej ich nie było to i teraz wcale nie muszą one wystąpić.

- Skalowanie elementów wraz z poziomem i losowi przeciwnicy w tym smoki. Oby smoki nie zostały sprowadzone do elementu, który trzeba rozwalić za wszelką cenę. Smoki to nie tylko wielka bestia niezwykle potężna, ale i często ta, co nie jedno widziała i może się pochwalić bezcenną wiedzą. W samym DA też tych smoków aż tak wiele się nie pojawiło, co dla mnie jest naprawdę dziwne...

- Silnik Frostbite - już o tym pisałem nie raz. Po prostu ten silnik średnio mi pasuje do RPGa. Po trailerze jeszcze bardziej mi przestało to rozwiązanie pasować po zobaczeniu jak wygląda nowy Varrik...

- Wybór metody rozwiązania problemu czy poprowadzenia dyskusji... W to akurat nie uwierzę, bo zazwyczaj gry z serii Dragon Age tak jak i Mass Effect miały ten sam model wybór - góra dla dobrego, dół dla złego. I tak samo było w innych RPGach BioWare. Dlatego też co by nie powiedzieli ciężko będzie mi w to uwierzyć. Co do samych późniejszych konsekwencji także lekko nie wierzę, aby to było aż tak nieprzewidywalne. Ale tak samo zobaczymy co oni tam wytworzą.

- Połączenie systemu walki z DA:O i DA II. Dobry wybór, bo i tak samo chciałem aby było. Połączenia jednego i drugiego, co może wyjść na dobre. Ale problem jest inny - mam nadzieję, że ekwipunek nie będzie potraktowany w ten sam sposób, w jaki został potraktowany w dwójce. Po prostu było to szkaradne. Tutaj także zmiana wyglądu zbroi... no dobra, jest spoko. Ale ciekawy jestem jak daleko to zajdzie.

- Co do uzupełniania się klas raczej też nie ma rewolucji, bo zazwyczaj wybór pada nie tylko względem tego czy daną postać lubimy czy też nie, ale i jeżeli chodzi o użyteczność. Zazwyczaj gra sama daje nam podobne postacie o dwóch różnych charakterach abyśmy mogli sobie dobierać do woli.

- Aaa... i zapomniałem. Główny antagonista, Morrigan nie może być w drużynie. Czyli może to będzie właśnie ona i jej maluszek? ;)

Tak czy inaczej mi się to wszystko raczej podoba, ale zobaczymy. Dopóki nie zobaczę to nie będzie można tego wszystkiego zweryfikować, a po tym co mówiono przed premierą DA II to lepiej zawsze dmuchać na zimne.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ze screenshotów i behind the scenes wygląda to średniawo gdzie były urywki gamepleja. Oczywiście można to tłumaczyć wersją alpha ale wrażenia to kompletnie nie robiło.
Pierwsza myśl to Fable 1-2 więc niby nie najgorzej ale jak przypomnę sobie dialogi z SWTOR i Mass Effectów, wylewającą sie sztywność i strzelający w oczy homoseksualizm to myślę, że z ciekawości trafi do folderu z piratami a nie steama.

Apropo tematu kontynuacji KOTOR''ow. Marzy mi się po sukcesie Project Eternity (który jest oczywistą oczywistością) by wpadła im licencja w łapki... Pogdybać zawsze można :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

"Choć decyzje, jakie będą podejmowali gracze, będą mieć duże znaczenie, fabuła zostanie im podporządkowana tylko do pewnego stopnia, ponieważ scenarzyści z BioWare chcą opowiedzieć pewną historię."
W końcu nie owijają w bawełnę, wolę takie rozwiązanie niż ściemnianie, że wasze decyzje mają znaczenie i w ogóle och i ach..

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Plany ambitne, ale okaże się, co z nich wyjdzie. Szczególnie ciekawi mnie, jak poradzą sobie z kwestią podkładania głosów pod każdą kombinację rasy i płci bohatera. Oby nie odbyło się to zmniejszeniu ilości dialogów w ogóle oraz spłyceniu wątków, byle tylko pasowały pod każdą rasę.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Troszkę dużo tych obietnic, jak na studio które zaczęło już gnić od środka...
Widać BW nigdy się na swoich błędach nie nauczy.
Jedynka mi się strasznie podobała, grałem kilka razy. 2 skończyłem 2 razy ale ten drugi to tylko tak dla romansu z Izabelą, a i to było słabe. Nie wiem co mysleć o tym... Gra pewnie będzie tak liniowa jak poprzednio, wątków homo też pewnie będzie sporawo, uproszczenia, taka sytuacja.
Znowu jeden wielki zły chce zagrozić całemu uniwersum i akurat postać gracza, która do tego będzie wielkim szefem jest w stanie go/ją pokonać.

PS:Ale ta Morrigan brzydka, nie ma się co łudzić, że postacie na tym enginie będą wyglądać w porządku.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

> Jak czytam moich przedmówców to wydaje mi się, że są oni (nie wszyscy) strasznymi pesymistami.
> Zgadzam się, że DA2 nie wyszedł, ale czy to oznacza, że DA:I będzie do bani? BioWare
> kocham między innymi za Baldur''s Gate, Neverwinter Nights, Mass Effect, Star Wars: Knights
> of the Old Republic, Dragon Age (1)... można by wymieniać dalej.
> To, że BioWare zrobiło jeden raz jakąś grę źle, to nie znaczy, że BioWare robi wszystko
> źle.
> W końcu to bardzo utalentowany zespół czego dowodzą wspomniane przeze mnie gry.
> Ja jestem pozytywnie nastawiony na Dragon Age: Inquisition. Pre-ordera zamówię na 100%.

To nie pesymizm tylko zdrowe zachowanie dystansu i nie jaranie sie na zapas oparte na wrozeniu z fusow.

To nie kwestia, ze bioware zrobilo jedna gre zle, tylko ze robi sredniaki ostatnio.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 07.08.2013 o 22:32, Killyox napisał:

To nie kwestia, ze bioware zrobilo jedna gre zle, tylko ze robi sredniaki ostatnio.


Żeby to chociaż była tylko jedna zła gra...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

1. Deja vu (prawie)...

2. Muradin_07 - zgadzam się, chciałem coś podobnego napisać. Modele bohaterów trochę mnie straszą...

3. Jeśli zamierzają zrobić kolejną grę według podobnego schematu (jak to robią od KOTOR-a), lub zrobić kalkę Mass Effecta 3 (zbieranie sojuszników, ulepszanie armii i obronienie świata) to kiepsko to widzę. Świat idzie do przodu i przy Wiedźminie, TES:Skyrim, itp., itd., może nie mieć wystarczająco ciekawych rzeczy, by przyciągnąć gracza, a rozwiązania ciekawe kilka lat temu staną się zbyt słabe.

Bioware w ogóle moim zdaniem po ME1 i DA:O przestało mieć świeże pomysły, a jak już je miało, to nie umiało ich poprawnie wykonać, a nawet dawało ciała przy wykonaniu tradycyjnych rozwiązań. Jednak jak zrobią świetne DA:I, to gracze im wszystko wybaczą:)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

"Przeciwnicy będą różnić się między sobą i będą działali w grupach – jedni będą próbować zakraść się niepostrzeżenie i dopiero wtedy atakować, inni – strzelać z łuku"

Niesamowite. Przełomowe rozwiązanie. Dotąd przeciwnicy z łukiem w grach dążyli tylko do zwarcia i okładali nim bohaterów po głowie. Wielki plus dla Bioware.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 07.08.2013 o 18:57, PolAndRock napisał:

Apropo tematu kontynuacji KOTOR''ow. Marzy mi się po sukcesie Project Eternity (który
jest oczywistą oczywistością) by wpadła im licencja w łapki... Pogdybać zawsze można
:)

Rozumiem, że mówisz o Obsidianie? Brzmi świetnie ale aktualnie EA ma wyłączność na licencję, więc są na to bardzo małę szane.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Zaloguj się, aby obserwować