Zaloguj się, aby obserwować  
Gram.pl

Cyberpunk 2077 to gra TPP czy FPP? Taka i taka jednocześnie!

33 postów w tym temacie

czemu uznajesz mechanikę duoperspektyw występującą w DE:HR za kamień milowy do którego będą odnosić się gracze? czemu nie będą sięgać pamięcią do jakiegokolwiek innego tytułu, wykorzystującego tę mechanikę zręczniej/częściej/ciekawiej?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 13.08.2013 o 11:17, Muradin_07 napisał:

Widocznie po prostu źle wyraziłem to, co chciałem wyrazić. Chodzi mi nadal o to, że jednak
gracze będą pamiętać - aa... to podobna rzecz była w DE:HR. W sumie to to samo, nic nowego.
Tak samo jak było z każdą grą, w której był system osłon podobny do tego w Gears of War.
Ostatecznie później Spec Ops: The Line był po prostu średniakiem, bo wykorzystywał to,
co już nie raz się pojawiło. I nie mówię o czerpaniu z dorobku całości, tylko mówię o
tym co niektórzy będą mieli w głowie grając w dany tytuł.


Ale co z tego, że będą pamiętali?
moim zdaniem, należy kopiować najlepsze rozwiązania i uczyć się od najlepszych.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

To, że to już się pojawiło. I faktycznie - należy może nie tyle kopiować co wykorzystywać pomysły najlepszych. Ale jeżeli wyjdzie im to średnio to zostanie to zauważone. Co oczywiście też może pójść w drugą stronę - może wyjść coś lepszego, czego im tak naprawdę życzę.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Pierwszym tytułem ze zmienną perspektywą (nie będącym symulatorem ani wyścigówką), w jaki grałem, był Dark Forces II: Jedi Knight (1997).

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

z obserwacji swiata "modderow"'' i moich wlasnych doswiadczen z grami cRPG to tylko i wylacznie TPP (pozdro dla tworcow gry!)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Przyklad Skyrim i strony SkyrimNexus chyba wyjasni wszystko co mam na mysli (2 lata temu gra byla wydana a po modyfikacjach chce sie do niej wracac...gracze-modderzy tez sa kreatywni-zreszta ponad 12kk kopii sprzedanych do 2012 roku)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 13.08.2013 o 10:34, Dared00 napisał:

Piszemy news na podstawie jednej linijki tekstu.

GAMS JARNALISM


Oj oj tam, gram.pl czasami jak fakt i newsy w stylu "Mojego męża uprowadzili kosmici!".

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 14.08.2013 o 12:52, L33T napisał:

> Piszemy news na podstawie jednej linijki tekstu.
> GAMS JARNALISM
Oj oj tam, gram.pl czasami jak fakt i newsy w stylu "Mojego męża uprowadzili kosmici!".

Nie winię akurat wyłącznie Gramu, bo nie oni jedyni o tym napisali ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Odnośnie infa, że takie rozwiązanie gdzieś było i że ktoś od kogoś coś zapożycza...

... to przełączanie dynamiczne bez użycia skrótu do widoku/kamery (choć płynności animacji nie było) pojawiło się już w Metal Gear Solid przy wchodzeniu do szybów wentylacyjnych, a podejrzewam że gdykby tak pogrzebać w pamięci to można by odgrzać jeszcze starszy tytuł.

Z niecierpliwością czekam na więcej informacji o CP2077, lecz obawiam się że dopiero na 3-mce przed premierą będzie wiarygodne info odnośnie fabuły, gameplayu itp.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Zaloguj się, aby obserwować