Zaloguj się, aby obserwować  
Gram.pl

Zwolnienia w Crystal Dynamics. Nie dotyczą twórców Tomb Raidera

12 postów w tym temacie

> Mam nadzieję że dwójka TR''a będzie tak samo dobra jak jedynkę albo nawet i lepsza.
A powiedz mi co takiego dobrego jest w nowym TR? Masa QTE, cutscenek czy brak spójności pomiędzy gameplayem a cutscenkami? Poza tym gra przechodzi się praktycznie sama. Poza grafiką gra nie oferuje niczego dobrego.
PS. To nie jest pierwsza część tylko dziesiąta jak już. Nie licząc oczywiście Guardian of light.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

>A powiedz mi co takiego dobrego jest w nowym TR? Masa QTE, cutscenek czy brak spójności pomiędzy gameplayem a cutscenkami? Poza tym gra przechodzi się praktycznie sama. Poza grafiką gra nie oferuje niczego dobrego<
Czuję jakby ktoś mówił o Uncharted :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 13.08.2013 o 12:46, Karanthir666 napisał:

A powiedz mi co takiego dobrego jest w nowym TR? Masa QTE, cutscenek czy brak spójności
pomiędzy gameplayem a cutscenkami? Poza tym gra przechodzi się praktycznie sama. Poza
grafiką gra nie oferuje niczego dobrego.
PS. To nie jest pierwsza część tylko dziesiąta jak już. Nie licząc oczywiście Guardian
of light.


Z serią TR mam "kontakt" praktycznie od samego początku, więc chyba mogę się na ten temat wypowiedzieć.
Co jest - moim zdaniem - lepsze bądź równie dobre, co poprzednio:
- system walki. Wreszcie zerwano z autocelowaniem, system osłon zrobiono z głową (nie ma mowy o "przyklejeniu" się do wertykalnych powierzchi. Łuk sprawdza się świetnie. Ogólnie - pod tym względem, najlepsza odsłona serii.
- "nowa" Lara. Nie, nie zachwyca, jej przemiana od zera do bohatera jest totalnie niewiarygodna, twórcy nie zadali sobie trudu, by rzucić choć odrobinę światła na jej przeszłość - w rezultacie otrzymaliśmy bohaterkę nieco "bezosobową", ale porzucenie stylistyki plastikowej lalki wyszło grze na dobre. Ogólnie - zmiana na plus.
- gra jest śliczna, nie tylko pod czysto technologicznym, ale także artystycznym względem
- elementy rodem z Metroid - ekwipunek otwierający nam nowe możliwości. Pomysł dobry, wprawdzie raczej średnio wykorzystany, ale mimo wszystko - zmiana in plus

Co skopano:
- krótko: CAŁĄ RESZTĘ
- to już strzelanina z elementami "skakanki", a nie platformer z elementami akcji
- zagadki nie istnieją
- wszechobecne QTE
- "grobowce" to jawna kpina z graczy
- fabuła i dialogi... nie, tej kaszany nie mam najmniejszej ochoty komentować, więc tylko kilka słów wyjaśnienia. Postać Lary zarysowano dość dobrze, ale jej towarzysze i antagonista to oklepane do bólu klisze postaci z podrzędnych filmów akcji klasy C. Pomysł (dobry) zapomnianej przez świat wyspy, której tajemnicę należy stopniowo odkrywać zmarnowano doszczętnie. "Intryga" jest prosta jak drut, już w połowie gry wiemy wszystko, Lara jednak z jakiegoś powodu nie jest w stanie poskładać banalnie prostych wskazówek w całość aż do końca gry.

Jasne, jeśli ktoś oczekiwał Uncharted 4, będzie się całkiem dobrze bawił. Ja jednak miałem pewne oczekiwania wynikające z faktu istnienia krzykliwego napisu "TOMB RAIDER" na okładce.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 13.08.2013 o 12:46, Karanthir666 napisał:

A powiedz mi co takiego dobrego jest w nowym TR? Masa QTE, cutscenek czy brak spójności
pomiędzy gameplayem a cutscenkami? Poza tym gra przechodzi się praktycznie sama. Poza
grafiką gra nie oferuje niczego dobrego.
PS. To nie jest pierwsza część tylko dziesiąta jak już. Nie licząc oczywiście Guardian
of light.


Podobał mi się motyw młodej początkującej archeolog Lary Croft :). A QTE bo w innych grach przecież tego nie ma, CoD, BF 3, Castlevania, Uncharted :).

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 13.08.2013 o 13:52, Rafalinda_san napisał:

pomiędzy gameplayem a cutscenkami? Poza tym gra przechodzi się praktycznie sama. Poza
grafiką gra nie oferuje niczego dobrego<
Czuję jakby ktoś mówił o Uncharted :)

Bo to jest Uncharted z Tomb Raider w nazwie. Nie wiedziałeś, że nowy TR był wzorowany właśnie na Ucharted?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 13.08.2013 o 14:34, Eternal101 napisał:

Podobał mi się motyw młodej początkującej archeolog Lary Croft :).

Motyw dobry, ale w ogóle ma niewykorzystany potencjał.

Dnia 13.08.2013 o 14:34, Eternal101 napisał:

A QTE bo w innych
grach przecież tego nie ma, CoD, BF 3, Castlevania, Uncharted :).

Nie grałem, więc się nie wypowiem, ale w TR przesadzono z ilością QTE.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 14.08.2013 o 00:03, Karanthir666 napisał:

> Chcesz mass QTE? Zagraj w Heavy Raina :D
Jak mi kupusz konsolę to chętnie zagram i zobaczę. Póki co trzymajmy się pieca, dobrze?


Youtube i sobie zobaczysz :). Po za tym gra to gra konsolowa czy PC''towa ja podaje tylko przykład, a co do PC''towych gier z QTE to BF 3.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Z pecetowych gier QTE-fest to Jurassic Park: The Game. Tomb Raiderowi do tego daleko, ale nie zmienia to faktu, że QTE w tej grze są debilne i w 99% psują fragmenty, w których się pojawiają.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Zaloguj się, aby obserwować